Проблем с палене.
- batslav
- Мнения: 159
- Регистриран на: Чет 30 ное 2006 18:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Я-л/София
Проблем с палене.
Здравейте на всички имам следния проблем от известно време не мога да паля сутрин добре,става въпрос за голф 3 ГТИ 115 к.с.До този момент сам сменил свещи,палец,дис.капачка,колата е и на газ но всяка сутрин я паля на бензин.Друго което ми прави впечатление ,че на бензин когато я изфорсирвам на място се получава едно пукане на гарнета а на газ няма такова нещо.След като запали един пат нямам проблем с паленето после говорим за бензин.Имал ли е някои следния проблем.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19718
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
batslav написа:възможно ли да е от кабелите защото имаше лек нагарпо една от свещите
Щом още не си взривил дебитомера, няма да е от свеща, но я смени супер-спешно, че ще направиш беля!
Относно бензин-дизел - това е датчика, който като че ли оказва най-голямо влияние на работата на мотора (след дебитомера), независимо какъв е този мотор!
Но лично според мен проблема на колегата ще излезе неработеща пускова (пета) дюза.
Защо не работи- заради споменатия датчик ли, заради кофти връзки ли (както беше при мен), заради запушване ли... само след тестове по конкретната кола може да се разбере!
- Ясер
- Мнения: 184
- Регистриран на: Нед 16 дек 2007 16:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Мисълта ми беше с;едната.
При много дизели, като се прецака този температурен датчик и спира по-продължителното подгляване и колата не иска да запали лесно, да не говорим, че понякога хич не иска да запали, защото ни най-малко не е подгряла - един вид директно влияе на това дали ще запали или не, не е въпроса как се отразява на работата на двигатела вече като е запален.
При бензиновите този температурен датчик има ли пряко влияние върху запалването. Тоест ако се е повредил и не отчита правилни стойностти да не позволява палене. То ясно, че като не е наред може да се получи отклонение в работата му, но да не заработи?
При много дизели, като се прецака този температурен датчик и спира по-продължителното подгляване и колата не иска да запали лесно, да не говорим, че понякога хич не иска да запали, защото ни най-малко не е подгряла - един вид директно влияе на това дали ще запали или не, не е въпроса как се отразява на работата на двигатела вече като е запален.
При бензиновите този температурен датчик има ли пряко влияние върху запалването. Тоест ако се е повредил и не отчита правилни стойностти да не позволява палене. То ясно, че като не е наред може да се получи отклонение в работата му, но да не заработи?
- Bob.Baev
- Мнения: 1150
- Регистриран на: Чет 23 фев 2006 18:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Да не пускам друга тема, ще използвам тази.
При мен проблема е, че когато паля на студено, ако не подам газ и не задържа педала леко натиснат известно време - гасне.
Имам АГУ, но проблема го имам независимо дали паля на газ или на бензин.
След макс. 5 минути работа нямам проблеми.
Възможно ли е от температурния датчик да имам и аз такъв проблем?
При мен проблема е, че когато паля на студено, ако не подам газ и не задържа педала леко натиснат известно време - гасне.
Имам АГУ, но проблема го имам независимо дали паля на газ или на бензин.
След макс. 5 минути работа нямам проблеми.
Възможно ли е от температурния датчик да имам и аз такъв проблем?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19718
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Ясер написа:При бензиновите този температурен датчик има ли пряко влияние върху запалването.
Да, има! Той влияе на обогатяването на гориво при първоначално студено палене на бензиновия двигател. Същото като смукача на по-старите автомобили.
На 2Е дори е някак си по-ясно разбираемо, поради факта, че за студения старт е монтирана и 5-а дюза отстрани на смукателния колектор.
Ако колата е студена (отчита се по температурния датчик от компа) тази дюза се пуска в зависимост от времето на въртене на стартера. Сигнала от стартера се взема от клема '50'
При мен навремето имаше студена спойка на един резистор в компютъра, точно където влиза сигнала от стартера. И не ми пускаше дюзата.
Взех, че си й пуснах една маса, а + захранването- директно от кабела на пусковото реле на стартера

Палеше перфектно... ако е студена! Веднъж загасих, взех си цигари, качих се и... я задавих зверски!


KR/PL примерно също имат дюза за студен старт.
При другите двигатели, където няма отделна дюза (включително моноинжекционите) обогатяването на горивната смес при палене пак се командва от този датчик и се извършва чрез увеличаване на времето, през което са(е) отворени(а) дюзите(а)
Относно проблема при колегата Баев- предполагам, че колата се дави. И все си мисля, че първопричината е газовата. Или изпуска клапана, или остава газ в испарителя и после меси горивата, без да остави място за въздуха.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: xaxo666 и 63 госта