


проблем с пасат 1.9 tdi 110 1998 г.
Колеги моят проблем е следният при определени обороти 3000-3500,и при определена скорост110-120,колата ми забива.Става въпрос за GOLF TDI 1994г.-1Z мотор.Вече два месеца ходя по 'маистори',които не ми казват нищо смислено ,само ми взимат парите и ме гледат умно.Смених някакъв клапан в които влизат вакууми ,махнах катализатора,смених всички филтри,масло ремъци,правиха ми зацепване на ГНПто.На диагностиката компа показваше нещто от сорта inteik manifolt presure.много ви моля за съвет .Предварително ви благодаря.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
perudji написа:Колеги моят проблем е следният при определени обороти 3000-3500,и при определена скорост110-120,колата ми забива.Става въпрос за GOLF TDI 1994г.-1Z мотор.Вече два месеца ходя по 'маистори',които не ми казват нищо смислено ,само ми взимат парите и ме гледат умно.Смених някакъв клапан в които влизат вакууми ,махнах катализатора,смених всички филтри,масло ремъци,правиха ми зацепване на ГНПто.На диагностиката компа показваше нещто от сорта inteik manifolt presure.много ви моля за съвет .Предварително ви благодаря.
Пробва ли със замяна на Н75 ?Раздвижи ли гейта на турбината?
Значи стана следното,ходих при ventoman и се оказа,че не ми отваря геита.Или е нещо е запекъл или този, от който го купих нещо е преправял(побългарявал).Сега трябва да си свалям сам турбината,защото иначе ми искат за тая работа около 200лева.После ако се укаже че тоя клапан се е скапал ще ми трява нов или по точно втора употрба.И в двата случая парите не са малко,а колата ми трябва и не мога без нея.Затова си я карам така и си псувам като ми забие.Когато я оправя ще пиша за какво става въпрос .Същевременно ако някои може да ми помогне с идеи ще съм му много благодарен.Благодаря на всички колеги от форума,които ми помогнаха с мнения.и най вече на ventoman ,които я преслуша.
Моят проплем приключи,като просто си раздвижих рейката на клапана с вд и край колата тръгна.Затова съветвам колегите от форума ,които не разбират както бях и аз да се обръщат към по компетентните.Благодаря на всички които ми помогнаха по един или друг начин да стигна до проблема .Въпреки че сагата ми продължи доста дълго се оказа елементарно.Приятелски съвет не стъпваите в сервизи 90% нищо не разбират от турбини клапани вакууми итн.Ventoman е човека.
Здравейте, имам подобен проблем с турбото и реших да пиша тук вместо да отварям нова тема.
От варна съм и знам само едно място където ремонтират турбо - в МЕИ. Та ако някой знае други да сподели. Този на Бош в Младост около 130 бл. ли става въпрос? Благодаря предварително
Колата е голф 4 тди 110коня. Проблема на колата е че над 3500-4000 оборота няма мощност, при 180км/ч спира да върви
и понякога минава в авариен режим. Веднъж сменях маркучи на вакуум помпата провериха и клапана - наред са, обясниха че лопатките са зацапани и не се отварят/затварят както трябва. Профилактиката струва 240лв така че ми се иска да поогледам и на други места
Мерси
От варна съм и знам само едно място където ремонтират турбо - в МЕИ. Та ако някой знае други да сподели. Този на Бош в Младост около 130 бл. ли става въпрос? Благодаря предварително

Колата е голф 4 тди 110коня. Проблема на колата е че над 3500-4000 оборота няма мощност, при 180км/ч спира да върви


Мерси
- P-TRANSPORTER
- Мнения: 26
- Регистриран на: Пон 18 авг 2008 19:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
относно проблема
здравеите колеги,значи аз имах сащият проблем сас моият голф тди-ахф 110к/-като вдигна 120км и колата спира да варви,проблема беше в турбото беше се зацапало и затова влиза в авариен режим и изключва--свалихме го почистихме го и сега колта е пушка-ако все още неси си оправил проблема ми пиши на лични зада те упьтя каде да отидеш зада ти го оправят
- Ivelin_Golf
- Мнения: 84
- Регистриран на: Сря 14 мар 2007 14:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец
- Контакти:
Колега имам тази машина от няколко месеца,но тази седмица по магистралата усетих ,че колата нещо я спъва при скорост от 150-160 км/ч
Значи какво се случи всъщност....карах си с 140 някъде и се наложи да изпреваря,натиснах педала ,скоростта се увеличи до към 150 и като че ли ми изключи турбото...поне аз така го усетих.После колкото и да натисках педала скоростта не се увеличаваше!Отпуснах педала и започнах пак да набирам скорост,този път малко самия път беше с наклон за спускане и пак натиснах педала и същата процедура се повтори при скорост от 180 км/ч някъде и повече от това не искаше да мръдне стрелката Незнам дали това са възможностите на 1,9 TDI по принцип,но си мисля че в този случай с този наклон не трябваше да се повтаря този проблем,да не иска да ускорява...
Иначе когато си я уравновеся с някаква скорост се държи нормално на пътя,но при по-високите скорости се губи пъргавостта на двигателя..
Колеги кажете какъв е проблема,той не е сериозен и не ме притеснява много,все пак такива скорости не вдигам всеки ден,но искам да знам дали е турбото или това са възможностите на автомобила ми,или има начин да е склопен двигателя малко??Какво бихте ми препоръчали?
В моя случай май пак се оказва този клапан H75
Значи какво се случи всъщност....карах си с 140 някъде и се наложи да изпреваря,натиснах педала ,скоростта се увеличи до към 150 и като че ли ми изключи турбото...поне аз така го усетих.После колкото и да натисках педала скоростта не се увеличаваше!Отпуснах педала и започнах пак да набирам скорост,този път малко самия път беше с наклон за спускане и пак натиснах педала и същата процедура се повтори при скорост от 180 км/ч някъде и повече от това не искаше да мръдне стрелката Незнам дали това са възможностите на 1,9 TDI по принцип,но си мисля че в този случай с този наклон не трябваше да се повтаря този проблем,да не иска да ускорява...
Иначе когато си я уравновеся с някаква скорост се държи нормално на пътя,но при по-високите скорости се губи пъргавостта на двигателя..
Колеги кажете какъв е проблема,той не е сериозен и не ме притеснява много,все пак такива скорости не вдигам всеки ден,но искам да знам дали е турбото или това са възможностите на автомобила ми,или има начин да е склопен двигателя малко??Какво бихте ми препоръчали?
В моя случай май пак се оказва този клапан H75

-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Нед 26 апр 2009 8:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Stara Zagora
Re: проблем с паса 1.9 tdi 110 1998 г.
А има ли майстор който да ми препоръчате в Стара Загора?
Re: проблем с паса 1.9 tdi 110 1998 г.
От изчетенето до тук разбирам че и на двамата колеги от Варна след ходене по доста сервизи и куп похарчени пари ifidik ви е оправил колите!
И при мен беше така докато не отидох при него!
Поздрави!
И при мен беше така докато не отидох при него!
Поздрави!
- nane
- Мнения: 44
- Регистриран на: Съб 16 окт 2010 23:42
- Автомобил: Passat
- Двигател: ADR
- Местоположение: враца
Re: проблем с паса 1.9 tdi 110 1998 г.
колеги аз искам да попитам моият проблем е като карам и колата забива на 110км/h но не го прави всеки път значи колата до тези километри ускорява добе не забива над 3000 хиляди оборота до 3-та скорост направо ще я спукам и върви гася паля и отново така закачих я на ваг-ком и ми дава грешка 0-00575 нещо колектори пише ама не разбирам направих и два лога да се види за какво става въпрос нека се изкаже които разбира колата е пасат 4 1.9 110к.с
- Прикачени файлове
-
- LOG-01-008-xxx-xxx.ods
- (14.09 KиБ) Свален 80 пъти
-
- LOG-01-010-xxx-xxx.ods
- (13.86 KиБ) Свален 172 пъти
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта