
Въпреки че съм чувал лафове от рода на: " Ще караш кола за 10-12 бона, а ще ти се свидят не`кви 100-150 кинта".
Друго интересно е че на двувалките препоръчват бензин 98, като има забележка, че може да караш и с 95, но се намаля мощността докато при колите с един вал препоръчват 95, но може да караш и с по нисък октан, но тогава пак е за сметка на мощността (разбирай по голям разход защото така или иначе ти ще получиш това което искаш от колата , но с повече натискане на педала на газта.
И накрая но не на последно място - Двигателя ми е AUS два ангренажни ремъка и към тях две обтяжни и две паразитни ролки. Предполагам, че при пистовия ремък положението и при двете модификации е дно и също. Това последното го пиша за евентуалното обслужване на колата.
Успех с покупката на нова (стара ) кола, въпреки че карам 16V си мисля, че 8V е по добрия избор. А като си решил Голф Комби, защо не огледаш и за неговия събрат Бора Комби. Не е толкова комерсиален избор и определено хората се заглеждат повече
