Два проблема, можеби сходни, за ГТИ3

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
mania
Мнения: 1749
Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Два проблема, можеби сходни, за ГТИ3

Мнениеот mania » Вто 30 сеп 2008 18:01


Здравейте, колеги! Имам следните два проблема, които може би са свързани по между си. Преди известно време при ускорение голфа за момент губеше мощност м/у 3100 и 3200 оборота. ега когато надвиши 3100 по същия начин леко губи сила и тя не се връща като продължи да ускорява.
Другият проблем е, че като карам и сменям предавки или изкл от скорост оборотите падат до около 500, даже на няколко пъти ми изгасна, и после пак си връща нормалните 900. Бях в сервиз преди известно време и ми казаха, че щяло да почне да го прави ипр.
Та въпросът ми е имате ли идея тези неща от какво може да са и дали евентуално може да имат връзка, защото се появиха по горе долу едно и съо време. Колата е 2000 AGG. Мерси предварително ;)




Потребителски аватар
vladovelin
Мнения: 1323
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
Автомобил: Golf3 GTI
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот vladovelin » Вто 30 сеп 2008 18:18


Здравей колега,
Мойта е с мотор 2Е . Миналата година започна да гасне при изкачване на наклон и превключване на по-малка предавка. На светофарите като чаках ми гаснеше ако не подържам оборотите.
Закарах я на диагностика и откриха спукано едно маркучле за вакуум смениха го с най- обиновен маркуч за 2лева и работата се оправи.


Потребителски аватар
vankataa73
Мнения: 44
Регистриран на: Вто 16 сеп 2008 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

проблем с

Мнениеот vankataa73 » Вто 30 сеп 2008 18:24


дросела мозе да ти е за4апан и за това да ти гасне а мотор4ето за празен ход сьщо прави тия мизериики.при мене го прави когато застудее.


Потребителски аватар
vankataa73
Мнения: 44
Регистриран на: Вто 16 сеп 2008 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vankataa73 » Вто 30 сеп 2008 18:29


vladovelin написа:Здравей колега,
Мойта е с мотор 2Е . Миналата година започна да гасне при изкачване на наклон и превключване на по-малка предавка. На светофарите като чаках ми гаснеше ако не подържам оборотите.
Закарах я на диагностика и откриха спукано едно маркучле за вакуум смениха го с най- обиновен маркуч за 2лева и работата се оправи.
колегата е много прав от вакумите също се полу4ава гаснене и нестабилни обороти.


Рошко
Мнения: 236
Регистриран на: Пон 04 фев 2008 1:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Рошко » Вто 30 сеп 2008 22:14


На мен ми го правеше от един нищо и никакъв маркуч, ако имаш газова значи ще имаш малко повечко вакууми
другия вариянт е да имаш някъде по въздуховода дупчица, ако като смениш маркучите не се оправи пробвай да размърдаш главния въздуховод от филтъра към дросела, или ако ще ти е по-лесно свали го не е никак трудно и го огледай много внимателно.Успех!


Потребителски аватар
Жоро
Мнения: 418
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот Жоро » Вто 30 сеп 2008 22:56


Ако след дебитомера двигателят смуче въздух отнякъде би трябвало да вдига обороти и да се форсира сам,а не да гасне.Щом са се появили едновременно сигурно са свързани двата проблема - гасненето и загубата на мощност.


Потребителски аватар
mania
Мнения: 1749
Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот mania » Вто 30 сеп 2008 23:18


Няма газ и не е имала. Ще видя тези неща. А възможно ли е катализатора да има връзка. Не ъсм го свалил, а съм чувал, че прави проблеми от този сорт......?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Два проблема, можеби сходни, за ГТИ3

Мнениеот radotom » Вто 30 сеп 2008 23:36


mania написа: Бях в сервиз преди известно време и ми казаха, че щяло да почне да го прави ипр.

Убуу, де! Ама не казаха ли защо предполагат, че ще започне да го прави?
Все трябва да има някаква причина, за да предположат подобно нещо...
Иначе аз бих заложил на поизносен ТПС (тротъл позишън сензор или по друг начин- датчик на дроселова клапа), замърсн въздушен филтър и/или позацапан клапан за въздуха на празен ход. Особено ако то пропушва от време на време...


Потребителски аватар
mania
Мнения: 1749
Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот mania » Сря 01 окт 2008 15:13


Днеска долях вода в охлаждането и се оправи. Иди го разбери....... Мерси все пак!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта