смяна семеринг на разпределителен вал
- cvetelingeorgiev
- Мнения: 77
- Регистриран на: Пет 08 фев 2008 16:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
смяна семеринг на разпределителен вал
Голем проблем, изби ми семеринга на разпределителния вал, става въпрос за Г3 1,4 моно. Взех семеринг и отидох на майстор, до тук всичко ок. Проблема дойде от там че не можа да се развие болта който зъбното колело на разпределителния вал. Събрахме всичко и продължавам да си карам с течащо масло от семерината. Та въпроса е как да бъде развит този болт, да спа тоя теч щото ме побърква
- cvetelingeorgiev
- Мнения: 77
- Регистриран на: Пет 08 фев 2008 16:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19718
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Ангренажа няма да задържи, при усилието, което е необходимо да се приложи за развиването на този болт.
От другата страна на разпределителния вал има изрез, в който се вкарва подходяща пластина и той държи контра при отвиване/завиване на този болт, както и при центровка на ангренажен ремък.
Пластината се вкарва в този прорез и ляга плътно на горния край на главата (там, където лежи гарнитурата на капака на клапаните)
Можеш да вкараш и подходящ по дебелина на дръжката гаечен ключ
От другата страна на разпределителния вал има изрез, в който се вкарва подходяща пластина и той държи контра при отвиване/завиване на този болт, както и при центровка на ангренажен ремък.
Пластината се вкарва в този прорез и ляга плътно на горния край на главата (там, където лежи гарнитурата на капака на клапаните)

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта