Помпа от AAZ на AFN ?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот PACH » Сря 01 окт 2008 23:39


Asen_dp написа:
PACH написа:
Asen_dp написа:Помпа от ААЗ става,карал съм 3 такива двигатела 1Z и си върви доволно


Я дай малко повече инфо, само сменяш помпата и отпада ел. блок ? Има ли голяма разлика с механичната помпа като мощност и вървене ?
Няма почти никаква разлика,само кат му дадеш по рязко газ поиспуши малко иначе никакви проблеми.Отпадат всякакви електроники.


Може би защото елетронната помпа следва по прецизно натоварванията на двигателя и реагира адекватно с количестото подавано гориво в синхрон с турбото, при механичната май няма как да стане това ?




Asen_dp
Мнения: 31
Регистриран на: Чет 08 май 2008 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот Asen_dp » Чет 02 окт 2008 8:36


PACH написа:
Asen_dp написа:
PACH написа:
Asen_dp написа:Помпа от ААЗ става,карал съм 3 такива двигатела 1Z и си върви доволно


Я дай малко повече инфо, само сменяш помпата и отпада ел. блок ? Има ли голяма разлика с механичната помпа като мощност и вървене ?
Няма почти никаква разлика,само кат му дадеш по рязко газ поиспуши малко иначе никакви проблеми.Отпадат всякакви електроники.


Може би защото елетронната помпа следва по прецизно натоварванията на двигателя и реагира адекватно с количестото подавано гориво в синхрон с турбото, при механичната май няма как да стане това ?
Да,но това не е проблем.Не ми пречи.


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот PACH » Чет 02 окт 2008 19:06


Сега ако се намери някой с такава модификация да го пробвам и може и да се навия да го направя и аз :)


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Помпа от AAZ на AFN ?

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Пон 27 юли 2009 21:11


това за смяната на помпата е много интересно.ако някой наистина го е правил нека каже освен на 1з става ли и на друг мотор? задължително ли след това трябва да се затапи егр? и какво правим с променливата геометрия на турото?


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Помпа от AAZ на AFN ?

Мнениеот milmar » Пон 27 юли 2009 21:27


samo ra4na na zavoite написа:... освен на 1з става ли и на друг мотор? ....и какво правим с променливата геометрия на тур"Б"ото?


1Z не е ли с "нормална" :D геометрия ?
Аз карам такъв мотор отскоро и не съм наясно все още ...


Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Помпа от AAZ на AFN ?

Мнениеот vladitdrv » Пон 27 юли 2009 23:56


Много работи може,но резултата няма да е същия.Много пушаци,по-малко мощност,лоша динамика на мотора да не говорим за отраженията върху мотора.Турбото на АФНа е с променлива геометрия та по-добре си направи помпата или взимаи една втора ръка и не влизай във филми!Успех!


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 28 юли 2009 11:37


Asen_dp написа:
PACH написа:
Asen_dp написа:
PACH написа:
Asen_dp написа:Помпа от ААЗ става,карал съм 3 такива двигатела 1Z и си върви доволно


Я дай малко повече инфо, само сменяш помпата и отпада ел. блок ? Има ли голяма разлика с механичната помпа като мощност и вървене ?
Няма почти никаква разлика,само кат му дадеш по рязко газ поиспуши малко иначе никакви проблеми.Отпадат всякакви електроники.


Може би защото елетронната помпа следва по прецизно натоварванията на двигателя и реагира адекватно с количестото подавано гориво в синхрон с турбото, при механичната май няма как да стане това ?
Да,но това не е проблем.Не ми пречи.

Ти май не си акрал читав 1З - за тва не намираш разлика.Да не говорим за турбото - то вярно на 1З не е с променлива и може да ба4ка и без комп ама си анправи експеримента да видиш графиката на едно управлявано с кмпа и едно баипаснато.


Потребителски аватар
boji55
Мнения: 32
Регистриран на: Сря 11 мар 2009 13:58
Автомобил: Phaeton
Двигател: CARA
Местоположение: sofia bulgaria

Re: Помпа от AAZ на AFN ?

Мнениеот boji55 » Съб 15 авг 2009 13:54


това го взех от един друг фоурум но не е много добре преведено


Източници и кредит ", където се кредитни се дължи:
По-голямата част от информацията тук, е за събиране на информация, намерени в публикации относно ГДД форуми, TDI Club, и на други места в Интернет. Повечето са се възприема постове от RabbitGTDguy, hillfolk'r, наречена Tintin, и други. Ако аз бях на нещо твое и не се споменава конкретно ти, моите извинения, нека да знаят и аз ще Ви добавят към списъка. Тя е написана от мен (Ziptar) като част ми образоването себе си и получават по-добро разбиране на това как да се изгради TDI-M сам. Аз всъщност не направи това, все още, така че ако съм пропуснал нещо или напълно намерила тя има да ме уведомите. Имам формулировката и / или променени някои неща по малко, за да организираме нещата и да се по-добре заедно поток информация, котировки и т.н. от различни източници.

Какво Горивонагнетателна помпа мога да използвам, за да построят TDI-М?
Неустановеното помпа Dusse TDI използва електронен вариант на Bosch VE "Verteiler" Ротари стил Горивонагнетателна помпа. В Bosch VE Впръскване Помпи е на разположение в механична версия както извор. Механични помпи се използва от много производители на автомобили, на името на няколко Фолксваген, Фиат, Cummins, Пежо и Форд (Европа).

Добре, така че не мога просто да е Bosch VE механична помпа и каишка го ДДД тогава?
Ами не, не точно. Bosch VE помпа, произведени в два вал ... размери 17 мм и 20 мм mainshaft голяма помпи. В вал размери се различават основно по отношение на размера на помпата главата, 17 мм вал до 9 мм и 20 мм главата шахта за главата 10 мм и повече. Теорията е, че колкото по-голям е mainshaft на помпата, толкова повече натиск помпите могат да се справят (т.е. Всички DI двигатели изискват високи налягания инжекция) обикновено 20 мм вал шофиране помпи също имат определена сума на reinforcment подобрения на помпата жилища, както и за подкрепа допълнителните натиск те изискват. В VW TDI дойде с 20мм вал VE помпа в две основни версии един 10mm главата за стандартни предаване автомобили и 11MM главата за автоматична трансмисия автомобили. Какво означава, че тогава е всяко механично инжектира VE помпа използвате трябва най-малкото подход главата размер на запас TDI помпа, твърде малка глава няма да се дава достатъчно гориво, за TDI инжектиращите. На гърба на това е, че почти всяка Bosch VE помпа може да се направи да работят по TDI, то зависи от това какво планирате да направите woth двигателя като цяло.

Как да разбера какво Bosch VE помпа имам или съм гледаш купуват?
В Бош част броят на Bosch Вес помпи са доста стандартни, т.е. 0-460-4XX-XXX VE, какво значение е да се отбележи, са на 6-ти и 7-ми цифри на Bosch номер. 6-цифрения посочва буталото размер, 9 за 9 мм, 0-10 mm, 1-11 мм, 2 for12mm. В 7-ми цифра на е приложение, 4 за 4cyl., 6 за 6cyl. И т.н. специфична част брой производители могат също да бъдат на помпата и напълно различни, например, Cummins 4BT инжекционна помпа цифри не показват буталото размер, Всички, които са видели досега е била 12 мм. Тъй като 4BT е 4 Cylinder на двигателя може да се предположи, че част.
3917530 1986-90 VE Серия Ротари, CPL 858, 105 HP
3908191 1986-90 VE Серия Ротари, CPL 767, 105 HP
3917535 1986-90 VE Серия Ротари, CPL 857, 120 HP
3906631 1986-90 VE Серия Ротари, CPL 593, 105 HP
3919716 1991-93 VE Серия Ротари, CPL 1260, 105 HP
3926831 1991-93 VE Серия Ротари, CPL 986 & 1848, 120 HP
Единственият начин да се знае със сигурност е с Бош номер на частта.

Така че, който помпа трябва да използвам след това?
Няма нито един най-добрият отговор на този въпрос, той е комбинация от това, което имате на разположение, какъв вид конски сили и тласък си за стрелба и др
Опциите са основно:
[пълен списък = 1]

* В "Хибрид", или "Franken" помпа
Хибрид помпа се състои от 1,6 TD помпа (или 1.6NA помпа с LDA барометър от TD помпа), смяна на помпата главата, буталото и camplate от TDI помпа. Помпата база биха могли да бъдат от Пежо, но на Peugeot помпа е с много кратък носа и принадлежности на края на това, че не позволява правилното изравняване на помпата за CAM и др .. Използвайки тази база, както би изисквало суап на цялата mainshaft събрание от друга помпа с Фолксваген стил mainshaft.
Обикновено всички хибриди са от по-малките вал диаметър, който е 17 mm. За тези, които използват или търси да използват голям, 11 мм и 12 мм главата, това е, че от някои да не е най-добрият избор, като по-малките диаметър вал може евентуално модула по-висок стрес.
Това се каза, че хибридните помпи могат да съществуват в множество различни форми, както и, например, една или 1,6 TD НС база помпа с VW IDI TD LDA събрание във връзка с избора си на camplate (Peugeot, Cummins 4bt, Mitzu, Fiat Croma и т.н.) и избора им на хидравлични глави ... IDI 10 мм от Peugeots, Форд ескорт, или VW TDI фондова помпи .... 11 мм глави от VW TDI (автоматична само), или 12 мм глави от Cummins 4bt's, др
* DI специфични механична помпа от Cummins 4BT
В Cummins помпа може да бъде създадена, за да изпълните TDI-M. Тази настройка обикновено е предпочитан от тези търсят повече гориво или работата, тъй като повечето от запасите 4bt помпи идват с 12 мм глави и 20мм валове, някои дойдоха с 11 мм и 10 мм глави. За този въпрос може да суап на 10 мм и 11 мм TDI главата върху Cummins помпа, както добре.
Използването на Cummins 4BT помпа на TDI двигателя изисква смяна на един VW IDI LDA върха, VW IDI TD управител / помпа Контролен лост събрание, VW управител събрание и VW IDI TD Увеличете ПИН. Размени на клетки управител пролетта събрание на VW TD помпа за Cummins помпа, вие също трябва да суап контрола ниво монтаж, който е в самата помпа. То се провежда от двете "странно", почти болтове 13 мм от всяка страна на помпата. Губернаторът flyweights трябва да бъде същото. Цялата VW LDA трябва да използва, така че куките правилно на VW IDI контрол на нивото на помпата. В cummins LDA могат да бъдат използвани, но са необходими повече да правиш захващане правилно. За стимулиране на ПИН е действително въпрос на избор и какви са целите performace, има начини да се използва хубаво стръмни фондова Увеличете Пин на Cummins помпа). Ако имате KSB устройство на вашия помпа, може да пожелаете да промените това, Той включва отстраняване на аварии налягане клапа и предната времето обхваща и др Вие ще искате да направите това все пак, както и в същото време, ако сте имат TDI донор помпа, суап в TDI предварително бутални, shims и покрива, който е много по-дълбоко, отколкото IDI помпи аванс механизъм. Може да "отсече" А IDI VW събрание, но то доста кухини на времето механизъм. Смяна на целия TDI стила графика mechaism в долната част на Cummins помпа и използва TDI помпа времето капак, също така ще даде възможност за по-лесно и по-добра вътрешна времето. За да използвате VW времето инструменти в Cummins помпа ще трябва да суап централната част на хидравлични главата в задната част на помпата от донор TDI помпа в Cummins помпа или използвайте адаптер като Cummins дупка е твърде голяма. За тежки приложения, като камион, vanagon и др .. фондовата cummins Govenor настройка е нещо хубаво за "зареждане" приложения.
Използване на Cummins помпа също отнема изработката на макара. Виж "Какво ще кажеш за помпа зъб на колело захващащ верига / шайба?" за повече инфо.
* 1.9L IDI TD помпа с по-големите 10 мм TDI Head, Cam Плейт и буталото
Най-простият вариант е да се използват 1.9L TD IDI (AAZ двигателя код) Горивонагнетателна помпа и макара. В AAZ помпа е с 17 мм mainshaft *, 9 мм главата, много леки, ако не са "чисти" тласък за закрепване, която ограничава допълнително гориво, доставени по тласък (някои суап в различен тласък ПИН 1,6 TD например, Peugeot и др .. с по-агресивни рампата). Защото на 17 мм вал е вероятно най-добре да не надвишава 10 мм по главата и риск snapping една стрела и то като останалата част на двигателя, заедно с него
* (може да има малко закъснение тип AAZ помпи там с 20мм валове, зависи от кой си продава) [/ листа: O]

"Ами помпа зъб на колело захващащ верига / шайба?"
Тя зависи от помпата който използвате;
[пълен списък = 1]
* Ако използвате VW IDI помпа с 17 мм вал, просто използвайте оригинални зъб на колело захващащ верига едно сте прави.
* Ако използвате Cummins VE помпа, Вие ще трябва да отида на помпата зъб на колело захващащ верига да се изравни с CAM зъб на колело захващащ верига за TDI, защото носа на cummins помпа е по-кратък от един TDI. Това е малко критично, и ако не изравни точно времето колан може пързалка на разстояние, още веднъж саботиращ вашия двигател.

[пълен списък = A]

* Можете да използвате IDI зъб на колело захващащ верига и са го намаляване на размера на Cummins mainshaft и подравняване, че по този начин с лазаркиня ключ. Това може да бъде сложен и труден да точно така.
* Може да се направи spacers да се приведе в съответствие с CAM зъб на колело захващащ верига и двигателите, както и адаптер за превръщане на VW IDI шайба като както Име Tintin направи по тази тема.
* Използвайте двете парче MKIV стил "пресконференция на тема" хъб и регулируема зъб на колело захващащ верига. Ще трябва да се намери основната помпа с "център", който се притиска върху ПР вал от ALH помпа, както и на зъб на колело захващащ верига, или купуват тези нови при дилъра (част # е някой??). Ще трябва да има "гърбица" на това, което е нормално на входа на зъб на колело захващащ верига machined надолу, за да се промиване с концентратор и тогава всъщност монтаж на зъб на колело захващащ верига се обърна назад към главината. Не приемайте всякакви материали от хъб или изключване на зъб на колело захващащ верига самата след като отстрани "гърбица" от предната страна. Тази настройка трябва линия Веднага, предимството на този метод е, че запазва оригиналното TDI времето за инсталиране и за регулиране на зъб на колело захващащ верига прави тунинг на инжектиране времето-лесно, защото няма нужда да се отпуснеш и да се премести на помпата, само зъб на колело захващащ верига. Това е метод, използван от и подробно описани в RabbitGTDguy е ГДД рекламации! Нишка
* Други VE Помпи Пежо, Форд и др

Бях в състояние да намерят много информация, ако имате някой ще го добавите тук.

Изображение

сорръ за лошия превод но поне да свърши няква работа
ако искате да го четете на англиски
http://www.vwdiesel.net/forum/index.php?topic=6427.0


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Помпа от AAZ на AFN ?

Мнениеот milmar » Съб 15 авг 2009 19:22


boji55 написа:... но не е много добре преведено ....


меко казано :? ... аз се отказах да го чета .
ПП. Чертежа ми прилича на механична помпа , а не от вариантите слагани на TDI моторите .


Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Помпа от AAZ на AFN ?

Мнениеот vladitdrv » Вто 18 авг 2009 20:26


Всичко хубаво,каращъци колко щеш..... Горивоподаването се решава със замяна на части в помпата,но динамиката на таиминга как ще я докарат :stll think: ?Няма го смисъла освен ако някой не иска да изскубне жиците и да си сложи жило на газта!


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Помпа от AAZ на AFN ?

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Нед 12 дек 2010 18:11


http://www.youtube.com/watch?v=Yd3TUIZpCmY


Колеги това не е ли 1z и е с механи4на помпа. 1з на какво налягане работи помпата и на какво ААZ? неможе ли да се сложи помпа от друга марка кола?
Искам да попитам и за турбото на 1з без комп какво налягане ще държи?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: iwan33 и 35 госта