Изчезва охладителната течност от какво може да е

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
billy_bg
Мнения: 142
Регистриран на: Съб 28 юни 2008 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Изчезва охладителната течност от какво може да е

Мнениеот billy_bg » Сря 24 сеп 2008 18:39


Имам голф 2 1.6 карбуратор.Губи ми се охладителната течност.От каде може да изчезва?На седмица около 100/130км. доливам по 1.5 литра.




Потребителски аватар
Бързият
Вечен БАН
Мнения: 1778
Регистриран на: Пет 12 яну 2007 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот Бързият » Сря 24 сеп 2008 18:41


Теч от маркуч или някой пластмасов фланец , леко пробита капачка някъде по блока или колектора , или гарнитура глава .


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот i.e.i » Сря 24 сеп 2008 18:45


Вдигни си предните стелки и провери там.Ако е сухо ,запали я да работи
на място и гледай от къде ще протече.10/100 е сериозен теч.


Потребителски аватар
GolfForever
Мнения: 132
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 10:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол-Шумен

Мнениеот GolfForever » Сря 24 сеп 2008 18:46


виш пластмасовия троиник или да не ти е пукнат радиатора и да се изпарява водата


Потребителски аватар
vladovelin
Мнения: 1323
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
Автомобил: Golf3 GTI
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот vladovelin » Сря 24 сеп 2008 18:57


Погледни ауспуха дали излиза много бяла пара ?


Потребителски аватар
billy_bg
Мнения: 142
Регистриран на: Съб 28 юни 2008 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот billy_bg » Сря 24 сеп 2008 19:08


1.5 литра на 100км.запалих я работи повече от половин час ама никаде не тече.разглобих и ватре всичко и пипах и парното ама не тече.


Потребителски аватар
pitbula90
Мнения: 217
Регистриран на: Вто 08 май 2007 20:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Елхово - София
Контакти:

Мнениеот pitbula90 » Сря 24 сеп 2008 19:10


Колега аз мисля че е от гарнитурата на главата


Потребителски аватар
billy_bg
Мнения: 142
Регистриран на: Съб 28 юни 2008 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот billy_bg » Сря 24 сеп 2008 19:11


радятора е нов от 71 лв. италянски.каде се намира тоя тройник.


Потребителски аватар
billy_bg
Мнения: 142
Регистриран на: Съб 28 юни 2008 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот billy_bg » Сря 24 сеп 2008 19:12


как мога да проверя дали е гарнитура и да съм 100% сигурен.


Потребителски аватар
Бързият
Вечен БАН
Мнения: 1778
Регистриран на: Пет 12 яну 2007 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот Бързият » Сря 24 сеп 2008 19:34


billy_bg написа:как мога да проверя дали е гарнитура и да съм 100% сигурен.


Като изключиш всички останали възможности за загуба на водата .
Маслото как е ? Да си прегрявал колата скоро ?


Потребителски аватар
billy_bg
Мнения: 142
Регистриран на: Съб 28 юни 2008 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот billy_bg » Сря 24 сеп 2008 19:39


маслото е перфектно.от 3 години го имам не съм го прегрявал


Потребителски аватар
billy_bg
Мнения: 142
Регистриран на: Съб 28 юни 2008 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот billy_bg » Сря 24 сеп 2008 19:53


зимата като я палех студена на бензин палеше и тресеше като я изфорсирам оправяше.а като паля на газ си пали нормално.да не би гарнитурата да е издухала и да влиза водата в цилиндрите.ама на газ си пали нормално.


Потребителски аватар
Бързият
Вечен БАН
Мнения: 1778
Регистриран на: Пет 12 яну 2007 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот Бързият » Сря 24 сеп 2008 19:57


billy_bg написа:маслото е перфектно.от 3 години го имам не съм го прегрявал


При това положение не бързай да сменяш гарнитура . Направи няколко опита -значи след като колата е загряла до нормална температура , гасиш я и хубаво оглеждаш целия двигател (маркучи , тапи , фланци за водата , водна помпа , скобите на маркучите, радиатор ) дори и за минимални течове или прокапвания . Ако всичко е наред правиш друго - изчакваш я да истине и леко отвърташ капачката на разширителното казанче докато изсъска. Понякога се получава след като спадне налягането в системата да прокапе отнякъде и проблема е открит :wink: Ако пак е наред всичко вече отиваш на гарнитура .

п.п Аз голфа много трудно го хванах от къде тече .Трябва да я наблюдаваш няколко дни внимателно - преди да загрее , след като изтине , по време на работа , сутрин на студено и т.н. С две думи по-често когато имаш възможност поглеждаш под капака и търсиш течове :wink:


Потребителски аватар
billy_bg
Мнения: 142
Регистриран на: Съб 28 юни 2008 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот billy_bg » Сря 24 сеп 2008 20:01


ок още утре ще му правя щателен оглед на канал даже.


javor_bg
Мнения: 727
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот javor_bg » Сря 24 сеп 2008 20:38


billy_bg написа:1.5 литра на 100км.запалих я работи повече от половин час ама никаде не тече.разглобих и ватре всичко и пипах и парното ама не тече.


А прави ли много голямо налягане на маркучите на топъл двигател и има ли останало налягане рано сутрин на студен мотор ?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: rhoperese и 66 госта