Проблем със съединител на Поло 95г., 1.6, 75 к.с.

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
Habits
Мнения: 112
Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 15:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Habits » Пет 26 сеп 2008 19:35


ихаа... 300 лв... уж поддръжката на Поло беше с приемливи цени... :lol:




Потребителски аватар
Habits
Мнения: 112
Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 15:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Habits » Съб 27 сеп 2008 9:09


еми колеги оставих колата в сервиз... Оказа се, че някакъв си диск на съединителя се е запалил и верно ме одрусаха с около 300 лв... напрао ми се ............ мамата :lol: . Човека там ми каза, че частите за Поло са по-скъпи от тези на Голф. И аз се опулих насреща... Но както и да е... дано поне да не открият нещо друго, че тая кола ше ми излезне златна ...


Потребителски аватар
1.6
Мнения: 38
Регистриран на: Нед 07 сеп 2008 11:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот 1.6 » Съб 27 сеп 2008 10:57


ако е само феродовия диск на съединителяби трябвало да ти излезе по евтино ако е и притискателя тогава цената е вярна


Потребителски аватар
Habits
Мнения: 112
Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 15:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Habits » Съб 27 сеп 2008 12:12


не знам направо ебати цените...аз ако знаех, че е така нямаше изобщо кола да купувам... не е истина братче. Нали Поло беше евтина поддръжката кво стана... напрао незнам :shock


Потребителски аватар
1.6
Мнения: 38
Регистриран на: Нед 07 сеп 2008 11:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот 1.6 » Съб 27 сеп 2008 14:30


така е чове4е които иска кола дава пара оба4е като вали и като духа наван а ти си ватре в полито с някоя мацка на толи4ко е хубаво нали хахахахах:)


Потребителски аватар
Habits
Мнения: 112
Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 15:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Habits » Съб 27 сеп 2008 15:45


офф съединителя се смени... и сега ново 6. По-сложното дойде..просто го чувствах :lol: . Докато е студена колата много вода излиза от ауспуха и майстора каза, че трябвало да се смени няква гарнитура !!! Тука вече ше ме друсат стабилно!!!


Потребителски аватар
Habits
Мнения: 112
Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 15:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Habits » Съб 27 сеп 2008 15:48


Иначе казаха, че останалото било в добро състояние... ама мисля че това е достатъчно зле :lol:


Потребителски аватар
Habits
Мнения: 112
Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 15:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Habits » Нед 28 сеп 2008 1:53


А всъщност искам да попитам дали наистина е толкова критично това нещо или просто майстора се опитва да изкара допълнителни пари на мой гръб?


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Нед 28 сеп 2008 7:28


за да ти излиза вода от аспуха при студен двигател е нормално това е конденс явно майстора иска некои лев за твоя сметка


Потребителски аватар
Habits
Мнения: 112
Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 15:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Habits » Нед 28 сеп 2008 19:41


anonimko, и аз така си мисля, но се пак пък съм и забелязал по ускорено привършване на водата/антифриза... как мислите?


fasty
Мнения: 85
Регистриран на: Пон 24 дек 2007 17:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот fasty » Нед 05 окт 2008 21:15


Ако антифриза ти чезне ,първо огледай по маркучите или радиатора дали няма някой теч . Ако няма ,издърпай пръчката на маслото и виж
дали маслото е като боза , ако не е значи си о.к. .Това сутрин дето ти излиза от ауспуха е от конденз и е нормално . Като караш си хвърляй по едно око на темп. на водата , щото дето е текло може да потече повече .



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта