turbo държи много високо налягане - решено

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
kalev23
Мнения: 27
Регистриран на: Вто 07 окт 2008 22:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

turbo държи много високо налягане - решено

Мнениеот kalev23 » Чет 09 окт 2008 21:22


Здравейте става въпрос за 1.9TDI с двигател AVF, турбото дига налягане почти три атмосфери, няма чипове и актуатора на vnt-то работи като му подам вакум изкуствено. Въпроса ми е дали има възможност да има проблем в електрониката или да го търсиме в турбото.Благодаря предварително.




Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Чет 09 окт 2008 21:33


Най-вероятно при теб проблема може да от така нареченото ''пренадуване''на турбото.Това се получава или с развален клапан Н75 или зацапана геометрия на турбината,това обикновенно е свързано и със забиване на определени обороти :roll:


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Пет 10 окт 2008 6:34


Откачи вакуум маркуча от у-нието на VNT-то. В този случай турбото трянва да ти е разтоварено докрай. Ако не е - проблема е в него, което много ме съмнява. Ако се разтовари най-вероятна причина Н75. Върни вакуума, дръпни му кабелчето и пак пробвай по същият начин.Ако отново е разтоварено значи ЕЦУ-то му дава зор.
Тия 3 бара нещо ме съмняват :shock . При 3 бара отдавна да се е окотило според мен , но пък може да си късметлия :) Провери как надува мъркучите при рязко подаване на газ (трябва да са пред пръскане при 3 бара)
Ако всичко гореказано е проверено и е така, вариантите са 2 :
1. Налягането си е ОК, а МАП-сензора лъже ( да сваляте турбина за тоя дето духа)
2. ЕГР-а ти е запушил всмикателните тръби с гнусот, при което исканите стойности към MAF-a са по- големи от реалните и ЕЦУ-то се опитва да компенсира с повишено налягане на турбината.Тоз вариант е мако вероятен, тъй като едва ли има заложено в МАП-таблиците такива стойности за налягане.

ПП: само се чудя как при 3 бара не влиза в service :shock


Потребителски аватар
kalev23
Мнения: 27
Регистриран на: Вто 07 окт 2008 22:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kalev23 » Съб 18 окт 2008 10:49


колеги проблема е решен, оказа се че има зацапване в лопатките на променливата геометрия, мерси за съветите



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Даскала™ и 58 госта