Проблем с голф 3-гасне на празен ход

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
plamenpetkovp
Мнения: 16
Регистриран на: Пон 06 окт 2008 9:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив-Разград

Проблем с голф 3-гасне на празен ход

Мнениеот plamenpetkovp » Пон 06 окт 2008 10:19


Здравейте колеги,
Оборотите на празен ход по начало си бяха високи-1300-1400 -така я купих,а при включване на климатика много се колебаеха .
Вчера запалих колата и се оказа че тихите обороти изобщо ги няма,само аз си знам как съм я карал-при опит за смяна на скоростите колата веднага гаснеше,иначе на включена предавка си е ок
Моля за съвет,какъв може да е проблема и от къде да започна
Моя голф е 1.6i 1996
Благодаря предварително




Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2227
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Мнениеот Каспър » Пон 06 окт 2008 10:41


Добре дошъл в форума. Виж това:
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=109689
При теб е същото. Напиши в търсачката дроселова клапа and АЕЕ (предполагам, че това ти е кода на двигателя) и чети. Ако нещо не ти е ясно пиши на Л.С. Минал съм по твоя път.


plamenpetkovp
Мнения: 16
Регистриран на: Пон 06 окт 2008 9:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив-Разград

Мнениеот plamenpetkovp » Пон 06 окт 2008 12:33


10х Каспър,
Сега след като почетох доста от това което ми предложи, си спомних че вчера започна да ми вие нещо от време на време отпред в дясно и реших че е ремък или ролка.Възможно ли е този шум да е от засмукване на въздух и моя проблем да е от загуба на вакуум.
Вчера не го подложих на съмнение защото същия звук издаде пистовия ремък на Пасата когато ми блокира ролката(лагера)на генератора
Възможно ли е това виене да не е от ремък или ролка ?


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2227
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Мнениеот Каспър » Пон 06 окт 2008 17:15


За виенето нямам идея, но е възможно проблема ти да е свързан със загуба на вакум. Според мен проблема ти е в дросела. И аз имах тези проблеми преди време и със смяната на дросела се оправиха.


plamenpetkovp
Мнения: 16
Регистриран на: Пон 06 окт 2008 9:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив-Разград

Мнениеот plamenpetkovp » Сря 08 окт 2008 10:45


Колко струва дросела?


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2227
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Мнениеот Каспър » Сря 08 окт 2008 11:21


Ауто+:450лв.;Имахижу:390лв.Това са цени от март тази година. Марка - Siemens-VDO. Сайт на Имахижу:
http://www.imahiju.com/bg/index.php
Моята я взех от там с 6м. гаранция. За сега проблеми няма.


Потребителски аватар
lou
Мнения: 907
Регистриран на: Вто 23 сеп 2008 20:22
Автомобил: Passat Variant
Двигател: BMR TDI
Местоположение: Шумен

Мнениеот lou » Сря 08 окт 2008 12:13


Аз имах същия проблем . Оказа се че колата се дави на газ, просто иди да ти направят центровка на газта.Ако си на газ де :)


plamenpetkovp
Мнения: 16
Регистриран на: Пон 06 окт 2008 9:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив-Разград

Мнениеот plamenpetkovp » Сря 08 окт 2008 12:53


Аз нямам газова.Преди малко я водих на майстор и той беше категоричен че е от температурния датчик,изключи го и оборотите наистина се вдигнаха на 750 и се задържаха.
Някой знае ли дали този датчик взема участие и при нормална температура на работа(~90гр)


Потребителски аватар
BastunSelski
Мнения: 600
Регистриран на: Вто 20 мар 2007 10:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сеат Ибиза 1.4 АЕХ у Софето
Контакти:

Мнениеот BastunSelski » Сря 08 окт 2008 13:17


Взима дейно участие:).За моята кола този темп.датчик струва 40лева и е с жълт пръстен.


Рошко
Мнения: 236
Регистриран на: Пон 04 фев 2008 1:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Рошко » Сря 08 окт 2008 17:59


Колега, ходих сменях, дросели мросели сумати пари набих, накрая се оказа един нищо и никакъв вакуум- едно гадно мазно мъркуче...огледай ги много внимателно


plamenpetkovp
Мнения: 16
Регистриран на: Пон 06 окт 2008 9:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив-Разград

Мнениеот plamenpetkovp » Чет 09 окт 2008 7:18


Колега,благодаря ти че подсказваш
Аз със зрението съм супер,само някой да каже къде да гледам и кои маркучи са за вакума
Дай едно рамо,на теб кой маркуч взе въздух :?
Откровено казано,моето лично усещане също е,че проблема ми е от вакуум и затова ми играят оборотите а понякога и директно угасва
Лек ден на всички


Потребителски аватар
kristinobal
Мнения: 181
Регистриран на: Чет 18 окт 2007 12:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kristinobal » Чет 09 окт 2008 11:42


Как изключи темперетурния датчик, просто го откачи от буксата ли?

Датчика за водата нали?


plamenpetkovp
Мнения: 16
Регистриран на: Пон 06 окт 2008 9:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив-Разград

Мнениеот plamenpetkovp » Чет 09 окт 2008 12:08


Да,този който е за водата и връща инфо на компа за температурата на двигателя.То е всъщност термистор и си мени съпротивлението(ако е работещ) според темп. на антифриза.
Просто откачи буксата
Намира се от дясно на блока до делкото,с жълт пръстен е моя
Кажете,кои маркучи да гледам ?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта