Polo 6N1 95г. не пали
- blaster
- Мнения: 24
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 20:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Polo 6N1 95г. не пали
Не иска да запали пущината.Акумулатор - нов. Завърта , но имам чувството, че искара не може да се подаде за да запали.Предполагам, че е от свещите, но незнам какви да купя и съответно какъв ключ за тях.Търся под капака да видя къде се намират, но немога да ги видя.Предполагам че са "скрити".Някои ако може да ми даде напътствия ????
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ако моторът ти има този вид:
Свещите се намират под онова голямото черното...
Иначе най-ясният начин да разбереш къде са, като почнеш от черните кабли, които се събират точно 5 броя в една джаджа...
Значи от тази джаджа излиза 1 който отива към една друга джаджа, а всички други отиват някъде под онова черното крълго нещо, в което седи въздушният филтър
ДАже онази пръчица за масло където е, точно под нея като погледнеш, влиза един кабел.. и там е свещта хайде успех в търсенето..

Свещите се намират под онова голямото черното...
Иначе най-ясният начин да разбереш къде са, като почнеш от черните кабли, които се събират точно 5 броя в една джаджа...
Значи от тази джаджа излиза 1 който отива към една друга джаджа, а всички други отиват някъде под онова черното крълго нещо, в което седи въздушният филтър

ДАже онази пръчица за масло където е, точно под нея като погледнеш, влиза един кабел.. и там е свещта хайде успех в търсенето..
- emils
- Мнения: 283
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
нищо не ти пречи да си хакнеш маркуча под колата (ваското1 би те посъветвал същото) - моя е така на полото откакто съм го взел, а наскоро го направих по този начин и на служ. форд (поне мога да експирементирам с тази кола) - никаква разлика след манипулацията. иначе филтъра беше яко омазнен и колата направо се задъхваше. след като го смених звукът на мотора и вървежа се промениха - както отбеляза колегата "абе сега мотора се чува вече и на ауспуха"...
да не говорим, че при ФВ има едно филтърче на този маркуч и като се запуши може да ти избие маслото. имаше нещо писано по тази тема във форума, а и при мен се случи същото нещо преди две години, след като в един сервиз бяха затъкнали маркуча във филтъра.
да не говорим, че при ФВ има едно филтърче на този маркуч и като се запуши може да ти избие маслото. имаше нещо писано по тази тема във форума, а и при мен се случи същото нещо преди две години, след като в един сервиз бяха затъкнали маркуча във филтъра.
- Andro_098
- Мнения: 138
- Регистриран на: Вто 11 юли 2006 11:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
madmen написа:Вили ти е написал..., пък и след определен пробег на колата маркуча за картерните газове не му е там мястото - малко Жигули стаил - под колата!
Добре де двигателя не гълта ли повече въздух по този начин и да лъже ламсондата, че има много въздух и тя да мета гориво и по този начин да се вдига разхода. Аз сега съм си сложил най обикновен маркуч във филтера вече към 3000 км нямам проблем с колата и маслото не е мръднало
кво да правя да го махам ли сега

- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Прочетох доста за този маркуч във форума ,но се споменава само ,че служи за отдушник. Другата му цел е да не изпуска ВРЕДНИТЕ ,ОТРОВНИ ГАЗОВЕ в атмосферата които особенно при работа на двигателя на место се всмукват от вентилатора на парното и влизат директно в нашите дробчета. Решението е 5 лв за маркучи (задлвително малоустоичиви) един 19 мм около 35 см и този като въпрония, тънкия, + около 1 час работа . Иначе в магазина ми предложиха да ми го поръчат за 68 лв
Струва си

Струва си
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 132 госта