Здравейте колеги,
карам Голф 3, 1.6, AFT от около година. Преди това бях карал 2-ка.
Още като взех колата ми се стори че няма 'ряз' при потегляне и смяна на предавките (кара се само на бензин). Гледаха го различни хора и всичките казаха че съединителя има още живот.
Тази година юни пътувах София-Несебър по магистралата. При средна скорост по борд компютър 82км/ч. ми даде разход 5.1л/100 с работещ климатик.
Вчера пак пропътувах същия маршрут, колата не беше по-натоварена, пак същата средна скорост и стил на каране, пак бензин 95 от същата бензиностанция Лукойл в София и ми даде разход 5.6л/100
Според мен това е голямо отклонение и само потвърждава мнението ми че съединителя е за смяна...
Други детайли относно съединителя:
-много рядко колата превърта гуми при потегляне с газ - двигателя си е в обороти, съединителя все едно буксува; При каране по инерция и преминаване на скорост прави подобно нещо;
-при ускоряване и смяна на предавките като че ли колата ускорява на леки тласъци (диагностиката на двигателя казва че всичко е перфектно);
-при тест за потегляне на 2-ра или 3-та с дръпната ръчна колата изгасва;
Понеже съединителя не е малко пари не ми се иска да го сменя само за да проверя дали съм прав.
Ще се радвам на съвети и мнения.
По какво се познава дали съединителя е за смяна
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: Чет 08 мар 2007 12:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- webdude
- Мнения: 999
- Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
- Автомобил: Ford Mondeo MK3
- Двигател:
- Местоположение: София
Не се шашкай ... на някои от нас с този мотор има подобни симптоми! И аз си мислех, че ще сменям съединител. След 20 000 км продължавам да карам. Лично за мен причината е в саморегулиращото се жило на съединителя.
Като копувах колата бях готов даже да се разделя с 200 и някой лев за съединител. Когато съединителят е наистина за смяна ще разбереш и тогава сменяй целия комплект.
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... c&start=60
Като копувах колата бях готов даже да се разделя с 200 и някой лев за съединител. Когато съединителят е наистина за смяна ще разбереш и тогава сменяй целия комплект.
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... c&start=60
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 41 госта