Историята на проблема е следната:
Колата гореше много-ходих на диагностика и ми казаха "мудна ламбда сонда".
Сложих си газова(The_machine я монтира и настрои) с ламбда емулатор и всичките необходими неща.
Сега пак ми гори много и на гас, въпреки че е регулирана за максимална икономия.
Аз понеже съм прос и не разбирам от коли имам няколко предположения:
1.Някой ме посъветваха: запушен катализатор.Какво е това животно, къде се намира, как да разбера дали не работи???
2.Други ми казаха: трудно движение на колелата.Хмм наистина на свободна малко ми се струва тромава.Възможно ли е да засядат някъде колелата и да гори много.
3.Сдухан двигател.Това не го разбрах.Какво означава.
Колеги!
Дайде малко светлина в моя тунел.
Благодаря на отговорилите.
Въпрос за разход на гориво.Защо гори толкова???
- Zoran
- Мнения: 885
- Регистриран на: Пон 19 дек 2005 10:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос за разход на гориво.Защо гори толкова???
iron4o10 написа:Историята на проблема е следната:
Колата гореше много-ходих на диагностика и ми казаха "мудна ламбда сонда".
Сложих си газова(The_machine я монтира и настрои) с ламбда емулатор и всичките необходими неща.
Сега пак ми гори много и на гас, въпреки че е регулирана за максимална икономия.
Аз понеже съм прос и не разбирам от коли имам няколко предположения:
1.Някой ме посъветваха: запушен катализатор.Какво е това животно, къде се намира, как да разбера дали не работи???
2.Други ми казаха: трудно движение на колелата.Хмм наистина на свободна малко ми се струва тромава.Възможно ли е да засядат някъде колелата и да гори много.
3.Сдухан двигател.Това не го разбрах.Какво означава.
Колеги!
Дайде малко светлина в моя тунел.
Благодаря на отговорилите.
За катализатора отиваш на автогърнета и ти го свалят и ти монтират резонансно гърне срещу 50лв. Вземи си го защото има обява на колега който ги изкупува по около 50лв.
Има вероятност да не ти връщат спирачните апарати, след като си натиснал спирачките.
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19731
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Катализатора се слага с екологична цел, да не замърсяваш околната среда с токсичния СО, а да доизгаря до СО2.
Амааааа... за какъв Ламбда-контрол си говорим, при положение, че вече са ти казали 'Ленива Ламбда-сонда'?
Варианта за задържащи спирачки също е възможен! Пипни си дисковете след 10-15км пробег дали не парят.
ЕДИТ
Пффффф... вече не внимавам какво пиша!
Вместо Ламбда-емулатор съм прочел Ламбда-контрол...
Сорри! Тогава наистина Ламбдата не участа в играта, както е написал и колегата!
Амааааа... за какъв Ламбда-контрол си говорим, при положение, че вече са ти казали 'Ленива Ламбда-сонда'?
Варианта за задържащи спирачки също е възможен! Пипни си дисковете след 10-15км пробег дали не парят.
ЕДИТ
Пффффф... вече не внимавам какво пиша!
Вместо Ламбда-емулатор съм прочел Ламбда-контрол...
Сорри! Тогава наистина Ламбдата не участа в играта, както е написал и колегата!
Последна промяна от radotom на Пет 26 сеп 2008 22:25, променено общо 1 път.
-
javor_bg
- Мнения: 727
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос за разход на гориво.Защо гори толкова???
Ей това "мудната ламбда сонда" ЕКУ-то не го хваща. Катализатора може да ти го проверят някъде, където правят диагностика също. Дисковете, ами покарай няколко км и пипни дали са топли.
Щом си само с ламбда емулатор начи сондата на газ не ти играе. Въздушния филтър сменян ли е скоро. Стрелката за температурата в нормално положение ли е. В смисъл загрява ли ти колата до нормална работна температура. И каква е колата като марка? Какво разбираш под висок разход?
Щом си само с ламбда емулатор начи сондата на газ не ти играе. Въздушния филтър сменян ли е скоро. Стрелката за температурата в нормално положение ли е. В смисъл загрява ли ти колата до нормална работна температура. И каква е колата като марка? Какво разбираш под висок разход?
-
iron4o10
- Мнения: 285
- Регистриран на: Чет 17 апр 2008 19:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Количката е Голф 3-ка 1997 г 1.6 пълна инжекция 4 врати АФТ двигател
.
Да покарам няколко километра и да видя дали дисковете парят?
Въздушен маслен бензинов филтър сменни преди 3000 км заедно с маслото на двигателя и скоростната кутия.
Значи спирачките още утре ги проверявам.
Може ли катализтора да се тества с ваг-кома?
Колата не загрява повече от 90 градуса каквото и да я правя.
Имам антифриз до горе?
Каде да отида да ми видят катализатора-да го тестват???
Да покарам няколко километра и да видя дали дисковете парят?
Въздушен маслен бензинов филтър сменни преди 3000 км заедно с маслото на двигателя и скоростната кутия.
Значи спирачките още утре ги проверявам.
Може ли катализтора да се тества с ваг-кома?
Колата не загрява повече от 90 градуса каквото и да я правя.
Имам антифриз до горе?
Каде да отида да ми видят катализатора-да го тестват???
- radko tarikata
- Мнения: 96
- Регистриран на: Вто 23 сеп 2008 15:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
iron4o10 написа:Количката е Голф 3-ка 1997 г 1.6 пълна инжекция 4 врати АФТ двигател.
Да покарам няколко километра и да видя дали дисковете парят?
Въздушен маслен бензинов филтър сменни преди 3000 км заедно с маслото на двигателя и скоростната кутия.
Значи спирачките още утре ги проверявам.
Може ли катализтора да се тества с ваг-кома?
Колата не загрява повече от 90 градуса каквото и да я правя.
Имам антифриз до горе?
Каде да отида да ми видят катализатора-да го тестват???
отиваш при някои газаджия да ти направи диагностика на газта , и тои ше ти каже как са ти газовете , по тях би трябвало да се разбере как ти е катализатора, отиди в КРАФТ дружба 1 до ром петрола , за ориентация , и аз съм с съшия голф , отиваш там и търсиш Иво , той ше ти разясни много нещта за автомобила ти
-
iron4o10
- Мнения: 285
- Регистриран на: Чет 17 апр 2008 19:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Taкa ходих в Дружба и положението е следното.
Закачиха ми оная тръбчката и апарата показа 0.01046... при максимално допустимо 0.003......
Човека каза: колата в момента ти гори като малък танк на бензин.
Провериха имам катализатор.
Това е на бензин защо на гас също гори???
Нали там има ламбда емулатори
който лъже и подава перфектни сотйности.
След като покарах малко видях, че предните дискове са ми леко загряли, ама едва м едвам, задните са студени като камък.
Значи гумите са наред.
Може ли дюзите да са ми запушени???
Човека каза да си проверя дюзите.
Дайвайте съвети че тоя дзер не се търпи
.
Закачиха ми оная тръбчката и апарата показа 0.01046... при максимално допустимо 0.003......
Човека каза: колата в момента ти гори като малък танк на бензин.
Провериха имам катализатор.
Това е на бензин защо на гас също гори???
Нали там има ламбда емулатори
който лъже и подава перфектни сотйности.
След като покарах малко видях, че предните дискове са ми леко загряли, ама едва м едвам, задните са студени като камък.
Значи гумите са наред.
Може ли дюзите да са ми запушени???
Човека каза да си проверя дюзите.
Дайвайте съвети че тоя дзер не се търпи
- 1800_GT
- Мнения: 33
- Регистриран на: Нед 05 мар 2006 17:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
iron4o10 написа:градско карам минал съм към 30 км градско с 10 лв гас и ми се струва много.
Крафт дружба-там могат ли да ми кажат за катализатора?
Катализатора влия е ли на разхода като карам на гас?
Ако мога да ти бъда база за сравнение аз с 10лв. (8л. някъде май са) минавам 65 км. градско в големи задръствания (Герена-Дондуков-Арена Люлин) всеки ден с Г2 1.8 ГУ.. и при положение че съм пуснал колата да гори повечко .. твоя разход ме потресе
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта