Колеги помагайте, следващата седмица съм на важно събитие а пасата ме предаде.Днес го карах сутринта без никакви проблеми и след това колата седя за около 2 часа паркирана, след това се качих и запалих мотора.Той запали и след това изгасна.Повторих същото с подаване на газ - няма проблем, мотора се форсира и работи нормално.В момента в който си дигна крака от газта колата забива обороти около 400 и започва да премигва лампата на акумолатора и пак гасне.
Дросел клапа съм сменял преди година с нова, бензинова помпа също съм сменил не е тя защото предния път, като беше изгоряла колата просто не палеше а тук при натискане на газта мотора работи и реагира.Масло филтри съм сменял скоро, бензинов филтър е на 11000км.
Съмнявам се в дебитомер и темп. датчик.КОЛЕГИ ПОМАГАЙТЕ не знам какво да правя а колата ще ми трябва тази седмица много.



Пасат Б5 - пали и гасне.
- drakano
- Мнения: 225
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 13:15
- Автомобил: S6 2.2TQ ABT
- Двигател: AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
Само да допълня Chimmey Jemmey при Б5 няма стъпково моторче.Порових се по форума и 100% съм сигурен, че е датчик.Температурния не е защото вчера форсирах колата и задържах на 1000об. гледайки температурата. Температурата нарастна плавно до 90гр. Според мен е датчик, който е заминал или е Хол или е датчика за положението на коляновия вал.Към вторник ще я види доктор Ваското1 и там ще си каже.Само да попитам датчик на Хол колко струва.Става въпрос за този, който е отпред на мотора а други дали има не знам, че предния колега казва "ако е заминал някой Хол".
- ChimeyJimmey
- Мнения: 3877
- Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
- Автомобил: торанага
- Двигател: AXQ
Значи, доколкото аз знам, на В5 датчиците на Хол са 2 (два) броя.
Единият е долу (колянов), другият е отпред, горе (на разпределителния вал).
Понеже са два и подават данни на компютъра независимо, двигателят може да запали и работи. Но адски разцентровано и неефективно.
Преди сума време, когато на мен ми се случи това, диагностика ми направиха в БОШ сервиза "УВЕ" и там ми го смениха за около 130 леффа с труда. Но колата стоя 3 (три) дни, защото обясняваха, че тоя датчик го нямало в България, Европа и даже целия свят. Е, намериха го и ме обръснаха.
Тогава още не знаех що е то eBay...
Но проблемът бе отстранен.
Майсторът се казваше Мартин, ако не се лъжа... Визитката му не знам къде е.
vaskoto1 би трябвало да се справи (разбрах, че карета не може/не иска да сменя). Аз толкоз знам и толкова се опитвам да помогна.
Единият е долу (колянов), другият е отпред, горе (на разпределителния вал).
Понеже са два и подават данни на компютъра независимо, двигателят може да запали и работи. Но адски разцентровано и неефективно.
Преди сума време, когато на мен ми се случи това, диагностика ми направиха в БОШ сервиза "УВЕ" и там ми го смениха за около 130 леффа с труда. Но колата стоя 3 (три) дни, защото обясняваха, че тоя датчик го нямало в България, Европа и даже целия свят. Е, намериха го и ме обръснаха.
Тогава още не знаех що е то eBay...

Но проблемът бе отстранен.
Майсторът се казваше Мартин, ако не се лъжа... Визитката му не знам къде е.
vaskoto1 би трябвало да се справи (разбрах, че карета не може/не иска да сменя). Аз толкоз знам и толкова се опитвам да помогна.

- drakano
- Мнения: 225
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 13:15
- Автомобил: S6 2.2TQ ABT
- Двигател: AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
Проблема е решен с помоща на Ваското1. Оказа се изгоряла дроселова клапа
.По-странното е, че въпросната клапа бе сменена миналата година по това време.Сложихме старата(уж и тя беше изгоряла) и колата запали.Направо не е за вярване - вчера обаче разглобих старата(тоест тази на една година) за да намеря къде е проблема.Няма изгорели писти или прекъснати кабели електромотора, който е вътре има съпротивление на намотката си, но ще го тествам с напрежение за да видя как върти.На пръв поглед за мен няма видим проблем, което ме навежда над тънката мисъл, че или е кабел до дросела от ЕКУ-то или ЕКУ-то нещо се ебава, но във никакъв случай това не е случайно.Дросела определено е направен така че да се разваля въпроса е дали еку-то не е нагласено така че да в един момент да светне: Throttle Body Malfunction и да оставите в сервиза 1000лв.
...следва продължение.


...следва продължение.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта