Aкумулатора не зарежда? Поло 1.9d 99г.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Soyer
Мнения: 153
Регистриран на: Чет 22 май 2008 11:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Aкумулатора не зарежда? Поло 1.9d 99г.

Мнениеот Soyer » Сря 08 окт 2008 21:33


Значи колеги проблемът е следния акумулатора на таболото свети по време на път.. беше до известно време.. сега не иска да запали даже половин оборот неможе да врътне.. и лампите премигват.. тотален срив като врътна ключа да паля. Свалих го да го заредя - запали , пак светеше на таблото по време на пътя и като я изгасих отново неможа да запали. Дали не е нещо с генератора .. или четките да са за смяна? Проверих клемите на акумулатора, кабели..
ако някой има представа да пише..




Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Сря 08 окт 2008 21:37


Щом свети лампата и в движение най-вероятно е генератора - замери напрежението на запален мотор и ще разбереш - напрежението не трябва да е под 13,8V :wink: Може и утечка да е :idea:


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Мнениеот moimoimoi » Сря 08 окт 2008 21:48


еми..........виж ремъка за динамото-да не е :bishop


Потребителски аватар
flameman5
Мнения: 386
Регистриран на: Пет 19 яну 2007 21:10
Автомобил: Polo + Leon TDI
Двигател: AHW 2000 + ALH 2004
Местоположение: Варна

Мнениеот flameman5 » Чет 09 окт 2008 7:52


Проблема ти е в това, че не ти зарежда алтернатора/някой го наричат генератор или динамо/ и най-вероятно си карал само на акомулатор докато го изтощиш.
Сега първо трябва да установиш каква е причината да не ти работи алтернатора, като моя съвет е да започнеш от най-елементарното:
1. Скъсан ремък
2. Разкачен кабел/скъсан/
3. От тук нататък ако не си се занимавал с такива работи по-добре си намери свестен електричар да ти свали алтернатора и да го отремонтира /четки, диоден блок и т.н./
4. Трябва да си заредиш също и акомулатора и ако е добър можеш да изминеш така до следващото разреждане до около 50 км, което не е желателно, но в аварийна ситуация може да се допусне :). Успех...


Потребителски аватар
Soyer
Мнения: 153
Регистриран на: Чет 22 май 2008 11:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Soyer » Чет 09 окт 2008 21:05


Днес се разбра проблема който е изтъркана медна пластина на остта на генератора..а четките съвсем здрави.. :shock намери се човек който разбира и ще оправи всичко. Мерси на всички за отговорите


Потребителски аватар
Milanski
Мнения: 422
Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
Автомобил: VW Golf 4 110
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Milanski » Нед 12 окт 2008 18:01


колега и аз като свалих алтернатора колектора му беше доста износен та го смених а четки си имаше :D но четките бяха сменяни от някой преди мен :)


Потребителски аватар
Soyer
Мнения: 153
Регистриран на: Чет 22 май 2008 11:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Soyer » Нед 12 окт 2008 22:31


..и на мен четките си ми бяха почти като нови... още си чакам колата сглобена и работеща..дано това да е проблема


Потребителски аватар
Soyer
Мнения: 153
Регистриран на: Чет 22 май 2008 11:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Soyer » Вто 14 окт 2008 21:42


уфф всичко се оправи най-после.. всичко беше от прословутия ротор love.vw
:lock:


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Сря 15 окт 2008 9:46


Заключена тема по молба на автора. Ако някой има да го пита още нещо - на л.с.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта