Здравейте,
някой има ли двойка 4х4 с 1,8 90 к.с. и може да ми каже колко гори бензин/газ? Има ли голяма разлика в разхода м/у нормалата версия и синхро? Предимства? Недостатаци? Какво се разваля повече? Чувъл съм че вискокуплунга се свършвал бързо ако се кара с различни гуми. Как може да се тества?? Искам да купувам такава кола и за това питам. Мерси!



Разход на Голф 2 syncro
-
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Лондон
- Контакти:
Колега аз карам Г3 синхро 1.8 моно 90 коня......
Имам го от 3 години и никакви серизони проблеми не ми е създавал...
По повод харча - харчи с около литър повече от нормалните модели, но за сметка на това зимата мъ е първа приятелка!!!
Смяната на гуми се извършва по различен начин, въртят се по различен начин от нормалния автомобил....
Вискомуфата е добре за този двигател и това купе, но ако искаш да го надуеш с повече коне може да я скъса при ръчки, особено при стартове....
Имам го от 3 години и никакви серизони проблеми не ми е създавал...
По повод харча - харчи с около литър повече от нормалните модели, но за сметка на това зимата мъ е първа приятелка!!!
Смяната на гуми се извършва по различен начин, въртят се по различен начин от нормалния автомобил....
Вискомуфата е добре за този двигател и това купе, но ако искаш да го надуеш с повече коне може да я скъса при ръчки, особено при стартове....
- StreetThug16V
- Мнения: 434
- Регистриран на: Нед 24 окт 2004 7:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
brabus написа:Ръсти, кои е този двигател 1.7 турбо дизел, да не е на Опел Screwy
Не, на старите транспортери и каравелета има мотор 1.7Д. Един приятел има такъв, но неговия е чист дизел, не знаех че има и турбо вариант.
Уникален мъртвец, особено като са го качили на бусово купе


120 му е таван, а 0-100 е цигара и половина.
Абе само пречи на движението....

Надявам се ТД-то да е малко по-пъргаво.
- rusty
- Мнения: 437
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Oldenburg
1,7 блока е същият като 1,6 и 1,8, именно VW концепт. Двигателя е в момента в буса. Турбото е от ТДИ с долям интеркулер от паджеро и малко променени параметри на помпата. 300 Нм няма, но около 200 може и да ги докара, което не е никак малко. Мисля че 1,8 моно има около 140 Нм. Та този двигател с турбото и малко по дълга скоростна кутия прави без проблеми в буса 150 км/ч. Проблема на бусовете са късите скорости. Сега както е е по бърз от 1,9 ТД, ще видим в по лекото купе...
- milenski
- Мнения: 34
- Регистриран на: Чет 14 юли 2005 9:39
- Автомобил: Golf MK2 SYNCRO
- Двигател: GX 1987
- Местоположение: София
- Контакти:
Моето Syncro е 1,8i GX 90 коня. Да ти кажа лятото с пълен резервоар (смятам го 55 литра) изминах 830 км. Без прекалено много ръчка разбира се. На задна също има 4х4 но всичко зависи от един датчик който се намира на скоростната кутия и е доста капризен. И разбира се го има само в Юнитрейд срещу 80 лева
От този датчик зависи и светенето на задните светлини. Зимата наистина няма спирка.
А как казвате точно се въртят гумите? Аз гледам да съм винаги с еднакви дори и шарката да е еднаква.

А как казвате точно се въртят гумите? Аз гледам да съм винаги с еднакви дори и шарката да е еднаква.
- alex synchro
- Мнения: 430
- Регистриран на: Вто 14 юни 2005 23:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 63 госта