Колеги много съм смотан, от три месеца карам Пасатчо и чак преди три минути разбрах, че имам фабрична аларма. То даже го разбрах по много случаен начин та както и да е.
Въпросът ми е следния: Как мога да проверя дали ако се отвори врата ще писне алармата? Вратата може единствено да се отвори с ключа от ключалката но тогава се дезактивира и алармата. Иначе с отворен прозорец дръжките отвътре не могат да отворят врата, не иска и да се отключи и от копчето за централното, общо казано без интервенция от ключар без ключ не може да се отвори колата. Иначе когато давам на контакт при заключена кола, алармата почва да пищи.
Моля за съвети!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Б5 проверка пищене на фабрична аларма
- BigTo
- Мнения: 576
- Регистриран на: Пон 21 юли 2008 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
eraser написа:Колега, аз също уж имам вградена аларма, но като дам на контакт при заключена кола не пищи, а само се включват авариийните светлини.
Твоята аларма пусната ли беше като взе колата и как се пуска тоя звук. Предполагам, че през диагностика става номера.
А клаксона работи ли ти, защо при мене като се качих в колата, заключих се вътре, изчаках 30 сек и подадох на контакт и тогава почна да бибитка с клаксона и се включиха авариините.
- eraser
- Мнения: 16
- Регистриран на: Нед 06 апр 2008 14:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
А клаксона работи ли ти, защо при мене като се качих в колата, заключих се вътре, изчаках 30 сек и подадох на контакт и тогава почна да бибитка с клаксона и се включиха авариините.
Ами не, само аварииките почват да мигат. Та за това си мисля, че може да се пуска и спира някак си тоя звук.
А също така ако отключа колата с дистанционното и ако до 30 сек. не го приближа или не го вкарам в ключалката да сработи имобилайзера, колата се заключа сама ама пак без звук и без клаксон. Веднъж ми го врътна тоя номер та си заключих ключа в купето

Тааа.. пробвай го тоя номер с 30те секунди ако искаш

- Rosenirs
- Мнения: 328
- Регистриран на: Съб 28 окт 2006 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
За да пробваш дали ти пищи от вратите направи следното:отвори произволна врата и задръж езичето на бравата леко натиснато малко преди да се закопчее колкото да се прекъсне веригата (ако си го направил както трябва ще изгасне плафона).След това си активирай фабричната аларма от дистанцинното на ключа и след малко пусни езичето на бравата да се върне.Предполагам на задния капак ще стане по същея начин а за предния се заключи в колата и при активирана аларма дръпни дъжката за отварян.Дано съм ти бил полезен.
П.С Това се отнася за колегата BigTo

П.С Това се отнася за колегата BigTo
1. Паркираш някъде по-далеч от блокове кооперации и други жилищни сгради.
2. Гасиш двигателя и вадиш ключа от контакта.
3. Отваряш и затваряш шофьорската врата ама си оставяш вътре в колата.
4. Заключваш колата с дистанционното.
5. Слагаш си тапи в ушите.
6. Отваряш шофьорската врата с лоста отвътре.
6.1. Същия ефект получаваш ако вкараш ключа и опиташ да запалиш (имай в предвид, че при това положение ще набие грешка engine blocked by immobilizer)
7. Деактивираш с дистанционното на ключа.
8. Махаш тапите от ушите.
Отключването на вратат с ключ отвън и от шофьорската врата (мисля и от вратата на пасажера също) винаги деактивира заводската аларма (предполага се че ти си собственика ... щом разполагаш с ключ) - уви честто срещано (и добре познато) от нашенските автоджамбази работещи със всякакви там мечи, вълчи и незнам си още какви животински лапи.
2. Гасиш двигателя и вадиш ключа от контакта.
3. Отваряш и затваряш шофьорската врата ама си оставяш вътре в колата.
4. Заключваш колата с дистанционното.
5. Слагаш си тапи в ушите.
6. Отваряш шофьорската врата с лоста отвътре.
6.1. Същия ефект получаваш ако вкараш ключа и опиташ да запалиш (имай в предвид, че при това положение ще набие грешка engine blocked by immobilizer)
7. Деактивираш с дистанционното на ключа.
8. Махаш тапите от ушите.
Отключването на вратат с ключ отвън и от шофьорската врата (мисля и от вратата на пасажера също) винаги деактивира заводската аларма (предполага се че ти си собственика ... щом разполагаш с ключ) - уви честто срещано (и добре познато) от нашенските автоджамбази работещи със всякакви там мечи, вълчи и незнам си още какви животински лапи.
- BigTo
- Мнения: 576
- Регистриран на: Пон 21 юли 2008 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Rosenirs написа:За да пробваш дали ти пищи от вратите направи следното:отвори произволна врата и задръж езичето на бравата леко натиснато малко преди да се закопчее колкото да се прекъсне веригата (ако си го направил както трябва ще изгасне плафона).След това си активирай фабричната аларма от дистанцинното на ключа и след малко пусни езичето на бравата да се върне.Предполагам на задния капак ще стане по същея начин а за предния се заключи в колата и при активирана аларма дръпни дъжката за отварян.Дано съм ти бил полезен.
П.С Това се отнася за колегата BigTo
Затова не се бях сетил, отивам да проверя и ще пиша какво е станало
6. Отваряш шофьорската врата с лоста отвътре.
Така не мога да я отворя!
- Dan4ote
- Мнения: 1056
- Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
- Контакти:
Lisho написа:Заключваш с дистанционното колата и отключваш механично багажника с ключа.
Има една подробност.Алармата не трябва да е деактивирана.(деактивира се с двукратно натискане на бутона за заключване)
Успех
Не знам за какво говориш, но ако отключиш багажника с ключа, алармата се деактивира.
Rumen написа:...
6. Отваряш шофьорската врата с лоста отвътре.
...
Лоста не може да помръдне отвътре, когато е заключена колата
Обаче на шофьорската май няма да стане, защото когато е отворена, не ти позволява да натиснеш лоста за заключване, а да се приближи плътно не съм пробвал, но си мисля, че ще захване вратата и няма да ти даде да се отвори, въпреки, че има лъст (не е плътно затворена).Rosenirs написа:За да пробваш дали ти пищи от вратите направи следното:отвори произволна врата и задръж езичето на бравата леко натиснато малко преди да се закопчее колкото да се прекъсне веригата
Иначе при мен пищи фабричната, когато е активирана и дам контакт, преди исках да видя дали ще запищи алармата когато отворя вратата, но това не може да стане, без да се деактивира алармата.
Мога да кажа, че ще пропищи със сигурност при отваряне на врата, защото алармата е вързана със светване на плафона, така че пробвайте да активирате алармата и да светнете плафона ръчно.
- Fr3nzY
- Мнения: 196
- Регистриран на: Вто 01 яну 2008 22:58
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AFB V6 TDI
- Местоположение: Бургас
eraser написа:А клаксона работи ли ти, защо при мене като се качих в колата, заключих се вътре, изчаках 30 сек и подадох на контакт и тогава почна да бибитка с клаксона и се включиха авариините.
Ами не, само аварииките почват да мигат. Та за това си мисля, че може да се пуска и спира някак си тоя звук.
А също така ако отключа колата с дистанционното и ако до 30 сек. не го приближа или не го вкарам в ключалката да сработи имобилайзера, колата се заключа сама ама пак без звук и без клаксон. Веднъж ми го врътна тоя номер та си заключих ключа в купето
Тааа.. пробвай го тоя номер с 30те секунди ако искаш
Колега я ми кажи малко по подробно за тоя номер че и аз един път си оставих ключа в купето на седалката и тя си се заключи сама.Защо става така.и как става точно.
- BigTo
- Мнения: 576
- Регистриран на: Пон 21 юли 2008 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Пробвах и да заключа врата в отворено положение (бутам палеца надолу), но в този случай изобщо не иска да сработи централното и алармата.
Относно 30 сек, и при мене е така, само дето със същия успех пак не мога да отворя от вътре, а ако отворя врата после не се заключва. Това си е тенденция, защото и повечето аларми вече я имат тази функция, която е с цел, ако си тръгнал към колата и си е отключил, без да я отваряш и се отплеснеш на някъде, тя да се заключи отново за да не я забравяш отключена.
Относно 30 сек, и при мене е така, само дето със същия успех пак не мога да отворя от вътре, а ако отворя врата после не се заключва. Това си е тенденция, защото и повечето аларми вече я имат тази функция, която е с цел, ако си тръгнал към колата и си е отключил, без да я отваряш и се отплеснеш на някъде, тя да се заключи отново за да не я забравяш отключена.
- Vladko
- Мнения: 2480
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Говорено е по тази тема със самозаключването.Самозаключват ви се колите защото имате развалени микроключета в бравата.Принципа на самозаключването при фабрично дистанционно централно заключване е следният:Заключваш с дистанционното колата и след това ако отключиш и не отвориш вратата до хх време(или подаване на контакт) колата решава че си натиснал копчето без да искаш и се заключва отново.Във вашия случай тъй като микро ключето в бравата е повредено като отключиш и оставиш ключа на седалката колата не разбира че си отворил врата и си мисли че е случайно и затова се заключва колата.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта