въздух в системата...
- uBO_1
- Мнения: 141
- Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 19:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
rosen79 написа:Днес смених филтъра и забелязах че мехурчетата се появават от време на време както ги има намаляват след това изчезват и пак се появяват незнам от какво е но още в понеделник отивам в ауто плюс за тоя скапан клапан и ще кажа какъв е резултата
Не се занимаваи. Аз смених филтъра с такав без клапан и свързах маркучите за вращащата нафта с щуцер и пак има мехурчета.Незма от каде е тоя въздух вече
-
- Мнения: 434
- Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
и при мен има мехурчета.днес след като четох темата отидох и си купих клапанче-смених го-запалих и пак си ги имаше мехурчетата.карах доста и ми направи впечатление че когато запаля в първата секунда се чува едно дзззз--не е свирещ ремък не е и бендикс--немога да си го обясня---дали от това клапанче дето го смених нещо стана???или щото навартях 200км и мотора са побърка....немога да разбера ама досега това не го бях чувал
- vladitdrv
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Колкото и тъпо да звучи трябва да се получава нещо като вакуум в тръбата от към резервоара или да се затруднява засмукването че да смуче въздух от някъде!Ако има някой желаещ да опита с една бутилка с нафта да бутне двата мъркуча в нея и да провери дали е от филтъра,че на мен не ми се занимава.Аз лично съм сигурен че не е от сондата на резервоара защото и с пълен резервоар пак се появяват мехурчета,та дори понякога тръбата от филтъра до помпата почти се опразва и нищо не се променя в работата на двг-то
!

Здравейте колеги, значи през уикенда/в събота по точно/ сложих този клапан/дет не позволява на нафтата да се връща/ между филтъра и мркучето , което идва от резервоара...взех го за 10лв. ...в неделя нямах проблем с паленето, днес сутринта запали от раз, обаче следобяд след работа и престой на колата от 8 часа запали от втория опит...ще видя утре и други ден как ще се държи и незнам вече кво да правя сигурно ще я водя на майстор....в тоя ред на мисли да ви питам какви са симптомите за преебанва дюза, за да разбера дали евентуално некоя дюза да ми прави проблем...благодаря на отзовалите се и 

- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
отвих капачката отдолу на горивния филтър за да изтече евентуално ако има вода и без да видя изпаднало гуменото уплатнение /тогава бях новак/ след което започна да смуче въздух.....така неколко дни се чудих за мехурчетата......досетих кво е станало от стар филтър взех и поставих липсващото уплътнение и стана ok
Колеги, първо здравейте и пожелавам на всички лек и ползотворен ден...та както писах по-рано, през уикенда сложих възвратен клапан на маркучето м/у горивния филтър и резервоара и така след няколко дена в пробен период нещата се нормализираха....сега пали от раз и сутрин и след престой, което ме навежда на мисълта, че е връщала нафтата....влади не е дюза щот при запалване не изпушва кълбо бел дим, а също така и не трака като пипам тръбичките към дюзите...благодаря на всички отзовали се...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта