Как да предпазим колите си от нас или маниери на шофиране?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Пет 10 окт 2008 20:45


аиде и аз у спама:
при тебе въртящия момент, когато машината е с най- голямо кпд е при тези обороти ама макс въртящ момент не е.Той е при тези обороти където прекъсвача казва на мотора сложи ми чип на еку-то и аз ще ти дам още малко сулук, сал да са не олелеш че нема ко :lol: й да ни дръпне после.
Нищо лично,купон да става




Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Сря 15 окт 2008 10:42


Изненадвам се,че има хора незнаещи разликата между максимален въртящ момент и максимална мощност!!!!!!!!!!!!!!!!!
Абе чете бе хора.......информация колкото и скате!!!!!!


Потребителски аватар
stypkata
Мнения: 1226
Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i + Jumper 2013
Двигател: AEK
Местоположение: Бургас

Мнениеот stypkata » Съб 18 окт 2008 7:04


joker написа:Изненадвам се,че има хора незнаещи разликата между максимален въртящ момент и максимална мощност!!!!!!!!!!!!!!!!!
Абе чете бе хора.......информация колкото и скате!!!!!!

Aко визираш мен - правя разлика между макс. въртящ момент и максимална мощност ! При мен въртящия момент е при 3800об/мин ,а макс.мощност е при 5800об/мин. Имах предвид,че не мога да карам постоянно на 4000об/мин,както посъветва някой преди мен,че трябвало да се кара в близост до максималния въртящ момент,но както и да е не можахме да се разберем


Потребителски аватар
ALESYZ
Мнения: 1155
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 19:13
Автомобил: BMW 525d
Двигател: M57D25 -01

Мнениеот ALESYZ » Сря 22 окт 2008 10:26


И малко да се върнем на темата? Моля колеги, денем и без нужда, не карайте с включени халогени и задни светлини за мъгла. Някой май го спомена по назад. Гледам, изтарикатяват се някои, връзват халогените за габаритите и си джиткат така. Тооо, ако е да си вадим очите и аз мога и халогени имам и фарове доволно и ксенони, ама малко айде малко колегиалност на пътя :evil: И без туй има достатъчно идиоти, няма нужда от повече.


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5450
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Сря 22 окт 2008 12:07


Не разбирам как те заслепяват халогените.Разбира се иамм предвид когато са центрирани.


Потребителски аватар
ALESYZ
Мнения: 1155
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 19:13
Автомобил: BMW 525d
Двигател: M57D25 -01

Мнениеот ALESYZ » Сря 22 окт 2008 12:46


Колега, незнам как, може да не са центрирани. Ама ти ми кажи и да са, какъв е смисъла от употребата им, освен при мъгла? И доколкото знам, е изрично забранено в закона ползването им без нужда. Аз освен едната гъзария, друга нужда не виждам някой да си пуска халогените. Щото фаровете си светят доволно добре, не виждам никаква реална нужда от още две лампи.


Потребителски аватар
Gal
Мнения: 1482
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 12:37
Автомобил: МК7
Двигател: DCYA 2018
Местоположение: София

Мнениеот Gal » Чет 23 окт 2008 8:39


Много повече дразнят разни идиоти с нерегулирани фарове, направо вадят очи вечер, или пак същите, ама с по 100 вата крушки
През деня не ми дреме, ако искат и коледна украса да си сложат :lol: :twisted:


Потребителски аватар
skotis
Мнения: 1974
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София

Мнениеот skotis » Чет 23 окт 2008 14:45


restless написа:
btkmobail написа:При задържане до колкото знам!
а защо?
Нали хидравликата го "държи", кое и се износва?


А така, и аз искам да разбера :) Става въпрос за съединителя, как се хаби повече, при задържане или при натискане (колегата е дал пример "за 10 сек. задържан или за 10 сек. натиснат 3 пъти") ?


Потребителски аватар
Gal
Мнения: 1482
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 12:37
Автомобил: МК7
Двигател: DCYA 2018
Местоположение: София

Мнениеот Gal » Чет 23 окт 2008 16:57


skotis написа:
restless написа:
btkmobail написа:При задържане до колкото знам!
а защо?
Нали хидравликата го "държи", кое и се износва?


А така, и аз искам да разбера :) Става въпрос за съединителя, как се хаби повече, при задържане или при натискане (колегата е дал пример "за 10 сек. задържан или за 10 сек. натиснат 3 пъти") ?

трябваше да уточниш и с каква сила се натиска и как се пуска :)
под задържане какво имаме предвид? да го държиш всеки път, докато изпуши и тогава да се сетиш да пуснеш, или...? :)а жилото кога се износва повече и какво влияние има? :)
и други фактори като терен,скорост, товар...
и кое е първо, кокошката, или яйцето? :)


restless
Мнения: 1118
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 13:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот restless » Пет 24 окт 2008 9:42


ситуация:
стоиш на светофар, за десен завой, тръгваш, но има пешеходци и ти става ясно че 7-8 секунди ще чакаш.
Или както често става на ректората от 280 се изсипва камара народ и 10-15сек чакаш на зебрата.
Кое щади повече съединителя:
Държиш натиснат додолу на първа, или изключваш от скорост, пускаш съединителя, като ти дойде момента включваш и тръгваш.
Приемаме, че човек умее да потегля добре с колата си и че е на хидравлика не на жило.


Потребителски аватар
Gal
Мнения: 1482
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 12:37
Автомобил: МК7
Двигател: DCYA 2018
Местоположение: София

Мнениеот Gal » Пет 24 окт 2008 13:26


restless написа:ситуация:
стоиш на светофар, за десен завой, тръгваш, но има пешеходци и ти става ясно че 7-8 секунди ще чакаш.
Или както често става на ректората от 280 се изсипва камара народ и 10-15сек чакаш на зебрата.
Кое щади повече съединителя:
Държиш натиснат додолу на първа, или изключваш от скорост, пускаш съединителя, като ти дойде момента включваш и тръгваш.
Приемаме, че човек умее да потегля добре с колата си и че е на хидравлика не на жило.

ама защо на първа, нали спираш, преди тва на първа ли си бил? или си включваш предварително и чакаш? :)
не знам кой ще се набира на педала сума си време в спряло положение... :)
и като е на хидравлика помпите не се прецакват?


Потребителски аватар
GRUEL
Мнения: 541
Регистриран на: Пет 24 авг 2007 17:18
Автомобил: 1995 Golf III GT
Двигател: AEK
Местоположение: София

Мнениеот GRUEL » Пет 24 окт 2008 14:34


Не знам кое е по-добре :dontknow: Ама аз така си карам, кво да направя - навик ми е станало. Пример: тръгвам от светофара за десен завой, минавам 2 метра и спирам щото трябва да изчакам пресичащите и докато ги чакам не изключвам ами си държа съединителя до долу...
До сега нищо не съм счупил по колата, нито по моята(Г3), нито по служебната(Г2). А не е като да не карам, особено на 2-ката и навъртам по 1000км на седмица софийско...


restless
Мнения: 1118
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 13:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот restless » Пет 24 окт 2008 14:48


Gal написа:ама защо на първа, нали спираш, преди тва на първа ли си бил? или си включваш предварително и чакаш? :)
не знам кой ще се набира на педала сума си време в спряло положение... :)
и като е на хидравлика помпите не се прецакват?

Аз тръгвам на първа обикновено :roll: , а ти?
Питам кое е по-прецакващо и за коя част.
Честно си признавам, че не знам верния отговор.
Смешното е когато някой се прави на знаещ и непрекъснато си измисля нови условия и задава "уточняващи въпроси" и пак и пак и пак.

Можеш да кажеш "при такива и такива условия така е правилно", можеш да кажеш че не си сигурен, но мислиш еди-какво-си, а можеш и да продължиш да се правиш на интересен.


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Пет 24 окт 2008 14:57


Когато се задържа се износва повече съединителя. Когато се изключва от скорост, се износва повече жилото или помпата/ите. Как е по добре, не знам. Аз винаги ако чакам повече изключвам и пускам съединителя :)


Потребителски аватар
steli
Мнения: 166
Регистриран на: Съб 02 сеп 2006 13:48
Автомобил: Голф2
Двигател: ЕZ 1989
Местоположение: Pleven

Мнениеот steli » Пет 24 окт 2008 15:23


Когато бях млад шофьор баща ми каза:никога не дръж продължително на съединител!Много му вярвам защото наистина двигателите са му ясни.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта