Разход на Голф 2 syncro

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
rusty
Мнения: 437
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Oldenburg

Разход на Голф 2 syncro

Мнениеот rusty » Пон 23 яну 2006 20:39


Здравейте,
някой има ли двойка 4х4 с 1,8 90 к.с. и може да ми каже колко гори бензин/газ? Има ли голяма разлика в разхода м/у нормалата версия и синхро? Предимства? Недостатаци? Какво се разваля повече? Чувъл съм че вискокуплунга се свършвал бързо ако се кара с различни гуми. Как може да се тества?? Искам да купувам такава кола и за това питам. Мерси!




prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пон 23 яну 2006 21:15


Колега аз карам Г3 синхро 1.8 моно 90 коня......

Имам го от 3 години и никакви серизони проблеми не ми е създавал...

По повод харча - харчи с около литър повече от нормалните модели, но за сметка на това зимата мъ е първа приятелка!!!

Смяната на гуми се извършва по различен начин, въртят се по различен начин от нормалния автомобил....

Вискомуфата е добре за този двигател и това купе, но ако искаш да го надуеш с повече коне може да я скъса при ръчки, особено при стартове....


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пон 23 яну 2006 23:16


Опит с такава нямам, но да добавя виското (4х4) действа само докато караш напред, включиш ли задна си само на предно.


Потребителски аватар
rusty
Мнения: 437
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Oldenburg

Мнениеот rusty » Пон 23 яну 2006 23:46


Е на задна няма нужда, те колите със задно нямат нужда от 4х4 :) не че имам нещо против предното предаване но от както карам VW със задно не мога да помисля за нещо друго. Затова и търся 4х4. Знаете ли дали 100% се предават назад или по малко. До колкото знам на бусовете е 40% как е при голфа?


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Вто 24 яну 2006 0:13


60:40 = предни: задни


Потребителски аватар
rusty
Мнения: 437
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Oldenburg

Мнениеот rusty » Вто 24 яну 2006 0:30


Мерси за отговорите! Проекта ми е Голф Синхро 1,7 ТД Интеркулер, но ме караш да се замислям дали виското ще издържи високият въртящ момент на дизела...


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Вто 24 яну 2006 9:26


аз залагам че ще се потроши, след 1 месец особенно при малко спортно поведение..
Все пак 300 Нм и то в ниските обороти ще си кажат приказката :)

BTW: Ей това ме спира да си правя чип тунинг на рендето....


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Вто 24 яну 2006 10:07


Ръсти, кои е този двигател 1.7 турбо дизел, да не е на Опел Screwy


Потребителски аватар
StreetThug16V
Мнения: 434
Регистриран на: Нед 24 окт 2004 7:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот StreetThug16V » Вто 24 яну 2006 11:10


brabus написа:Ръсти, кои е този двигател 1.7 турбо дизел, да не е на Опел Screwy

Не, на старите транспортери и каравелета има мотор 1.7Д. Един приятел има такъв, но неговия е чист дизел, не знаех че има и турбо вариант.
Уникален мъртвец, особено като са го качили на бусово купе :lol: :lol:
120 му е таван, а 0-100 е цигара и половина.
Абе само пречи на движението.... :lol:
Надявам се ТД-то да е малко по-пъргаво.


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Вто 24 яну 2006 11:33


То най-добре Ръсти да каже, но все си мисля, че този 1.7 няма с турбо, другото на бусовете двигателят е отзад и това да го направиш да пасне в коша (визирам тампони на двг-то) на Голфа ми се струва малко мисията невъзможна, та на всичко отгоре и със синхро.


Потребителски аватар
rusty
Мнения: 437
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Oldenburg

Мнениеот rusty » Вто 24 яну 2006 11:52


1,7 блока е същият като 1,6 и 1,8, именно VW концепт. Двигателя е в момента в буса. Турбото е от ТДИ с долям интеркулер от паджеро и малко променени параметри на помпата. 300 Нм няма, но около 200 може и да ги докара, което не е никак малко. Мисля че 1,8 моно има около 140 Нм. Та този двигател с турбото и малко по дълга скоростна кутия прави без проблеми в буса 150 км/ч. Проблема на бусовете са късите скорости. Сега както е е по бърз от 1,9 ТД, ще видим в по лекото купе...


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Вто 24 яну 2006 21:32


Виското трябва да издържи до около 250-270 Nm макс. след тва "сбогом гринго" :lol:


Потребителски аватар
milenski
Мнения: 34
Регистриран на: Чет 14 юли 2005 9:39
Автомобил: Golf MK2 SYNCRO
Двигател: GX 1987
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот milenski » Сря 25 яну 2006 0:29


Моето Syncro е 1,8i GX 90 коня. Да ти кажа лятото с пълен резервоар (смятам го 55 литра) изминах 830 км. Без прекалено много ръчка разбира се. На задна също има 4х4 но всичко зависи от един датчик който се намира на скоростната кутия и е доста капризен. И разбира се го има само в Юнитрейд срещу 80 лева :( От този датчик зависи и светенето на задните светлини. Зимата наистина няма спирка.
А как казвате точно се въртят гумите? Аз гледам да съм винаги с еднакви дори и шарката да е еднаква.


Потребителски аватар
alex synchro
Мнения: 430
Регистриран на: Вто 14 юни 2005 23:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот alex synchro » Сря 25 яну 2006 8:44


Гумите трябва да са абсолютно еднакви, абсолютно!


VSOne
Мнения: 4
Регистриран на: Съб 04 авг 2007 8:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VSOne » Съб 04 авг 2007 8:32


Искам да попитам за мнението ви относно VW Golf3 1,9 TDi 4x4 комби.
Какъв му е разхода на нафта и цялостното ви мнение за тази конфигурация?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 63 госта