Доволен съм за сега от голфчето ама...
Не мога да си сверя часовника и не знам кое какво значи на борд компа.
Той ми е под оборотомера, а не м/у него и километража !
Кой може да хелп-ва, че станах за смях =)
VW Golf 4 Highline
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Вто 13 май 2008 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- houzeboy
- Мнения: 349
- Регистриран на: Пет 03 окт 2008 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Тео, подозирам кой може да си ама ако си този дето мисля, трябва да си в Уелс или някъде по кралството =)
С ръка на сърцето мога да заявя, че за сега съм много доволен от колата и си я карам с кеф =)
бтв искат ми 420лв.за части. Ремъци, ролки, филтри и масло Мотул + 130лв.труд
За интериора на голфетата трябва да намеря:
Задния пепелник по възможност с поставката за напитки.
На десния сенник капачето за огледалото, че от едната страна е счупено и от дупките като се размести и лампата свети.
Освен, че хаби ток крушката грее супер яко !
Една част от пластмасовия капак е станала кафява.
Друга задача която трябва да реша е, че от дясната страна едваам едвам духа въздух. Нещо се е прецакало ама какво...
И температурата на МФА-то не ми я показва. Стойностите са празни + една крушка на левия габарит да се смени и съм готов на 100% =)
Други кахъри голфчето няма, което в момента много ми харесва =)
И последно. Как е правилно да се пусне климатроника да духа топло? Без компресора да се включва.
Цъкам си на ЕКОН режим и си гласим колко градуса топло искам ? Или не е така ?
Много ще съм благодарен на всеки, който има информация за нещо по темата =)
С ръка на сърцето мога да заявя, че за сега съм много доволен от колата и си я карам с кеф =)
бтв искат ми 420лв.за части. Ремъци, ролки, филтри и масло Мотул + 130лв.труд
За интериора на голфетата трябва да намеря:
Задния пепелник по възможност с поставката за напитки.
На десния сенник капачето за огледалото, че от едната страна е счупено и от дупките като се размести и лампата свети.
Освен, че хаби ток крушката грее супер яко !
Една част от пластмасовия капак е станала кафява.
Друга задача която трябва да реша е, че от дясната страна едваам едвам духа въздух. Нещо се е прецакало ама какво...
И температурата на МФА-то не ми я показва. Стойностите са празни + една крушка на левия габарит да се смени и съм готов на 100% =)
Други кахъри голфчето няма, което в момента много ми харесва =)
И последно. Как е правилно да се пусне климатроника да духа топло? Без компресора да се включва.
Цъкам си на ЕКОН режим и си гласим колко градуса топло искам ? Или не е така ?
Много ще съм благодарен на всеки, който има информация за нещо по темата =)
- Americanec
- Мнения: 184
- Регистриран на: Пет 19 яну 2007 10:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Ако е без EKON ще ти гори по вече ,но ще духа доста по горещ въздух,.ако е с екон ,пак ще духа топло ...на мен ми е достатъчно,смятам цяла зима да изкарам с екон...
И колата е супер .....
Да си я караш с кеф и безаварййно...аз утре отивам да сменяма масло.+ 4 филтъра,маслен.горивен и оше 2... цена 110 лева.маслото е 5w40 q8
и го сменям на 10 000 км заедно с филтрите:)
Рууллл на зеления цвят
И колата е супер .....
Да си я караш с кеф и безаварййно...аз утре отивам да сменяма масло.+ 4 филтъра,маслен.горивен и оше 2... цена 110 лева.маслото е 5w40 q8

Рууллл на зеления цвят
- Dorian
- Мнения: 1344
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
respectman написа:бамзичасовника се сверява като вартиш надясно или наляво копчето а не като го натискаш... а за борда не мога да ти хелп щото моя е между километража и оборотомера
Само да допълня за часовнка като въртиш наляво или надясно врътката трябва дая задържиш в избраната посока.За борда с бутоните на лостчето за чистачките сменяш различните функци,а копчето което е от долната страна на лоста за чистачки е за зануляване на стойностите .
Като си сменяш маслото дане забравиш даси занулиш компа,че иначе щети светне SERVIZ INSPEKT поникое време

- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
dokros написа:С включен ЕКОН/изключен компресор/, ще е по-икономично , но във влажно време се запотяват стъклата ,и трябва да изключиш ЕКОН ,за да се включи компресора да одуха конденза от стъклата.
Кой е тоз компресор дето одухва стъклото ??? Да не би да става дума за вентилатора на парното ( климатика , климатроника ) ???
- dokros
- Мнения: 808
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
- Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
- Двигател: 1.9 TDI ALH
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Компресора на климатроника ,при натиснат бутон за обдухване на предното стъкло, се включва задължително ,в режим на изсушаване,домашните климатици също имат такъв режим.
Не става дума за вентилатор ,а за компресор.
При натискане на ЕКОН се изключва компресора на климатроника.
Обикновените автоклиматици май нямат ЕКОН.
Не става дума за вентилатор ,а за компресор.
При натискане на ЕКОН се изключва компресора на климатроника.
Обикновените автоклиматици май нямат ЕКОН.
Незнам какво разбирате под ECON бутон, но той не е нищо повече от копче start/stop компресора, това че VW са решили да се казва ECON си е отделна работа. Абсолютно всички авто-климатични системи имат бутон за включване и изключване на компресора.
Какво значи обикновенен авто-климатик? Разликата между климатик и климатроник е: Накратко казано, климатроника е климатик с датчици + дигитален дисплей за регулиране на въздушният поток и температурата в купето.
Какво значи обикновенен авто-климатик? Разликата между климатик и климатроник е: Накратко казано, климатроника е климатик с датчици + дигитален дисплей за регулиране на въздушният поток и температурата в купето.
Последна промяна от morfei1 на Сря 08 окт 2008 23:17, променено общо 1 път.
Колега, когато човек иска да пусне парното на колата (под парно нека да не се разбира, че задължително трябва да духа топло и да се използва в и само зимни условия) и пусне ECON, той дефакто значи СТОП на компресора на климатика. Когато човек изпита дискомфорт по отношение на температура в купето и "парното" на колата не е в състояние да корегира температурата в купето, то тогава се принуждава да СТАРТИРА компресора на климатичната инсталация.
Както виждам сам си си отговорил на въпроса, невиждам защо отдавате на едно нищо и никакво си просто копче "ECON", което идава от съкращението ECONOMY, а дефакто изпалнява простичката функция да пуска и спира компресора на климатичната система, такова голямо заначение.
Това е една от простотиите във VW, която ме издразни най-много, когато се качих за пръв път, но вече и свикнах. Например, при Ауди въпросният бутон е без име, но с картинка на снежинка, а при други е с надпис AC и лампичка, което идва от Air Condition.
Айде със здраве
Както виждам сам си си отговорил на въпроса, невиждам защо отдавате на едно нищо и никакво си просто копче "ECON", което идава от съкращението ECONOMY, а дефакто изпалнява простичката функция да пуска и спира компресора на климатичната система, такова голямо заначение.
Това е една от простотиите във VW, която ме издразни най-много, когато се качих за пръв път, но вече и свикнах. Например, при Ауди въпросният бутон е без име, но с картинка на снежинка, а при други е с надпис AC и лампичка, което идва от Air Condition.
Айде със здраве

- houzeboy
- Мнения: 349
- Регистриран на: Пет 03 окт 2008 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Дааа онзи ден го сверих. Не знаех че трябва да задържиш на ляво за часовете, а на дясно за минутите =)
А когато искаш топло го пускаш на екон режим и така няма да ти работи компресора на климатика.
Като гледам на дисплея обаче, разликата в разхода с работещ и не работещ компресор е много малка.
Някой има ли наблюдение колко вдига разхода?
Много се радвам, че не усещам и грам разлика в мощността !
Преди пак карах 101 немски коне и като си пуснех климатика се усещаше доста спад в силиците на колата.
Димерираното осветление пък в целия салон много ме радва =)
И някой, ако чуе да се продава нещо от салон на г4 да казва =)
А когато искаш топло го пускаш на екон режим и така няма да ти работи компресора на климатика.
Като гледам на дисплея обаче, разликата в разхода с работещ и не работещ компресор е много малка.
Някой има ли наблюдение колко вдига разхода?
Много се радвам, че не усещам и грам разлика в мощността !
Преди пак карах 101 немски коне и като си пуснех климатика се усещаше доста спад в силиците на колата.
Димерираното осветление пък в целия салон много ме радва =)
И някой, ако чуе да се продава нещо от салон на г4 да казва =)
- dokros
- Мнения: 808
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
- Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
- Двигател: 1.9 TDI ALH
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Колко дърпа климатроника от разхода на колата е относително понятие,зависи от следните фактори:
1.Разликата м/у външна температура и желаната вътре в купето.
2.Дали работи в режим на охлаждане или на отопление- при охлаждане дърпа доста повече,особено ако вън е 39 градуса ,а ти искаш вътре 22 гр.
3.Дали се отчита разход при градско или извънградско движение -когато си зацепил по магистрала със 140 и пуснеш климатика ,може да качи разхода с 0.7 /100, обаче на мен при чисто градско движение със светофари и спри-тръгни лятос в жегите разхода се качваше до 2/100 в повече.
Не съм много съгласен ,че климатик и климатроник е все едно,давам прост пример-
при обикновен климатик зимно време може при ИЗКЛЮЧЕН компресор да насочиш въздушния поток да духа на предното стъкло САМО ОТ ВРЪТКИТЕ НА КЛАПИТЕ.
при климатроник натискаш бутона за обдухване на предното стъкло и ЗАДЪЛЖИТЕЛНО се включва компресора,ако натиснеш екон стъклото се запотява.
1.Разликата м/у външна температура и желаната вътре в купето.
2.Дали работи в режим на охлаждане или на отопление- при охлаждане дърпа доста повече,особено ако вън е 39 градуса ,а ти искаш вътре 22 гр.
3.Дали се отчита разход при градско или извънградско движение -когато си зацепил по магистрала със 140 и пуснеш климатика ,може да качи разхода с 0.7 /100, обаче на мен при чисто градско движение със светофари и спри-тръгни лятос в жегите разхода се качваше до 2/100 в повече.
Не съм много съгласен ,че климатик и климатроник е все едно,давам прост пример-
при обикновен климатик зимно време може при ИЗКЛЮЧЕН компресор да насочиш въздушния поток да духа на предното стъкло САМО ОТ ВРЪТКИТЕ НА КЛАПИТЕ.
при климатроник натискаш бутона за обдухване на предното стъкло и ЗАДЪЛЖИТЕЛНО се включва компресора,ако натиснеш екон стъклото се запотява.
dokros написа:Не съм много съгласен ,че климатик и климатроник е все едно,давам прост пример-
при обикновен климатик зимно време може при ИЗКЛЮЧЕН компресор да насочиш въздушния поток да духа на предното стъкло САМО ОТ ВРЪТКИТЕ НА КЛАПИТЕ.
при климатроник натискаш бутона за обдухване на предното стъкло и ЗАДЪЛЖИТЕЛНО се включва компресора,ако натиснеш екон стъклото се запотява.
Направено е по този начин, поради простата причина, че запотен джам се "чисти" по-бързо със студена струя отколкото с топла. Направи си експеримент с обикновенно парно в зимни условия, пробвай със студен въздух и с топъл

Принципно джамовете се запотяват, поради простата причина, че в купето е много топло, а отвън е много студено и се получава така нареченото явление конденз.
Авто-климатроник дето духа топло още несъм виждал, просто факта, че когато отвън е 0 градуса а вие си пуснете компресора с температура 29 градуса, е нормално е да ви се струва, че духа топло.
Когато видя кола на която има опции като Heat, Cool, Dry и т.н.т тогава мога да приема, че авто-климатрониците духат топло, но до тогава замен са си прости климатици с датчици + светещо дисплейче.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта