Каква е разликата между TDI и SDI

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
fozyyi
Мнения: 7
Регистриран на: Пон 06 окт 2008 9:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Каква е разликата между TDI и SDI

Мнениеот fozyyi » Вто 07 окт 2008 9:24


Кой от 2та двигатела е по добър и каква е разликата?Предварително благодаря.




Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Каква е разликата между TDI и SDI

Мнениеот Andonov » Вто 07 окт 2008 9:40


fozyyi написа:Кой от 2та двигатела е по добър и каква е разликата?Предварително благодаря.


TDI е с турбина - SDI без.

И двата мотора се управляват електронно.


Потребителски аватар
fozyyi
Мнения: 7
Регистриран на: Пон 06 окт 2008 9:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fozyyi » Вто 07 окт 2008 9:49


Мерси Много.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Вто 07 окт 2008 10:53


И друга разлика има-при TDi натискаш педала и се залепяш за седалката /ако не е с повреда/ а при SDi натискаш педала и ....палиш една цигара докато чакаш да набере :lol: :lol: :lol: Но за градска икономична кола е перфектен !


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 07 окт 2008 13:53


Понеже в момента нямам кола и карам на майка ми Г4 СДИ/преди това имах Г3 ТДИ от гаража/.Мога да кажа че в града колата е без забележки - въпреки че е с малка мощност и без турбо ,хитреците са я направили с къси скорости и до 60-70 не усещаш никва липса на мощност спрямо ТДИ/въпреки че на теория има голяма/.Също заради късите скорости и невъзможноста да го ръчкаш в града е по-икономично :shock - от тоя факт бях най-учуден.Миналите няколко седмици с един резервоар изкарах 1100 километра като половината бяха в София :shock . Обаче излезнеш ли извън града ,както е казал Моканина "Боже колко мъка има по тоя смят боже" :lol: Скорост извънградско трудно поддържаш над 110 ,а на магистрала над 140 /просто над тях изпреварването е почти немислимо/.Всяко изпреварване с тая кола извън града е свързано с силна доза адреналин и "забавени камери подобни на Матрицата" :lol: .Климатика също не го усеща въпреки че няма турбо.


Потребителски аватар
itan75
Мнения: 123
Регистриран на: Пет 01 дек 2006 10:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот itan75 » Вто 07 окт 2008 14:28


Rabbit_TDI написа:Понеже в момента нямам кола и карам на майка ми Г4 СДИ/преди това имах Г3 ТДИ от гаража/.Мога да кажа че в града колата е без забележки - въпреки че е с малка мощност и без турбо ,хитреците са я направили с къси скорости и до 60-70 не усещаш никва липса на мощност спрямо ТДИ/въпреки че на теория има голяма/.Също заради късите скорости и невъзможноста да го ръчкаш в града е по-икономично :shock - от тоя факт бях най-учуден.Миналите няколко седмици с един резервоар изкарах 1100 километра като половината бяха в София :shock . Обаче излезнеш ли извън града ,както е казал Моканина "Боже колко мъка има по тоя смят боже" :lol: Скорост извънградско трудно поддържаш над 110 ,а на магистрала над 140 /просто над тях изпреварването е почти немислимо/.Всяко изпреварване с тая кола извън града е свързано с силна доза адреналин и "забавени камери подобни на Матрицата" :lol: .Климатика също не го усеща въпреки че няма турбо.
Малко офф :P Ти кога продаде Голфа ве Рабит? :P .Сега ква ще търсим :P Да ти покажа една ама от друга марка само,че с Комън-Рейл и чип и да видиш как си ги поддържа 200км/ч на магистрала,а със един резервоар минах близо 1400км :twisted:


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Вто 07 окт 2008 14:31


itan75 написа:Малко офф :P Ти кога продаде Голфа ве Рабит? :P .Сега ква ще търсим :P Да ти покажа една ама от друга марка само,че с Комън-Рейл и чип и да видиш как си ги поддържа 200км/ч на магистрала,а със един резервоар минах близо 1400км :twisted:

То на Б3 резервоара е 110 литра на Голфа повече от 60 литра няма как да сложиш. Я сподели каква е марката и обема на резервоара ;)


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 07 окт 2008 15:06


55 литра мушка - аз никога не натискам пъпката за обезвъздушаване.Голфа замина вече има няма 3-4 месеца ,уж да го сменям с А4 че съм с чааве вече ма пусто тия А4 смелени от каране.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот morfei1 » Вто 07 окт 2008 20:28


Абе в крайна сметка живеем в 21-ви век и дизел без турбо.... си е мъртвец от всякъде, както и да го погледнеш :roll: . Друго си е да чуеш как изсвирва турбината :twisted: . Дето се вика кеф цена няма, *бал съм ти и разхода *бал съм ти и турбото, 1200лв е да го.... няма да живея 100 години я :wink: .

Rabbit_TDI, A4 ~ A6 са възможно най-амортизираните немски автомобили. В германия им скъсват "дупето" от каране, то и в Италия не е по различно, поради простата причина, че повечето от тях са за служебно ползване и като по традиция първо те се предлагат на родния пазар.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пет 10 окт 2008 8:26


разлика има в биелите ;буталата;дюзите и клапаните,макар 4е едно SDI тръгва да се реже съвсем прили4но само с една смяна на дюзите.....а и скорости от около 160 са съвсем нормални
първоto поколение на SDI e поне според мен доста сполу4лив двигател


Потребителски аватар
dimov75
Мнения: 32
Регистриран на: Нед 07 авг 2011 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Dobrich

Re:

Мнениеот dimov75 » Съб 15 окт 2011 20:16


niks76 написа:разлика има в биелите ;буталата;дюзите и клапаните,макар 4е едно SDI тръгва да се реже съвсем прили4но само с една смяна на дюзите.....а и скорости от около 160 са съвсем нормални
първоto поколение на SDI e поне според мен доста сполу4лив двигател



А с какви дюзи се заменят за по добър вървеж? Имам голф с такъв мотор и искам да го подсиля малко


Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re:

Мнениеот achodemo » Пон 17 окт 2011 19:26


Rabbit_TDI написа:Всяко изпреварване с тая кола извън града е свързано с силна доза адреналин и "забавени камери подобни на Матрицата" :lol:


:063: :063: :063: не се сдържах просто ,това много ме разсмя .

Иначе по темата , и аз съм карал SDI на приятел , както и един мерцедес ц220 пак без турбо , еми кофти си е от вред , истината просто е ,че единствено турбината вдъхва живот в дизеловия мотор , все едно го боцва с висока доза адреналин . Иначе тегава работа си е без турбо .... :?


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Re: Каква е разликата между TDI и SDI

Мнениеот веселин » Пон 17 окт 2011 19:46


fozyyi написа:Кой от 2та двигатела е по добър и каква е разликата?Предварително благодаря.

дефинирай понятията - по добър
по-добър като динамика - или по-добър като разходи за поддръжка???
разликата ти я обясниха
карал съм достатъчно дълго дизелови автомобили със и без турбокомпресор
лично моят избор е - градски цикъл .... изцяло за атмосферен дизелов двигател .... няма турбокомпресор , който да страда от липса на налягане на газовете за да издуха нагара от сажди по турбопътищата
извънградски режим - със сто ръце ЗА - турбо двигател .... уверено изпреварване и по-добра икономия заради по-доброто КПД на турбодвигателя



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: pe6o__ и 31 госта