Polo 6N1 95г. не пали

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
blaster
Мнения: 24
Регистриран на: Пет 20 май 2005 20:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Polo 6N1 95г. не пали

Мнениеот blaster » Сря 25 яну 2006 14:22


Не иска да запали пущината.Акумулатор - нов. Завърта , но имам чувството, че искара не може да се подаде за да запали.Предполагам, че е от свещите, но незнам какви да купя и съответно какъв ключ за тях.Търся под капака да видя къде се намират, но немога да ги видя.Предполагам че са "скрити".Някои ако може да ми даде напътствия ????




Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Сря 25 яну 2006 14:40


Като те слушам как не можеш да откриеш свещите, горещо ти препорчъвам да отидеш на майстор!!!

Но ако държиш сам да си разрешиш проблема кажи какъв ти е мотора за да помислим малко...


Потребителски аватар
blaster
Мнения: 24
Регистриран на: Пет 20 май 2005 20:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот blaster » Сря 25 яну 2006 14:49


мотора e 1.05l моноинжекцион


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Сря 25 яну 2006 15:05


Ако моторът ти има този вид:
Изображение
Свещите се намират под онова голямото черното...
Иначе най-ясният начин да разбереш къде са, като почнеш от черните кабли, които се събират точно 5 броя в една джаджа...

Значи от тази джаджа излиза 1 който отива към една друга джаджа, а всички други отиват някъде под онова черното крълго нещо, в което седи въздушният филтър :)
ДАже онази пръчица за масло където е, точно под нея като погледнеш, влиза един кабел.. и там е свещта хайде успех в търсенето..


Потребителски аватар
blaster
Мнения: 24
Регистриран на: Пет 20 май 2005 20:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот blaster » Сря 25 яну 2006 15:09


10x много за изчерпателния отговор.Слагам едни ръкавици и отивам да чопля


Потребителски аватар
blaster
Мнения: 24
Регистриран на: Пет 20 май 2005 20:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот blaster » Пет 27 яну 2006 9:45


ЗАПАЛИИИИИИИИИИИИИИ !!!!! Много 10х на wili98 . Вчера смених свещите. Взех BOSCH.Незнам колко са читави но колата запали и си бръмча вече :lol: !!!

Обаче като отворих капака на въздушния филитър видях, че е доста омазнено.Спорд вас това нормално ли е или ?????


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Пет 27 яну 2006 10:46


blaster написа:Обаче като отворих капака на въздушния филитър видях, че е доста омазнено.Спорд вас това нормално ли е или ?????

Въпроси:
1.Откога не е сменян?(сменя се на 10хил. макс.)
2.Има ли газ?(тогава се сменя на 7-8хил.макс.)
3. има още много въпроси но след като отговориш на тези...


Потребителски аватар
blaster
Мнения: 24
Регистриран на: Пет 20 май 2005 20:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот blaster » Пет 27 яну 2006 10:53


1.Не е сменян от 8000км
2.Няма газ


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пет 27 яну 2006 10:57


омазването е съвсем нормално, защото там се нахаква маркуча с картерните газове...
Така че караи си и си свиркай..
Което не пречи да го смениш.. най-много да ти падне малко разхода :)

струва 10тина кинта


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Пет 27 яну 2006 11:01


Вили ти е написал..., пък и след определен пробег на колата маркуча за картерните газове не му е там мястото - малко Жигули стаил - под колата!


Потребителски аватар
blaster
Мнения: 24
Регистриран на: Пет 20 май 2005 20:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот blaster » Пет 27 яну 2006 11:20


10x за информацията.Смятам да си предаша така :lol:


Потребителски аватар
emils
Мнения: 283
Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот emils » Пет 27 яну 2006 17:35


нищо не ти пречи да си хакнеш маркуча под колата (ваското1 би те посъветвал същото) - моя е така на полото откакто съм го взел, а наскоро го направих по този начин и на служ. форд (поне мога да експирементирам с тази кола) - никаква разлика след манипулацията. иначе филтъра беше яко омазнен и колата направо се задъхваше. след като го смених звукът на мотора и вървежа се промениха - както отбеляза колегата "абе сега мотора се чува вече и на ауспуха"...
да не говорим, че при ФВ има едно филтърче на този маркуч и като се запуши може да ти избие маслото. имаше нещо писано по тази тема във форума, а и при мен се случи същото нещо преди две години, след като в един сервиз бяха затъкнали маркуча във филтъра.


Потребителски аватар
Andro_098
Мнения: 138
Регистриран на: Вто 11 юли 2006 11:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Andro_098 » Съб 04 ное 2006 0:17


madmen написа:Вили ти е написал..., пък и след определен пробег на колата маркуча за картерните газове не му е там мястото - малко Жигули стаил - под колата!


Добре де двигателя не гълта ли повече въздух по този начин и да лъже ламсондата, че има много въздух и тя да мета гориво и по този начин да се вдига разхода. Аз сега съм си сложил най обикновен маркуч във филтера вече към 3000 км нямам проблем с колата и маслото не е мръднало

кво да правя да го махам ли сега :)


Потребителски аватар
Prodriver
Мнения: 646
Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
Автомобил: VW Polo VW 1300
Двигател: AEE 1996 AB 1971
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Prodriver » Съб 04 ное 2006 1:55


И аз съм изскубнал маркуча за картерните газове (като на жигулата на бащата mhihi ) още като купих колата преди 2г. промяна в работата на двг-то не съм забелязал,в разхода също.Само съм запушил мястото дето влиза маркуча във възд.филтър с една тапа да не дърпа боклуци и прашоляк от там.


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Съб 04 ное 2006 2:06


Прочетох доста за този маркуч във форума ,но се споменава само ,че служи за отдушник. Другата му цел е да не изпуска ВРЕДНИТЕ ,ОТРОВНИ ГАЗОВЕ в атмосферата които особенно при работа на двигателя на место се всмукват от вентилатора на парното и влизат директно в нашите дробчета. Решението е 5 лв за маркучи (задлвително малоустоичиви) един 19 мм около 35 см и този като въпрония, тънкия, + около 1 час работа . Иначе в магазина ми предложиха да ми го поръчат за 68 лв :shock

Струва си



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 132 госта