въздух в системата...

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
djdaka
Мнения: 207
Регистриран на: Чет 06 апр 2006 20:39
Автомобил: VW Tiguan R-line
Двигател: CUV 150hp
Местоположение: Русе

Мнениеот djdaka » Съб 11 окт 2008 16:42


Здравейте, при мен въздух в горивната система се появи , когато смених стария горивен филтър с нов. Тогава с новия филтър имах проблем и смучеше въздух от пласмасовия клапан , който е на горивния филтър.




Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Съб 11 окт 2008 21:43


Днес смених филтъра и забелязах че мехурчетата се появават от време на време както ги има намаляват след това изчезват и пак се появяват незнам от какво е но още в понеделник отивам в ауто плюс за тоя скапан клапан и ще кажа какъв е резултата


Потребителски аватар
uBO_1
Мнения: 141
Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот uBO_1 » Съб 11 окт 2008 21:58


rosen79 написа:Днес смених филтъра и забелязах че мехурчетата се появават от време на време както ги има намаляват след това изчезват и пак се появяват незнам от какво е но още в понеделник отивам в ауто плюс за тоя скапан клапан и ще кажа какъв е резултата


Не се занимаваи. Аз смених филтъра с такав без клапан и свързах маркучите за вращащата нафта с щуцер и пак има мехурчета.Незма от каде е тоя въздух вече


Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Мнениеот forski » Съб 11 окт 2008 22:48


И при мен има хич не ме ибе,колата си върви перфектно тъка че въобще не се занимавай с глупости карай си и си свиркай :wink:


SACHO7803
Мнения: 434
Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот SACHO7803 » Нед 12 окт 2008 20:53


и при мен има мехурчета.днес след като четох темата отидох и си купих клапанче-смених го-запалих и пак си ги имаше мехурчетата.карах доста и ми направи впечатление че когато запаля в първата секунда се чува едно дзззз--не е свирещ ремък не е и бендикс--немога да си го обясня---дали от това клапанче дето го смених нещо стана???или щото навартях 200км и мотора са побърка....немога да разбера ама досега това не го бях чувал


Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот vladitdrv » Нед 12 окт 2008 21:46


Колкото и тъпо да звучи трябва да се получава нещо като вакуум в тръбата от към резервоара или да се затруднява засмукването че да смуче въздух от някъде!Ако има някой желаещ да опита с една бутилка с нафта да бутне двата мъркуча в нея и да провери дали е от филтъра,че на мен не ми се занимава.Аз лично съм сигурен че не е от сондата на резервоара защото и с пълен резервоар пак се появяват мехурчета,та дори понякога тръбата от филтъра до помпата почти се опразва и нищо не се променя в работата на двг-то :roll: !


boko
Мнения: 38
Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 1:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Мнениеот boko » Пон 13 окт 2008 19:54


Здравейте колеги, значи през уикенда/в събота по точно/ сложих този клапан/дет не позволява на нафтата да се връща/ между филтъра и мркучето , което идва от резервоара...взех го за 10лв. ...в неделя нямах проблем с паленето, днес сутринта запали от раз, обаче следобяд след работа и престой на колата от 8 часа запали от втория опит...ще видя утре и други ден как ще се държи и незнам вече кво да правя сигурно ще я водя на майстор....в тоя ред на мисли да ви питам какви са симптомите за преебанва дюза, за да разбера дали евентуално некоя дюза да ми прави проблем...благодаря на отзовалите се и :beer


Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот vladitdrv » Пон 13 окт 2008 21:09


Колега боко,пре...та дюза може да я познаеш по силното чукане и облака дим(най-често бял) от ауспуха когато палиш сутрин!


П.С Провери дали всичко с подгрева е наред да не се окаже че си се насочил в грешна посока :wink:


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Мнениеот kiko946 » Вто 14 окт 2008 7:06


отвих капачката отдолу на горивния филтър за да изтече евентуално ако има вода и без да видя изпаднало гуменото уплатнение /тогава бях новак/ след което започна да смуче въздух.....така неколко дни се чудих за мехурчетата......досетих кво е станало от стар филтър взех и поставих липсващото уплътнение и стана ok


boko
Мнения: 38
Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 1:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Мнениеот boko » Чет 16 окт 2008 8:27


Колеги, първо здравейте и пожелавам на всички лек и ползотворен ден...та както писах по-рано, през уикенда сложих възвратен клапан на маркучето м/у горивния филтър и резервоара и така след няколко дена в пробен период нещата се нормализираха....сега пали от раз и сутрин и след престой, което ме навежда на мисълта, че е връщала нафтата....влади не е дюза щот при запалване не изпушва кълбо бел дим, а също така и не трака като пипам тръбичките към дюзите...благодаря на всички отзовали се...


Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот vladitdrv » Чет 16 окт 2008 18:34


Колега Боко,аз не съм казвал че е дюза!Просто ти попита по какво може да познаеш дали е дюза и аз затова ти писах какви са симптомите!Иначе дюзата няма общо с въздуха в горивото!


П.С Извинявам се ако съм те подвел по някакъв начин :wink: !Поздрави!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта