Проблем с мощността на пасат Б5 - РЕШЕНО!!!

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
asio4658
Мнения: 27
Регистриран на: Чет 11 сеп 2008 12:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем с мощността на пасат Б5 - РЕШЕНО!!!

Мнениеот asio4658 » Вто 23 сеп 2008 17:06


Здравейте на всички. Смених си машината, от Б3 минах на Б5, :)
VW Passat 1.8i 20v (125hp) 11.1998
Взех го преди 1 седмица, от Германия

Проблема е следния:

Значи, принципно пасатора си е супер, обаче.... като му дам стъпка, ми се струва че заглухва до 2500 - 2600 оборота и после започва да набира, като мине тези обороти все едно турбо се включва, а то естествено няма турбо. Това го прави на всички скорости, от 1ва та до 5та. първо се чуди и после набира здраво. ако някой има същия модел или е запознат, да ме светне така ли е по принцип или имам проблем. и от какво естесво е.

И още един съвет да ми дадете ако може, искам да му направя пълна диагностика, къде да отида и колко ще ми излезе, да ми кажат каде какво има за правене и сменяне и регулиране да си знам, пък като поизкараме пак некой лев да почвам да сменям. Засега има задни амортисьори за смяна, ама ще почакат, макар че над 130км/ч от време на време се усеща леко занасяне на задницата наляво и надясно с по 5-10см, така ми се струва поне. Може и да греша за см, но съм сигурен че е малко нестабилна. Предполагам е от амортисьорите.

Последна промяна от asio4658 на Вто 21 окт 2008 17:56, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
T.Spark
Мнения: 309
Регистриран на: Пет 15 юни 2007 17:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна VW Golf III 1.8 ABS GT

Мнениеот T.Spark » Вто 23 сеп 2008 17:55


Възможности: износен TPS, лоша центровка на запалването,...


Потребителски аватар
asio4658
Мнения: 27
Регистриран на: Чет 11 сеп 2008 12:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asio4658 » Вто 23 сеп 2008 18:02


и сега идва въпроса какво е TPS, а когато я запаля си поддържа 900 оборота на празен ход, като настъпя на празен ход оборотите пак се вдигат по бавно до 2500-2600 че и малко отгоре и после скачат както си трябва. интересното е че падат доста бавно, това също ми се струва че не е в норма. най-добре да я закарам за диагностика, така ги чувам нещата аз. препоръчайте ми сервиз, моля. За цялостна диагностика. Трябват ми хора дето си чуват работата. Аз лично толкоз не му разбирам, не е като старото пасатче 2ка 88 година :roll: ,


Потребителски аватар
T.Spark
Мнения: 309
Регистриран на: Пет 15 юни 2007 17:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна VW Golf III 1.8 ABS GT

Мнениеот T.Spark » Вто 23 сеп 2008 18:11


Throttle Position Sensor - потенциометър, отчитащ положението на дроселовата клапа и даващ информация на компютъра.

Най-добре иди на диагностика. Колегите от София ще ти кажат къде.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Вто 23 сеп 2008 21:23


Ваското 1
адреса ще го вземеш от клубни сервизи :arrow:


Потребителски аватар
drakano
Мнения: 225
Регистриран на: Съб 05 май 2007 13:15
Автомобил: S6 2.2TQ ABT
Двигател: AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот drakano » Чет 25 сеп 2008 13:01


Недей се хвърля по дросели и дебитомери:
ЦЪК:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... e009225707


Потребителски аватар
KGL
Мнения: 800
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
Двигател: CUAA 2016
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот KGL » Чет 25 сеп 2008 13:15


Както е казал колегата, Ваското е твоето решение. Аз имах подобен проблем. Оказа се че един маркуч "Хитър хосе" както го нарече той се е скапал, пък и дриселовата калпа беше за почистване. Направи и почистване на дебитометъра и нещата заспаха.


Потребителски аватар
asio4658
Мнения: 27
Регистриран на: Чет 11 сеп 2008 12:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asio4658 » Чет 25 сеп 2008 16:53


10x, ще му ходя на гости другата седмица на ваското, пък дано се оправи, очаквам от тая колица повече POWER, :twisted:


Потребителски аватар
soto73
Мнения: 397
Регистриран на: Нед 26 авг 2007 12:11
Автомобил: VW Passat B8 SPORT 2TDI BMT
Двигател: CRLB 2015
Местоположение: Мадрид/Ямбол
Контакти:

Мнениеот soto73 » Пет 26 сеп 2008 12:36


Не знам дали ще помогна колега,но и аз имах същия проблем!Абсолютно същите симптоми!При мен беше си здал багажа дебитомера!След като го смених всичко се оправи!Но моя е 1,9ТДИ!Не знам как стоят нещата при теб :roll: !Пиши все пак после като си решиш проблема!


gbgeorgiew
Мнения: 28
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

същия проблем

Мнениеот gbgeorgiew » Нед 28 сеп 2008 17:02


Здравей приятел,
Аз съм със същия проблем вече четвърти месец. Смених три сервиза, но за мое голямо съжаление без резултат. При диагностика не излиза никаква грешка. Най интересно е , че след като я взема от сервиз и диагностика този проблем със заглъхването липсва, всичко е ОК. Само след 10-15км. отново се появява. Това се получи след смяна на дроселова клапа (нова). След това почистих дебитомер и термо-датчик. В последния сервиз ми смениха някакъв вакумен маркуч и казаха, че е от него, но не би. Сега ми предстои смяна на някакъв маслен маркуч, който махнаха след последната диагностика и е бил тотално износен. Сега карам без него и продължава да глъхне. Моля колега ако си решиш проблема пиши тук или ми изпрати лично съобщение.


Потребителски аватар
KGL
Мнения: 800
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
Двигател: CUAA 2016
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот KGL » Пон 29 сеп 2008 8:29


Това май е всеобщ проблем. С какъв двигател си?
При мен почистване на на клапата и дебитометъра оправи нещата. Оказа се също че масления маркуч за картерните газове се е скапал, сега карам без него. Ти за колко пари го намери и от къде?


Потребителски аватар
asio4658
Мнения: 27
Регистриран на: Чет 11 сеп 2008 12:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asio4658 » Пон 29 сеп 2008 15:41


Определено е всеобщ проблем, май май само този двигател става така обаче, 1.8i 125hp, даже ми се струва че мен малко са ме метнали, и колата е 97 година ма карай, купил съм я вече, ще и оправя кусура и ще си я карам, дано само това да е за правене, :?


Потребителски аватар
asio4658
Мнения: 27
Регистриран на: Чет 11 сеп 2008 12:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asio4658 » Вто 21 окт 2008 17:46


и тъй като проблема е всеобщ и решението е всеобщо... :)

Изчистване на дроселната клапа, и точно бяха някакви маркучета за смяна, както и картерния маркуч се беше скапал, и аз карам без него вече, колата си стана като кола, ще живее :).

Колегата дето имаше същия проблем и ме чакаше за решение . . .


РЕШЕНИЕТО Е VASKTOTO1, ОБАЖДАШ МУ СЕ, уговаряте си час приятелю и всичко си отива на място. много доволен. за 3 часа работа оправи задна лява врата заключването, ел.стъклото не се спускаше - оправено, изчисти дроселната клапа и още маркучета там некви. . . и колата отново диша нормално :idea: .



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Didaka04 и 72 госта