проблема е следният колата е голф 2 на карборатора пише Е2 Pierburg или нешто такова.Сътрин когато колата е студена пали но не даржи обороти пали и огасва това е на гас на бензин не сам пробвал оредбата е някаква турска Fema или нешто такова иначе за разхода съм доволен
Ще се радвам ако може да ми помогнете и ппедварително ви благодаря
mod edit: vasstop
Сутрин когато колата е студена пали, но не държи обороти
Борбата с тези карбуратори е безмилостно жестока и незнам дали има някой който да е излязал стопроцентов победител. Има няколко разновидности на Pierburg - 2e2, 2ee, 2e3. Изясни си кой е твоя ако искаш го снимай за да ти кажат тук във форума. А и сутрин е хубаво да палиш първо на бензин и като позагрее колата тогава да обръщаш на газ
- Glove
- Мнения: 2046
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Относно въпроса на колегата pesho_bg това се получава поради наличието на автоматичнен смукач, той се оправлява от термо ампула през която циркулира вода от охладителната система на колата, като е студена смукача е затворен, като започне да се затопля се отваря. Това води то твоя проблем когато палиш на газ защото е затворен смукача, а за да влезе газ в системата от плочката която е над клапата на смикача той трябва да се отвори.
А относно отговаора на колегата sexov дали някой се е преборил с тези карборатори, да познавам и е от форума, ако поровиш ще го намериш.

А относно отговаора на колегата sexov дали някой се е преборил с тези карборатори, да познавам и е от форума, ако поровиш ще го намериш.
- hristian37
- Мнения: 1603
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил: Голф 6 ТДИ
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Глове, не си много прав - ня газ ако е правилно монтирана и карба не е правен от много майстори няма проблем - стартирането е :
като завартиш на стартер веднага се създава вакуум и компенсатора веднага отваря въздушната клапа на 4мм -ако не бъркам - за оборотите освен термо ампулата роля играе и 3 точковия модул. След вече 8 години игра с него го по българих и засега съм добре - три точковия модул го изолирах , ампулата действа и много ама много е важно е биметалната пластина на въздушната клапа да действа. Резултата е -ходих на море карах с 120 почти нявсякъде - с 2 човека 6/100 газ доволно. Единствения проблем който не можах да оправия е забиването на бензин заради плочката - ама на газ е добре
като завартиш на стартер веднага се създава вакуум и компенсатора веднага отваря въздушната клапа на 4мм -ако не бъркам - за оборотите освен термо ампулата роля играе и 3 точковия модул. След вече 8 години игра с него го по българих и засега съм добре - три точковия модул го изолирах , ампулата действа и много ама много е важно е биметалната пластина на въздушната клапа да действа. Резултата е -ходих на море карах с 120 почти нявсякъде - с 2 човека 6/100 газ доволно. Единствения проблем който не можах да оправия е забиването на бензин заради плочката - ама на газ е добре
- sedefcho
- Мнения: 41
- Регистриран на: Пон 15 яну 2007 3:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Надежда - Пасат 1,8Т 20V
Здравейте. Зачетох в тази тема и искам да споделя и моя проблем. При мен случая е следния, сутрин като паля (винаги на бензин ) колата не подържа обороти и гасне. Трябва да помпам с педала на газта докато позагрее, когато загрее няма проблем, работи си нормално. На газ нямам такива проблеми - пали си студена и си работи. Дали проблема и при мен е от тази тероампула или е от нещо друго. Двигателя е 1,6 РФ на Джета 2, а пък карборатора е Пиербруг, но не знам какви са му ТТ данните.
-
VANKATA
- Мнения: 71
- Регистриран на: Съб 11 дек 2004 16:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Костенец,София
Ходи е при тоя пезевенк
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=29623
Он че ти реши проблема.Всяка сутрин го споменавам....с добро,разбира се
.
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=29623
Он че ти реши проблема.Всяка сутрин го споменавам....с добро,разбира се
- mafiacartel
- Мнения: 965
- Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
- Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
- Двигател: PG
- Местоположение: гр.Поморие
Re: Сутрин когато колата е студена пали, но не държи обороти
pesho_bg написа:проблема е следният колата е голф 2 на карборатора пише Е2 Pierburg или нешто такова.Сътрин когато колата е студена пали но не даржи обороти пали и огасва това е на гас на бензин не сам пробвал оредбата е някаква турска Fema или нешто такова иначе за разхода съм доволен
Ще се радвам ако може да ми помогнете и ппедварително ви благодаря
mod edit: vasstop
Колега довчера колата ми правише този номер ,но след настройка на карбуратора всичко се оправи. Когато е запаля негасне. Бързо загрява и и падат оборотите от 1300 на 900. Просто ти трябва кадърен монтьор ,че като гледах бая баране и настройване има
- mafiacartel
- Мнения: 965
- Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
- Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
- Двигател: PG
- Местоположение: гр.Поморие
-
MiroslavStanchev
- Мнения: 985
- Регистриран на: Съб 26 май 2007 20:32
- Автомобил:
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Разград
pesho_bg Здрасти,относно въпроса ти за тия проблеми няма да откриеш отговора,вярвай ми
Имах същите проблеми миналата година,лесно и най-ефикасния варянт е да смениш,карбуратора с такъв от на Ауди 80 + всмукателния колектор, името на карбуратора е "Кейхин 2" Трябва да се видим някой път и да ти обесня по подробно и да погледнеш разликата в карбураторите.
П.п : Извинявам се,че се отклонявам от темата но да допълня само,Срещи в Разград преди имаше всяка неделя на бензиностанция Лукойл,мина известно време и с един колега постоянно бяхме само 2 мата,спряхме да ходим и ние и срещите с една дума,замряха.В коя част в Разград живееш аз съм в Орел,с един черен Бръмчящ голф 2
, снимки в гаража
Поздрави 
П.п : Извинявам се,че се отклонявам от темата но да допълня само,Срещи в Разград преди имаше всяка неделя на бензиностанция Лукойл,мина известно време и с един колега постоянно бяхме само 2 мата,спряхме да ходим и ние и срещите с една дума,замряха.В коя част в Разград живееш аз съм в Орел,с един черен Бръмчящ голф 2
, снимки в гаража 
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта