В крайна сметка колега,GazarGTI написа:В крайна сметка май никой не го е правил и няма да може да ми помогне.Май сам трябва да се справям!!!
Проекта за инсталацията вече е реализиран!!! Успешно!!!! :D
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
- GazarGTI
- Мнения: 60
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 0:38
- Автомобил: VW PASSAT B3 2.0
- Двигател: 2e
- Местоположение: Перник
Значи да започнем с това че дветве инсалаций нямат нищо общо така че като се сменява инсталацията се сменява цялата дори и тази от зад към стоповете двете бушони табла нямат ни6то общо в буксите така че ако някой е решил да реализира такъв проект от 1.8 моно RP ----> 1.8 i PB да си вземе>>>>>
1.Двигател комплект със скорости ЗАДЪЛЖИТЕЛНО за6тото има разлика в вътрешните карета.
2.Компютър комплект с цялата инсталация + тази на зад + бушонното табло
3.Помпи горивни 3.0 bar
4.Дебитомер.
И това е!! Въоражете се с здрави нерви и се пригответе за здраво бачкане!!
Аз вече я минах тази фаза!! Успешно реализиране на проекта за всички желаещи да направят колите си по бързи!!!
1.Двигател комплект със скорости ЗАДЪЛЖИТЕЛНО за6тото има разлика в вътрешните карета.
2.Компютър комплект с цялата инсталация + тази на зад + бушонното табло
3.Помпи горивни 3.0 bar
4.Дебитомер.
И това е!! Въоражете се с здрави нерви и се пригответе за здраво бачкане!!
Аз вече я минах тази фаза!! Успешно реализиране на проекта за всички желаещи да направят колите си по бързи!!!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта