
климатроника не иска да топли
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: Сря 13 авг 2008 19:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Привет,
От скромният си опит в решаването на проблема с парното в студените зимни дни (такива в които като не ти работи парното в голфа е по студено отколкото навън), установих че всеки казва че е радиаторчето на парното, а всъщност не се сеща, че преди това има цяла система от маркучи, терморегулатор, водна помпа, клапани и др. Това което не си споменал ясно колега, е дали преди да ти духа хладно, тъкмо като двигателя започва да загрява не духа поне малко топличко, и чак после като загрее да спре. Заради този синдром съм прекарал 3 дни в гаража, а фолксвагена имаше толкова части извън него, колкото и в него. Оказа се един от термоклапаните, а именно металния термоклапан, заради който разглобих цялото табло и смених иначе работещото радиаторче. Моят съвет е да провериш тези тройници, преди да правиш нещо друго. Трябва да си сигурен, че и терморегулатора ти отваря. Това се проверява когато го свалиш, слагаш го в съд с вода, загряваш докато водата започне да кипва и около 90 градуса трябва да се отвори. Иначе колегите имат право, че ако не ти е обезвъздушена системата, пак няма да имаш парно, но би трябвало тя сама да се обезвъздуши. Първо провери по дребните неща, преди да си разхвърляш цялото табло, и колата да е неизползваема няколко дни.
Поздрави
От скромният си опит в решаването на проблема с парното в студените зимни дни (такива в които като не ти работи парното в голфа е по студено отколкото навън), установих че всеки казва че е радиаторчето на парното, а всъщност не се сеща, че преди това има цяла система от маркучи, терморегулатор, водна помпа, клапани и др. Това което не си споменал ясно колега, е дали преди да ти духа хладно, тъкмо като двигателя започва да загрява не духа поне малко топличко, и чак после като загрее да спре. Заради този синдром съм прекарал 3 дни в гаража, а фолксвагена имаше толкова части извън него, колкото и в него. Оказа се един от термоклапаните, а именно металния термоклапан, заради който разглобих цялото табло и смених иначе работещото радиаторче. Моят съвет е да провериш тези тройници, преди да правиш нещо друго. Трябва да си сигурен, че и терморегулатора ти отваря. Това се проверява когато го свалиш, слагаш го в съд с вода, загряваш докато водата започне да кипва и около 90 градуса трябва да се отвори. Иначе колегите имат право, че ако не ти е обезвъздушена системата, пак няма да имаш парно, но би трябвало тя сама да се обезвъздуши. Първо провери по дребните неща, преди да си разхвърляш цялото табло, и колата да е неизползваема няколко дни.
Поздрави
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
snupeca написа:marioet написа:колегата е написал,че не му духа топло, а не студено
Колега май не ме разбра - под 5гр външна температура, климатроника не включва въобще - не духа нито топло, нито студено
Мне е така.
--
Обикновено когато някой някога е налял добавка за запушване на теч,тя запушва радиаторчето за парното

Вгледай се внимателно в съветите на колегата над мене.
Мисля,че също така климатрониците имат клапа за топло/студено с привод,който я мърда,но нито я знам къде е,нито пък искам да узнавам.
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Съб 27 сеп 2008 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
първо да кажя че не е от водната помпа (нова е). и така неска пробвах да видя дали е запушено радиаторчето откачих двата маркучя които влизат в купето пуснах вода през единия и без проблем почна да тече обаче един уш майстор вика че имало предпазен клапан на радиаторчето и като било запушено водата минавала от там и за това не топлело пак на мене нещо не ми се вярва .остава да пробвам клапаните както спомена колегата дано да е от там
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта