


Каква е разликата между TDI и SDI
Каква е разликата между TDI и SDI
Кой от 2та двигатела е по добър и каква е разликата?Предварително благодаря.
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Каква е разликата между TDI и SDI
fozyyi написа:Кой от 2та двигатела е по добър и каква е разликата?Предварително благодаря.
TDI е с турбина - SDI без.
И двата мотора се управляват електронно.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Понеже в момента нямам кола и карам на майка ми Г4 СДИ/преди това имах Г3 ТДИ от гаража/.Мога да кажа че в града колата е без забележки - въпреки че е с малка мощност и без турбо ,хитреците са я направили с къси скорости и до 60-70 не усещаш никва липса на мощност спрямо ТДИ/въпреки че на теория има голяма/.Също заради късите скорости и невъзможноста да го ръчкаш в града е по-икономично
- от тоя факт бях най-учуден.Миналите няколко седмици с един резервоар изкарах 1100 километра като половината бяха в София
. Обаче излезнеш ли извън града ,както е казал Моканина "Боже колко мъка има по тоя смят боже"
Скорост извънградско трудно поддържаш над 110 ,а на магистрала над 140 /просто над тях изпреварването е почти немислимо/.Всяко изпреварване с тая кола извън града е свързано с силна доза адреналин и "забавени камери подобни на Матрицата"
.Климатика също не го усеща въпреки че няма турбо.




- itan75
- Мнения: 123
- Регистриран на: Пет 01 дек 2006 10:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Малко оффRabbit_TDI написа:Понеже в момента нямам кола и карам на майка ми Г4 СДИ/преди това имах Г3 ТДИ от гаража/.Мога да кажа че в града колата е без забележки - въпреки че е с малка мощност и без турбо ,хитреците са я направили с къси скорости и до 60-70 не усещаш никва липса на мощност спрямо ТДИ/въпреки че на теория има голяма/.Също заради късите скорости и невъзможноста да го ръчкаш в града е по-икономично- от тоя факт бях най-учуден.Миналите няколко седмици с един резервоар изкарах 1100 километра като половината бяха в София
. Обаче излезнеш ли извън града ,както е казал Моканина "Боже колко мъка има по тоя смят боже"
Скорост извънградско трудно поддържаш над 110 ,а на магистрала над 140 /просто над тях изпреварването е почти немислимо/.Всяко изпреварване с тая кола извън града е свързано с силна доза адреналин и "забавени камери подобни на Матрицата"
.Климатика също не го усеща въпреки че няма турбо.




- Adnan
- Мнения: 3536
- Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
itan75 написа:Малко оффТи кога продаде Голфа ве Рабит?
.Сега ква ще търсим
Да ти покажа една ама от друга марка само,че с Комън-Рейл и чип и да видиш как си ги поддържа 200км/ч на магистрала,а със един резервоар минах близо 1400км
То на Б3 резервоара е 110 литра на Голфа повече от 60 литра няма как да сложиш. Я сподели каква е марката и обема на резервоара

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Абе в крайна сметка живеем в 21-ви век и дизел без турбо.... си е мъртвец от всякъде, както и да го погледнеш
. Друго си е да чуеш как изсвирва турбината
. Дето се вика кеф цена няма, *бал съм ти и разхода *бал съм ти и турбото, 1200лв е да го.... няма да живея 100 години я
.
Rabbit_TDI, A4 ~ A6 са възможно най-амортизираните немски автомобили. В германия им скъсват "дупето" от каране, то и в Италия не е по различно, поради простата причина, че повечето от тях са за служебно ползване и като по традиция първо те се предлагат на родния пазар.



Rabbit_TDI, A4 ~ A6 са възможно най-амортизираните немски автомобили. В германия им скъсват "дупето" от каране, то и в Италия не е по различно, поради простата причина, че повечето от тях са за служебно ползване и като по традиция първо те се предлагат на родния пазар.
- dimov75
- Мнения: 32
- Регистриран на: Нед 07 авг 2011 20:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Dobrich
Re:
niks76 написа:разлика има в биелите ;буталата;дюзите и клапаните,макар 4е едно SDI тръгва да се реже съвсем прили4но само с една смяна на дюзите.....а и скорости от около 160 са съвсем нормални
първоto поколение на SDI e поне според мен доста сполу4лив двигател
А с какви дюзи се заменят за по добър вървеж? Имам голф с такъв мотор и искам да го подсиля малко
- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re:
Rabbit_TDI написа:Всяко изпреварване с тая кола извън града е свързано с силна доза адреналин и "забавени камери подобни на Матрицата"![]()



Иначе по темата , и аз съм карал SDI на приятел , както и един мерцедес ц220 пак без турбо , еми кофти си е от вред , истината просто е ,че единствено турбината вдъхва живот в дизеловия мотор , все едно го боцва с висока доза адреналин . Иначе тегава работа си е без турбо ....

- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Каква е разликата между TDI и SDI
fozyyi написа:Кой от 2та двигатела е по добър и каква е разликата?Предварително благодаря.
дефинирай понятията - по добър
по-добър като динамика - или по-добър като разходи за поддръжка???
разликата ти я обясниха
карал съм достатъчно дълго дизелови автомобили със и без турбокомпресор
лично моят избор е - градски цикъл .... изцяло за атмосферен дизелов двигател .... няма турбокомпресор , който да страда от липса на налягане на газовете за да издуха нагара от сажди по турбопътищата
извънградски режим - със сто ръце ЗА - турбо двигател .... уверено изпреварване и по-добра икономия заради по-доброто КПД на турбодвигателя
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: pe6o__ и 31 госта