Б5 проверка пищене на фабрична аларма

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Dan4ote
Мнения: 1056
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник
Контакти:

Мнениеот Dan4ote » Чет 25 сеп 2008 18:22


Lisho написа:
Dan4ote написа:
Lisho написа:Заключваш с дистанционното колата и отключваш механично багажника с ключа.
Има една подробност.Алармата не трябва да е деактивирана.(деактивира се с двукратно натискане на бутона за заключване)
Успех

Не знам за какво говориш, но ако отключиш багажника с ключа, алармата се деактивира.

При заключен чрез дистанционното устройство автомобил вкарваш ключа в ключалката на багажника и завърташ на ляво (т.е. обратно на часовниковата стрелка) в момента в който лекичко се поотвори багажника алармата започва да пищи. Да отключват се всички врати, но не се деактивира алармата.Под деактивиране на алармата аз разбирам съществува, но не изпълнява функциите си т.е. все едно, че никога не е монтирана.А иначе централното заключване чрез дистанционното на ключа си заключ./отключ.
При заключен чрез дистанционното устройство автомобил вкарваш ключа в ключалката на шофьорската врата.Отключваш, отваряш вратата ефект никакъв - нито пищи нито дава признаци, че има аларма.
Проверено на В5,5 2003, универсал

Не е така - гарантирам.
както и да въртя през багажника няма две положения - или е заключено или отключено. Не става да се отворят вратите, пък алармата да остане включена.
На шофъорската врата ако отключиш с ключ ти деактивираш алармата - няма как да пищи и не знам какво те учудва.




Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Чет 25 сеп 2008 18:41


Ако се прекъсне един кабел-ключалката от багажника не изключва алармата и като отключиш с ключ пищи-прекъсването се случва доста често при комбитата.


Потребителски аватар
BigTo
Мнения: 576
Регистриран на: Пон 21 юли 2008 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот BigTo » Чет 25 сеп 2008 18:41


Аз да кажа, че пробвах и тази идейка с плафона, но резултат нулев, святках, гасих всички възможни плафони и няма никаква реакция.


Потребителски аватар
Dan4ote
Мнения: 1056
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник
Контакти:

Мнениеот Dan4ote » Чет 25 сеп 2008 21:51


BigTo написа:Аз да кажа, че пробвах и тази идейка с плафона, но резултат нулев, святках, гасих всички възможни плафони и няма никаква реакция.

При мен пищи и то така се дере, че всички се обръщат!
Открих го преди три години когато почна като луд да свети плафона в купето - ту гасне, ту светне и алармата откачи. Оказа се микроключето в шофьорската врата и оттам ми дойде идеята с плафона и бях прав. Не знам дали е свързано с ключето или със светване на плафона, но е факт когато ръчно светна плафона, почва да пищи.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Чет 25 сеп 2008 22:42


Владко ви го е обеснил как става като на първолаци и пак изписахте три страници с глупости.

Отваряйте си предните капаци за по-лесно и сте готови.


Потребителски аватар
BigTo
Мнения: 576
Регистриран на: Пон 21 юли 2008 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот BigTo » Пет 26 сеп 2008 8:22


andonov написа:Владко ви го е обеснил как става като на първолаци и пак изписахте три страници с глупости.

Отваряйте си предните капаци за по-лесно и сте готови.


Колега, ако сме първолаци, щяхме да задаваме много по тъпи въпроси, и плюс това смяташ ли, че ако работеше при мене всичко това, което колегите писаха щях да продължавам да питам за съвети, плюс това, ако не можеш да кажеш нещо друго по - темата моля недей пиши, и ако за тебе са глупости, за мене не е глупост да дам още 200 лв за аларма, при условие,че имам такава фабрична, за да направя каско. Така, че МОЛЯ, ако няма какво друго да кажеш по темата, недей пиши!


nbaplayer
Мнения: 18
Регистриран на: Нед 15 юни 2008 1:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот nbaplayer » Пет 26 сеп 2008 17:54


аз до днес не знаех че на пасата има фабрична аларма и разбрах по следния начин: оставаш прозореца отворен и заключваш колата. изчакваш 10-20 сек. и отваряш предния капак. при мен започнаха да мигат мигачите и да свири колата. звукът обаче не е от клаксона а се чуваше някъде откъм багажника. пробвах и варианта като се заключих в колата и да дам на контакт но тогава се чу само единичен сигнал и спря.


Потребителски аватар
BigTo
Мнения: 576
Регистриран на: Пон 21 юли 2008 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот BigTo » Пет 26 сеп 2008 18:55


Че аз от три месеца я имам тази кола и разбрах онзи ден. Пробвах с капака, става номера, сега остават само вратите, за да мога да докажа на застрахователите, че работи, ама как ще стане и аз не знам,


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Пет 26 сеп 2008 19:05


nbaplayer написа:аз до днес не знаех че на пасата има фабрична аларма и разбрах по следния начин: оставаш прозореца отворен и заключваш колата. изчакваш 10-20 сек. и отваряш предния капак. при мен започнаха да мигат мигачите и да свири колата. звукът обаче не е от клаксона а се чуваше някъде откъм багажника. пробвах и варианта като се заключих в колата и да дам на контакт но тогава се чу само единичен сигнал и спря.


Точно така колега - звука идва от багажника а не от клаксона.

Застрахователите не ги приемат оригиналните аларми, защото при отключване с ключ или "лапа" на врата или багажник алармата се деактивира. Това не е само при VW.

Поради тази причина много колеги прекъсват кабела на врата и багажника когато разчитат само на оригиналната аларма.


Потребителски аватар
BigTo
Мнения: 576
Регистриран на: Пон 21 юли 2008 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот BigTo » Пет 26 сеп 2008 19:10


В какъв смисъл прекъсват кабела. Каква е идеята на това прекъсване на този кабел и какъв е резултата? На мене не ми трябва аларма да писука на всяко действие (отключване, заключване и т.н), просто искам да мина пред застахователите с фабричната и за това конкретно ми е въпроса и темата. Как мога да докажа, че ако отворя врата ще се включи алармата, ако не е с ключа естествено?


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Пет 26 сеп 2008 19:14


BigTo написа:В какъв смисъл прекъсват кабела. Каква е идеята на това прекъсване на този кабел и какъв е резултата? На мене не ми трябва аларма да писука на всяко действие (отключване, заключване и т.н), просто искам да мина пред застахователите с фабричната и за това конкретно ми е въпроса и темата. Как мога да докажа, че ако отворя врата ще се включи алармата, ако не е с ключа естествено?


За да минеш пред тях трябва да се прекодира, т.е да им покажеш че при откл. и закл. писка.

А за кодирането и прекъсването кабела (ако искаш разбира се ) трябва да идаеш при някой от форумните специалисти.

Трудно ще ми е да ти пиша от тук как да се справиш и с двете неща. :wink:


Потребителски аватар
BigTo
Мнения: 576
Регистриран на: Пон 21 юли 2008 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот BigTo » Пет 26 сеп 2008 19:23


Да ти кажа, за такова нещо не смея и да си помислям да го правя сам. А и изобщо не ми се иска да го правя да писука. Той май ще е по-лесно да измислим, нещо колкото за пред тях да писука, колкото да си направя застраховката, а не да ходя да търся и да прекодирам и да прекъсваме кабели, то ще е страшно. Аз не мога да си обясня в Европа как е системата с тези застраховки по отношение на алармите, как на Лексус RX 300/350/ 400 с фабрична аларма, която е досущ като моята по "пискане" му правят каско без хън-мън, а нас простолюдието се заяждат за една аларма, дето няма да те спаси от нищо, освен от хлапетата пред махалата, някой "хайдук на касетофони (под въпрос) и от по-малко проблеми по електрониката на съответния автомобил?


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Пет 26 сеп 2008 19:30


Прекодирането става за секунди и няма нищо страшно.
А за кабелите не е задължително - то е за теб не за пред застрахователите.


Потребителски аватар
Dan4ote
Мнения: 1056
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник
Контакти:

Мнениеот Dan4ote » Пет 26 сеп 2008 20:34


Има аларми по 30 лв. Сложи такава, мини пред застрахователите и я фърли или продай на друг.


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Пет 26 сеп 2008 21:45


andonov написа:Прекодирането става за секунди и няма нищо страшно.
А за кабелите не е задължително - то е за теб не за пред застрахователите.

Не всеки комфорт модул може да се прекодира.Иначе аз съм за кабелите на 100% :wink:
Dan4ote написа:Има аларми по 30 лв. Сложи такава, мини пред застрахователите и я фърли или продай на друг.

Това също е един много добър вариант-въпросните аларми изискват само + и - и се свързват за сек. и после я мяташ в мазето до следващата година.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта