капак на клапани

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: капак на клапани

Мнениеот morfei1 » Сря 08 окт 2008 16:14


lozan67 написа:За 2 години откакто карам Голф 2 1,6 мотор, единственото нещо с което не можах да се справя е теча на масло от капака на клапаните. За този период съм сменил една коркова и две гумено-метални гарнитури. Като за последната, най-оргинална си платих 38 лв. Всичко е за по 4-5 месеца. Вече само като протече много свалям капака мажа гарнитурата със силикон и така изкарва около два месеца. Носих капака при един познат слага го на некаква маса, вика равен бил. Равен ама тече :( . Мисля да се върна на коркови гарнитури/ добре, че си запазих шпилките/. Някой ако се е спарвил с проблема да сподели.


Колега, едва ли ще се справиш перманентно с този проблем, това им е слабото място. От 92 година насам съм сменил 3 гарнитури. Последната беше коркова, струваше 5 лева. Смених я преди седмица.




Потребителски аватар
lozan67
Мнения: 734
Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lozan67 » Чет 09 окт 2008 5:22


Примирих се с проблема. Като сменям маслото сменям и гарнитурата. Коркова на Виктор ренц -4 лв. За некакви 20 мин. вече го правя. И двигателя ми е чист :) .


Потребителски аватар
kristinobal
Мнения: 181
Регистриран на: Чет 18 окт 2007 12:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kristinobal » Чет 09 окт 2008 11:37


И аз сменях гарнитурата в събота на АБС мотор, и искам да попитам на разпределителния вал липсва един лагер, защо е направен така?

Има място на вала но на главата няма място за лагера, фабрично си е без лагер.



Гарнитуарата е коркова за 6лв.


Потребителски аватар
kabelista
Мнения: 172
Регистриран на: Сря 20 сеп 2006 13:48
Автомобил: Skoda Octavia RS
Двигател: AUQ
Местоположение: София

Мнениеот kabelista » Чет 09 окт 2008 12:50


За нашите мотори е спестен единия лагер. Казвали са ми че е така заради по малкото натоварване от мотора


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Мнениеот brum » Пон 13 окт 2008 16:42


brum написа:И при мен го има този проблем. Преди 2-3 месеца я смених - заспа, рай, никакъв теч вече. Преди седмица като направих един трип от 1000км и покарах малко в лютеницата - пак протече, ама тоя път така протече, че за 500км изтече 0.5 литра масло. И аз мислех със силикон, има един дето е за картери на по-новите автомобили. С него ли става фокуса?


Да доразкажа малко...

1а смяна - не помня къде, но протече за под 10 000км.

Следва втора подред смяна на тази гарнитура ( в Хед ауто ). Майстора обяснява там, че нещо по капака се изчуквало, нещо се правело, но силикон не се слагало. Аз обясних каква е историята и казах да прави каквото трябва и изчезнах. Върнах се, взех си колата - 2000км и пак протече.

Потърпях го малко, и при Никси - смяна. Гарнитурата сложена в Хед-а - яко намазана (даже пренамазана) с силикон отвсякаде... Причерня ми пред очите... Сложихме друга, но този път го направихме както аз исках - намазахме съвсем тънко със силикон само там където протичаше (заден ляв ъгъл). И ... така не помня от кога, но са близо 20 000км и не е протекло повече.


georgi.spasov
Мнения: 2
Регистриран на: Пет 12 сеп 2008 12:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот georgi.spasov » Чет 16 окт 2008 16:23


Колега, с ABS-а без лагер, аз съм с ААМ и също е без лагер. Не се тревожи. Моторите са си в ред. Предишният собственик не е ровил и махал лагери. Така са го изчислили немците. Сипвай гориво и карай, не се бой!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 82 госта