Забиване след 3000 оборота - 1.9 TDI /AFN/

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
junakov
Мнения: 312
Регистриран на: Чет 19 юли 2007 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград
Контакти:

Мнениеот junakov » Съб 13 сеп 2008 16:19


Както по рано казах минах от там вземи един работещ дебитометър за проба ( от колега на който си сигурен че работи т.е. колата варви добре ) и опитай с него при мен се оказа това , чистих турбо + колектори + клапън на турбото защото клапана си беше заминал (така и така се сваля турбото и колекторите ) колата стана 6 след 3 месеца доидох на твоя хал диагностика 200 лева назад за дебитометър и тва е кво да ти кажа намери накои които разбира от диагностика моята е тествах с уред на бош и излезе че дебитометъра не е както трябва успех




SACHO7803
Мнения: 434
Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот SACHO7803 » Съб 20 сеп 2008 18:54


колега driver защо не написа какъв беше изхода от това забиване?гледам има доста такива теми.на някой му пуши главата от проблеми-задава въпроси хората се опитват да му помогнат един слънчев ден човека си решава проблема и забравя да пише ТУК какъв е бил проблема.то в такъв случай тоя форум се обезмисля.


Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот driver » Вто 23 сеп 2008 7:54


[quote="SACHO7803"]колега driver защо не написа какъв беше изхода от това забиване?....[quote]

Ами просто защото не съм решил проблема.


Потребителски аватар
goderzi
Мнения: 306
Регистриран на: Пон 21 авг 2006 17:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново Golf IV tdi, Passat B4
Контакти:

забивки

Мнениеот goderzi » Чет 25 сеп 2008 12:48


Аз си го имам същия проблем от доста време 8)
От всичката гимнастика и харчове научих доста...
и това ,че съм си купил чипосан голф...
Колегата си купи Целика 156 коня и естествено го скъсвам :)
Така,че не знам колко коня ми е колата :roll:
Няколко пъти при изпреварване изтръпвах...
и се научих да я карам така,че да не забива...
Едната теория е.. чипа (,което ме съмнява)
.. нафтова помпа (възможно е)
..дебитомера (все още не съм го пипал)
..всичко друго е пипнато и турбото смених
:) луд умора няма...
да почина малко и продължавам да ръчкам...
Та колега виж първо да не ти е чипосан голфа :!:


doktorra
Мнения: 11
Регистриран на: Вто 17 юни 2008 12:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот doktorra » Чет 25 сеп 2008 13:41


Привет и от мен! :)
Вчера ми се появи същия проблем :cry:
Натискам си газта а колата не набира ????
Та колата е PASSAT 1,9 TDI 110 hp. Преди две седмици
я чипосах и съм много доволен-до момента :evil:
Веднага след чипосването ми се появи една кофти вибрация
при обороти от 1500 до 2000 само?
От прочетеното до тук ми се струва, че ще се окаже дебитомер
но имам едно съскане под капака което се получава при натискане на
газта и се появи след чипосването и както прочетох може и да са турбопътищата?
Искам само да попитам възможно ли е тези проблеми да са от некачествин чиптунинг?


Потребителски аватар
goderzi
Мнения: 306
Регистриран на: Пон 21 авг 2006 17:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново Golf IV tdi, Passat B4
Контакти:

Мнениеот goderzi » Чет 25 сеп 2008 14:09


съскането при мен беше от спукано съединение точно до колера
а вибрацията се оправи след леко преместване на нафтовата помпа...
това за некачествн чип и аз си го мисля,както и това ,че сме опитни зайчета за някои ,които ги правят :)
нищо,че моя е правен в Италия...

Последна промяна от goderzi на Съб 27 сеп 2008 11:51, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
itan75
Мнения: 123
Регистриран на: Пет 01 дек 2006 10:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот itan75 » Чет 25 сеп 2008 17:24


И естествено логичният въпрос ОТ Кого ви са Чиповете :?: :D Това за претрисането между 1500-2000 об/м идва от повишения въртящ момент който вече съединителя не може да удържи.Аз като мапнах моята(не е Ваген нито Ауди) взе да тресе ужасно :evil: .Смених съединителя комплект без демпферния маховик естествено,защото си е бая цифра и пак го има това тресене,просто е неизбежно.Новия съединител уж не е ментелак и от наш сигурен човек го купих.Валео уж френско,но винаги остава едно голямо..НО :!: Аз лично съм много доволен от ремапа,но държа да отбележа,че аз казвах на момчето точно как искам да са параметрите на колата,а лошото при вас е че ви пращат чип дали било по куриер или по друг начин,но основно всяка кола е индивидуално за себе си.Правилно каза колегата,че малко сте като опитни зайчета,но нали трябва бъдещите мапари да трупат опит върху вашите коли,пък то после ще се чуе по форумите най-малко :twisted: .С две думи моя човек имаше горивна карта за моя кошник,айде да го кажа макар и да се смеете-Фиат Мареа ЖТД 105к.с,но явно Комън Рейла дава повече свобода да се играе с компа,отколкото Бомба-дюза или пък класическата ротационна помпа,която е отживелица.Първия опит беше с характеристики,където е слагал на 3-4 ЖТД-та и собствениците са били доволни.Е при мен пушеше като комин от ТЕЦ и бустметъра щеше да откачи.Впрочем като стана въпрос за бустметър добре,че си го купих от Турция,че тука много цифра и сега много точно мога да следя надува преди и след мап-а.Разликата е впечатляваща колко бързо сега вдига налягане турбото.


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Чет 25 сеп 2008 20:20


Май доста зачестяха оплакванията от чипираните тди-та от това претрисането между 1500-2000 об/м. :shock


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Чет 25 сеп 2008 20:49


интересното е ,че днес имах проблем с голф2001г. пд130коня.кола нов внос без чип и има същото придърпване и най усезаемо на 6-та скорост.оказа се един зъб грешно презацепен ангренажа.


Потребителски аватар
rado_mit
Мнения: 945
Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот rado_mit » Пет 26 сеп 2008 15:21


driver написа:С един приятел закачихме колата на VAG-COM и излезе някаква грешка 65535. Изтрива се, но след като запаля колата отново се появява????

.. не видях никой да е коментирал какво се крие зад този номер-грешка .. :roll: .. на Аутодата-та виждам .. че значи мъка в ел.блок .. няма ли по подробни описания на грешката по други програми и каталози?????


Потребителски аватар
Schwepsi
Мнения: 195
Регистриран на: Чет 22 сеп 2005 11:25
Автомобил: Golf 4 GTI
Двигател: ARL 2003
Местоположение: София

Мнениеот Schwepsi » Пет 26 сеп 2008 15:35


Подобен проблем топла студена го правеше при мне - оказа се след диагностика клапан на гнп-то .
Така че както каза колегата вместо да се хвърля боб някой кадърен да я види (прочете грешката) и да мисли тогава , те хората са го измилили вече .( проблем :arrow: грешка :arrow: четене :arrow: към какво насочва грешката детайл , елемент , и т.н.
П.С. да не прозвучи като реклама ма що не се чуеш с някой от дизелчиите по форума(вентоман или ....)


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Пет 26 сеп 2008 16:31


65535=
Internal Control Module Memory Error
Internal Control Module Memory Error
Possible Causes

* Control Module housing leaky > Control Module wet
* Wiring from/to Control Module faulty
* Control Module faulty

Possible Solutions

* Check/Clean Wiring from/to Control Module
* Replace Control Module

Special Notes

* This fault is NOT to be ignored when found in a major and/or critical system (Airbag, ABS etc.).
* When stored in other unimportant systems (Radio etc.) the general suggestion is to ignore it unless you notice functional limitations. Within the warranty period dealers are usually required to replace such control modules, but there have been a couple of cases with similar codes where these are getting ignored due to flaws in the control module software. If in doubt please refer to technical bulletins and similar documents provided by the vehicle manufacturer.
* Audi Airbag 6 & 7
o Problem: A fault of the acceleration sensor may result in the above fault.
o Solution: Replace Airbag control module and both acceleration sensors.
* Audi Airbag 8
o Problem: Due to under voltage the control module does not complete it's self test successfully.
o Solution: Replace Airbag control module and install a under voltage protection relay for it.
* Certain older TDI ECUs which have a vacuum line going to them
o Problem: Vacuum line broken, either before ECU or inside ECU.
o Solution: Inspect and repair vacuum lines to ECU and inside ECU.


Потребителски аватар
gibonass
Мнения: 28
Регистриран на: Съб 07 окт 2006 17:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот gibonass » Съб 27 сеп 2008 10:18


И аз имах същият проблем на А6 131 коня, карах от София до Сливница и обратно на 3-та предавка между 3500-4500х. оборота и от тогава никакви проблеми



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: georgi_1986, MamaMy и 49 госта