Омазняване на капака на двг на Г3 1.8

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

11

Мнениеот landwarrior » Вто 24 яну 2006 23:30


bobcho написа:landwarrior етилиран бензин, -:)
какво е етилиран бензин :oops: :oops: :oops:




Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Вто 24 яну 2006 23:35


Избърши го само хубаво с парцал не вярвам да има чак толко смрад(все пак има маслен филтър таз кола).
Етилирания бензин е с много слабо октаново число ( 36 май беше)
Използва се за разреждане на лепила в заводите (и за Zippo става, но мн бързо се изпарява :) )


Потребителски аватар
vw16v
Мнения: 568
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот vw16v » Сря 25 яну 2006 11:19


Омасляване около гарнитурата на капака на клапаните съм забелязал,че се получава при повечето автомобили.Има го и на моя 1.8 ABS.Смених я веднъж гарнитурата ,но след около 25 хил.км пак почва да омаслява.Не се отразява чувствително на разхода на масло,стига да не прави локвички върху колекторите примерно. Решението е намазване на гарнитурата с температуроустойчив силикон и спира да таи.


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Сря 25 яну 2006 11:49


При хубава гарнитура не е необходимо никакво мазане.
Аз съм сменял 2 пъти гарнитурата с коркова и издържаше по максимум 10к км.
След смяна с гумена, забравих вече за този проблем.


Потребителски аватар
vw16v
Мнения: 568
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот vw16v » Сря 25 яну 2006 12:48


Тя и мойта е гумена,ама сега пак почна да таи .


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Сря 25 яну 2006 14:11


Аз моята не я знам сега каква е, ама като купих колата беше гумена и направо течеше отсякъде.Върху колекторите имах локвичка.Като я смениха се покефих на чист двигател около 10-15к км.Сега гледам че пуска най-много над свещите за 3 и 4 цилиндър, ама не ми се пипа на тази студ. А пускането според мене е точно поради тази причина, че онези "баш майстори" са е пренатегнали.Колегите дето са сменяли и са доволни да дават марки и цени.


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Сря 25 яну 2006 15:19


щом е малко не се занимавай е моето мнение



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 79 госта