Golf MK4 Тампони на стабилизираща щанга

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
dokros
Мнения: 808
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
Двигател: 1.9 TDI ALH
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот dokros » Нед 07 сеп 2008 17:08


В дух на градивна самокритика , не бих казал ,че съм мързелив и невъзпитан , по-скоро съм прекалено доверчив.Аз моите изводи съм си ги направил,нека и другите от форума да си ги направят-

никога не вярвайте на 100% , на това което някой е написал.

mufin, изглеждаш начетен, трябва да изпием някой път по някоя бира :beer




Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Пон 13 окт 2008 17:43


Айде и аз да драсна 2 реда по старата тема.Преди 2месеца смених на А3-ката тези тампони защото много скърцаше и сложих УЖ орогинални Febi-Bilstein за 16лв двете тампончета и аааайде вече пак започна да скърца като преди.Тогава не бях чел темата и незнаех изобщо за тези метални държачи че и те се сменят и сега се чудя дали тампоните са били гадни или е трябвало да смена и планките :roll:
Така и не разбрах каква марка са оригиналните тампони от представителствата ....


mufin
Мнения: 1019
Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Да

Мнениеот mufin » Пон 13 окт 2008 18:54


Оригиналните тампони,които ми свалиха от колата, нямат този ръб по средата.

Новите оригинални тампони са с ръб по средата, което налага и смяна на гривните.
От някоя година след 2000г на Г4 слаgaт от новите (за съжаление го разбрахме с цената на финансова загуба на колегата docros, наистина заслужава една бира)
И пак повтарям ОРИГИНАЛНИ (никакви Феби, и т.н., заскърцват след 2 седмици - доказано). Разликата не е само в този ръб.
В руските сайтове има изписано тонове защо само и единственно оригиналните не скърцат
Моите не ги чувам изобщо вече.
Каква марка са оригиналните не знам, идват в едно найлоново пликче с напис VW.


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Пон 13 окт 2008 19:39


Да разбирам че и от по-новия модел стават без проблем,забелязах че тези дето ги слагах са с процеп,а тези от по-новия модел са цели.
И дате питам ако купя само ОРИГИНАЛНИТЕ тампоните без планките дали ще имам пак ядове :?:


Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Мнениеот forski » Пон 13 окт 2008 19:57


O.k.колеги и аз ще ги сменям шибаните тампони че ми късат нервите но как да съм сигурен че тези които ще ми продадът за оригинални наистина ще са такива :roll: ?По какво да ги позная тези баш ОРИГИНАЛНИТЕ,цената е без значение в Търново от къде може да се купят,от кой магазин и къде се намира?


mufin
Мнения: 1019
Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот mufin » Пон 13 окт 2008 20:42


forski написа:O.k.колеги и аз ще ги сменям шибаните тампони че ми късат нервите но как да съм сигурен че тези които ще ми продадът за оригинални наистина ще са такива :roll: ?По какво да ги позная тези баш ОРИГИНАЛНИТЕ,цената е без значение в Търново от къде може да се купят,от кой магазин и къде се намира?


За да си сигурен, отиваш в представителството на VW - фирма Авточойс. Намира се на входа на града от София.
Не си струва да търсиш подобни по други магазини, защото цената е почти същата.
Само трябва да разбереш дали твоите гривни трябва да се сменят.
Затова е най-добре да ги свалиш и тогава да купуваш
Или някой майстор да ти ги погледне на подемника и да ти каже.
Ако идваш с твоята кола, може да организираме смяната при моя майстор, тъкмо вече е наясно с модификациите

то би трябвало в магазина да знаят, ама не е сигурно.


mufin
Мнения: 1019
Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот mufin » Пон 13 окт 2008 20:47


Dorian написа:Да разбирам че и от по-новия модел стават без проблем,забелязах че тези дето ги слагах са с процеп,а тези от по-новия модел са цели.
И дате питам ако купя само ОРИГИНАЛНИТЕ тампоните без планките дали ще имам пак ядове :?:


Значи първо и новите и старите са с процеп.
Разликата е че новите имат тоя ръб по средата:
http://www.100pro-ersatzteile.de/shop/p ... 628f11327d
Затова в тоя католог са дадени и гривните, които си имат жлеб за да влезе ръба. Освен това е различна и гумата отвътре.

Ако твоите гривни са същите като на снимката, няма нужда да ги сменяш.


Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Мнениеот forski » Пон 13 окт 2008 21:08


Колега mufin,аз съм решил да сменям и гривни и тампони всичко на камара.Началото на другия месец ще ги сменям и ще ти пиша на лични за по подробна информация а ако се наложи няма да откажа и съдействие от твоя страна за което ти благодаря предварително :wink: :beer


Потребителски аватар
krauser
Мнения: 138
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 17:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот krauser » Съб 25 окт 2008 21:05


Предлагам ви снимките от мойта смяна на тампоните стар модел с нов модел наистина има разлика и в гривните
Предполагам си личи кои са нивите 55лв. комлекта от порше
Изображение
Изображение
Изображение


mufin
Мнения: 1019
Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Да ето за това говорим

Мнениеот mufin » Нед 26 окт 2008 22:20


Да ето за това говорим :D


mufin
Мнения: 1019
Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот mufin » Нед 26 окт 2008 22:21


forski написа:Колега mufin,аз съм решил да сменям и гривни и тампони всичко на камара.Началото на другия месец ще ги сменям и ще ти пиша на лични за по подробна информация а ако се наложи няма да откажа и съдействие от твоя страна за което ти благодаря предварително :wink: :beer



Обаждай се. Ще помагаме :D


Потребителски аватар
*bpm
Мнения: 102
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 19:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот *bpm » Пон 27 окт 2008 11:13


колеги, незнам дали е тука мястото да питам, но и при мен се получава някакво скърцане и незнам дали е от тия тампони. Скърца само когато карам с бавна скорост и въртя волана...


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Пон 27 окт 2008 17:50


И аз сложих на А3-ката оригиналните тампони и гривните към тях(същите като на снимките на колегата които ги е пуснал по-горе).
Найстина има разлика с тоя ръб...Мойте ги взех за 45лв.комплекта :D


Потребителски аватар
krauser
Мнения: 138
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 17:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот krauser » Пон 27 окт 2008 20:04


Гаранция е от тях ,а като е мокро спира нали?


Потребителски аватар
dokros
Мнения: 808
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
Двигател: 1.9 TDI ALH
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот dokros » Пон 27 окт 2008 21:46


*bpm написа:колеги, незнам дали е тука мястото да питам, но и при мен се получава някакво скърцане и незнам дали е от тия тампони. Скърца само когато карам с бавна скорост и въртя волана...


Нещо подобно се получи и при мен ,смених оригинални тампони на стабилизираща щанга ,а продължи да скърца предницата при свиване на волана ,особено на място или с малка скорост-ходих на майстор , каза ми че било от кормилни щанги или рейка , но не съм се задълбочавал по-нататък.

Както каза един колега от форума , "това ми е трета Ваг-машина",ако вземе да ми създава главоболия,вместо да се впускам в ремонти,ще я сменям с друга, вече за ремонти " не'ам нерви".



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: mrsch66 и 139 госта