инфо за използване на съединител
Стига сте го хокали човека, вие като че ли сте се родили научени на всичко, еле пък как се кара кола. Знам хора, мои познати с опит, дето два-трима тука ще събера техния опит в години и пак няма да стигне, какви глупости правят, не е истина. Че тоя младеж ли? Верно, не знае как се кара, колата му е бърза, ама важното е, че има мерак да се научи. Пък че колата му върви е друг въпрос, тя за това е направена, да върви. Аз лично не съм против бързото каране, кола с 200 к.с., с 80 ли да се кара? Да ходим само до магазина с нея ли? Но при спазване на определени правила за безопасност, техническа изправност на автомобила, път и т.н., де е проблема? В повечето случай в задкормилното устройство. Тъй че приятел, послушай съветите на съфорумците и не се засягай от тона на някои, те не с лошо. И внимателно с колата, щото това е вървежна машина и се иска опит да се кара. С времето ще го придобиеш, няма страшно. Само внимателно на пътя, че не си сам.
- Re5Pec7
- Мнения: 1290
- Регистриран на: Чет 06 дек 2007 13:37
- Автомобил: Passat B5 V6
- Двигател: AQD
- Местоположение: Варна
Ами да ви кажа честно и мен така ме е учил инструктора. Като намалям (независимо градско с 40 или извънградско със 100) да натискам съединителя. По време на курсовете НИКОГА не съм изключвал от скорост на светофарите, защото инструктора не ми е казвал да го правя. Малко преди да свърша курса татко ми даде да карам малко неговата кола и остана адски учуден как в днешно време изобщо взимаме книжки. Обясни ми някои неща и на следващия час питах инструктора, защо не изключваме от скорост на сфетофарите и той ми вика "Защото е по лесно". Еми на курса не те учат нищо друго освен да движиш колата. Не да я караш ами да я движиш. 90% от нещата, които знам съм ги научил от татко след като съм взел книжка. Затова и не се учудвам, че break прави такива елементарни грешки, защото и аз съм ги правил. Просто няма откъде да се научат, освен от роднина или познат.
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ми аз освен от инструктора които е доста добър и ме е научил на много неща и след това сам си се учил от грешките си баща ми неискаше и да чуе да ми даде колата му карах колите на познати и приатели след това си взех собствена и си я карах нея изкарах С-категория след това и Е започнах като тираджия и така 4-ри години и сега пак съм шофьор е на кола ама пак съм зад волана
- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
Здравей колега,
Скоростта с която се движи колата на пета скорост зависи от положението на десния крак върху педала на газта и от наклона на пътя. Опитай да подържаш определена скорост за няколко километра само с леко променяне на положението на крака. Или карай след друга кола на разумно разстояние от нея и подържай нейната скорост.Убивай скоростта на движение само като отпуснеш напълно газта. Спирачката я ползвай само при необходимост от бързо спиране.
Педала на съединителя ползвай само при потегляне и превключване на скоростите. През останалото време си регулирай скоростта само с газта. Мощният мотор дава тази възможност.
Скоростта с която се движи колата на пета скорост зависи от положението на десния крак върху педала на газта и от наклона на пътя. Опитай да подържаш определена скорост за няколко километра само с леко променяне на положението на крака. Или карай след друга кола на разумно разстояние от нея и подържай нейната скорост.Убивай скоростта на движение само като отпуснеш напълно газта. Спирачката я ползвай само при необходимост от бързо спиране.
Педала на съединителя ползвай само при потегляне и превключване на скоростите. През останалото време си регулирай скоростта само с газта. Мощният мотор дава тази възможност.
- venci&vento
- Мнения: 165
- Регистриран на: Пон 18 фев 2008 20:44
- Автомобил: VENTO
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: София
vladovelin написа:Здравей колега,
Скоростта с която се движи колата на пета скорост зависи от положението на десния крак върху педала на газта и от наклона на пътя. Опитай да подържаш определена скорост за няколко километра само с леко променяне на положението на крака. Или карай след друга кола на разумно разстояние от нея и подържай нейната скорост.Убивай скоростта на движение само като отпуснеш напълно газта. Спирачката я ползвай само при необходимост от бързо спиране.
Педала на съединителя ползвай само при потегляне и превключване на скоростите. През останалото време си регулирай скоростта само с газта. Мощният мотор дава тази възможност.
Много точно казано , и като допълнение дръж двг. в рамките на 2000 до 3000об/мин. - така ще се ориентираш по-лесно на коя предавка да караш.
- lucky7o
- Мнения: 965
- Регистриран на: Чет 22 май 2008 23:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колега,ходи си върни книжката !!! Съвсем сериозно ! От такива като тебе е така по улиците ?! Как си изкарал книжка вообще ?! Той не знае още педалите за какво са кой кога и защо се натиска с 210 ми каралbreak написа:че нямам опит спор няма.затова и задавам такива въпроси-едно е сигурно че вече няма да карам по начин,по който съм карал досега ,малко пояснение-с тази кола съм вдигал 210 и ако не беше приятелката ми с мен сигурно щях да ускорявам до максимума (километраж 260) имам и чип,но не това е проблема,вече имах и произшествие на магистралата със 140 км в мантинелата,не съм горд с това(задрямъл съм зад волана за 2-3- сек.),питам защото искам да се науча да шофирам правилно,всеки знае какво обучение има днес при шофьорските курсове,сега се учим

Колега,ходи си върни книжката !!! Съвсем сериозно ! От такива като тебе е така по улиците ?! Как си изкарал книжка вообще ?! Той не знае още педалите за какво са кой кога и защо се натиска с 210 ми каралlucky7o написа:break написа:че нямам опит спор няма.затова и задавам такива въпроси-едно е сигурно че вече няма да карам по начин,по който съм карал досега ,малко пояснение-с тази кола съм вдигал 210 и ако не беше приятелката ми с мен сигурно щях да ускорявам до максимума (километраж 260) имам и чип,но не това е проблема,вече имах и произшествие на магистралата със 140 км в мантинелата,не съм горд с това(задрямъл съм зад волана за 2-3- сек.),питам защото искам да се науча да шофирам правилно,всеки знае какво обучение има днес при шофьорските курсове,сега се учим

- lucky7o
- Мнения: 965
- Регистриран на: Чет 22 май 2008 23:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
break написа:lucky7o написа:Колега,ходи си върни книжката !!! Съвсем сериозно ! От такива като тебе е така по улиците ?! Как си изкарал книжка вообще ?! Той не знае още педалите за какво са кой кога и защо се натиска с 210 ми каралbreak написа:че нямам опит спор няма.затова и задавам такива въпроси-едно е сигурно че вече няма да карам по начин,по който съм карал досега ,малко пояснение-с тази кола съм вдигал 210 и ако не беше приятелката ми с мен сигурно щях да ускорявам до максимума (километраж 260) имам и чип,но не това е проблема,вече имах и произшествие на магистралата със 140 км в мантинелата,не съм горд с това(задрямъл съм зад волана за 2-3- сек.),питам защото искам да се науча да шофирам правилно,всеки знае какво обучение има днес при шофьорските курсове,сега се учим[/quoteто не от такива като мен,ами от такива като теб защото аз карам със толкова само на магистрала,а ти си нямаш друга работа освен да пишеш глупости,гледай се ти как шофираш и тогава давай акъл на хората
Аз много добре се гледам как карам ! И на магистала не мисля,че се кара с 210 където и да е,особенно от шофьор като теб! Може ли да си взел книжка и да не са те научили на най основното? Хубаво искаш да се научиш,питаш,но вземи помисли следващия път когато караш кола!
П.С Яд ме е,че и приятелката ми е като теб изкарала книжка "вчера" Кара ми с 180 по магистралата в едната ръка държи цигара в другата кафе,подминава някакъв няма къде да се прибере спирачки и хаиде в нивата.За щастие удър няма,но акъла както и на теб още не и е дошъл.НЕ СИ САМ НА ПЪТЯ,с твоя живот си прави каквото искаш,но не застрашавай живота на другите !
- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
break написа:lucky7o написа:Колега,ходи си върни книжката !!! Съвсем сериозно ! От такива като тебе е така по улиците ?! Как си изкарал книжка вообще ?! Той не знае още педалите за какво са кой кога и защо се натиска с 210 ми каралbreak написа:че нямам опит спор няма.затова и задавам такива въпроси-едно е сигурно че вече няма да карам по начин,по който съм карал досега ,малко пояснение-с тази кола съм вдигал 210 и ако не беше приятелката ми с мен сигурно щях да ускорявам до максимума (километраж 260) имам и чип,но не това е проблема,вече имах и произшествие на магистралата със 140 км в мантинелата,не съм горд с това(задрямъл съм зад волана за 2-3- сек.),питам защото искам да се науча да шофирам правилно,всеки знае какво обучение има днес при шофьорските курсове,сега се учим[/quoteто не от такива като мен,ами от такива като теб защото аз карам със толкова само на магистрала,а ти си нямаш друга работа освен да пишеш глупости,гледай се ти как шофираш и тогава давай акъл на хората
Ама ти нямаш право да караш с толкова на магистралата бре дупе това знаеш ли го? Още по-малко, че си млад шофьор. Нито знаеш с каква гума си и колко скорост може да потдържа, а като те гледам представа си нямаш, че си в кола. Земи се кротни малко, хората не ти говорят за лошо. Аз карам от 4 години през живота си никога не съм вдигал 200, а и никога не ми е представлявало интерес. Трябва ли да стане нещо, че да се осъзнаеш какво вършиш като згъваш асвалта с тоя АБФ....

Колкото по-рано го разбереш толкова по-добре за всички и за теб!
Всеки път си мечтая при подобни случай, да свършват с стоп палката и взета книжка!!! Но за жалост малко са такива...
Каквото и да си говорим, тези педали са сложени да се ползват. Кой по-често, кой по-рядко, зависи от много фактори. Умението за правилната им и оптимална употреба се изгражда с времето, важното е мотивацията на човек да се научи. А ти колега дето даваш акъл за книжката, с тая 23 г. кола, дето сам си написал, че е мъртвец, кое те кара да мислиш, че ти не си по-опасен от този приятел тук, дето кара със 210? Че и да си върнел книжката, акъл даваш. По твоята логика, кола кой трябва да кара? Как да се научи? От телевизора ли? Няма човек, който да не греши, няма и такъв, дето се е родил на научен, на каквото и да било. Тъй че моля ви, по полека с нападките. На съм адвокат на момчето, но то си казва, че иска да се научи. Това, в днешната самонадеяна и всичко знаеща младеж е голяма рядкост. По-добре да го насърчим, да кара внимателно и разумно, съобразявайки всички фактори на пътя до колкото може и зависи от него и така да е един добър водач и достоен член на форума. Щото той можеше да каже, е..л съм ви м.....а у професорите, ще си карам както знам. Но той не го казва. В Библията пише: мъдрия приема изобличение и поправление, а глупаците вървят напред и страдат. Да не бъдем от вторите викам аз. Но да не бъдем и съдии. Щастие е, че при такова лудо каране не е станала някоя голяма беля и човека е жив и здрав и може да пише тука. А има хора дето акъл не вземат за пет пари и мене ако питате, те са по-опасни от тоя наш колага тука. Те са ония вторите, ама най-лошото е, че покрай тях и някой друг си отива или страда.
- jetttlii
- Мнения: 1198
- Регистриран на: Сря 30 май 2007 23:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ALESYZ написа:Каквото и да си говорим, тези педали са сложени да се ползват. Кой по-често, кой по-рядко, зависи от много фактори. Умението за правилната им и оптимална употреба се изгражда с времето, важното е мотивацията на човек да се научи. А ти колега дето даваш акъл за книжката, с тая 23 г. кола...
Не мога да се съглася, педалите са за да се ползват до определените от закона ограничения


А относно годините на колата къртиш

Съгласен съм, че е добре да питаш, НО да караш с повече от 130 при нашите пътища и манталитет - извинявай!!!!

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ktamen и 43 госта