Проблем с датчик

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Rakood
Мнения: 95
Регистриран на: Вто 12 юни 2007 20:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Проблем с датчик

Мнениеот Rakood » Сря 15 окт 2008 16:39


Двигателя е 1.8 моно ААМ. Проблема е че след като израчкам колата (4000,5000 оборота например изпреварване) и се върна в нормален режим, започва да ми мига лампата за малото и пищи аларма. Всичко се нормализира като изфорсирам двигателя на при изкючена скорост. Предполагам проблема е в единия от двата датчика за маслото вероятно температурен. Въпроса ми е някой случвало ли му се е и знае ли кой от дачиците е развален или просто да си махна зумера от таблото :)




Потребителски аватар
lamer4e
Мнения: 431
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 8:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот lamer4e » Сря 15 окт 2008 16:42


Край спокойно и моята е така и дачиците сменях и не се оправи 8)


Потребителски аватар
Rakood
Мнения: 95
Регистриран на: Вто 12 юни 2007 20:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот Rakood » Сря 15 окт 2008 16:55


Абе спокоен съм ама много дразни зумера а не ми се иска да го махам


Потребителски аватар
valkilmera
Мнения: 800
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:58
Автомобил: Golf3 4 Audi A3
Двигател: ABS AZD 8P
Местоположение: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g

Мнениеот valkilmera » Чет 16 окт 2008 0:25


:deal :търсачкаа


Потребителски аватар
icemenn
Мнения: 504
Регистриран на: Съб 12 яну 2008 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот icemenn » Чет 16 окт 2008 11:34


датчиците са по 7 8 лв заслужава си да пробваш.и моя така беше издал багажа но нямаше нужда от високи обороти.работи си колата ан място и след 2-3 минути почва да цика(много гаден звук няма как да не спреш)


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 16 окт 2008 11:49


Rakood написа:Абе спокоен съм ама много дразни зумера а не ми се иска да го махам

Хич даже нямаш основание да си спокоен докато не разбереш какво ти е налягането на маслото при добре загрял ДВГ(трикратно включване на перката)....имаш система за ранно предупреждение за налягането на маслото състоящо се от
1.Кафяв датчик..за ниско налягане..при старт затваря контактите и лампата на таблото угасва
2.Бял датчик за високото налягане 1.8.-2.0 бар...работи заедно с интеграл в таблото ..след 2000 об отваря контактите и почва да мониторира стойностите на налягането на маслото съвместно с интеграла в тоблото...на оборотите трябва да съответстват и стойности на налягането....критични са оборотите около 2000 и затова най-често в тази зона се появява първия сигнал..
Задължително си измери налягането на маслото
норма(само тази е!!!) над 2 бар при 2000 об/мин!!!
Иначе другите причини са
1.Датчици...най-белия кахър...по 5 лв фалшификата(то истински няма..освен ако случиш читав от морга)...
2.маслена помпа(запушена цедка)
3.биелни и основни лагери...основен ремонт
4.интегрална схема в таблото...не се сменя ....ново табло!!!
Но не прави нищо преди да измериш налягането на маслото...ще сгрешиш!!!!!!!!!
Ама защо ви мързи да четете бе хора....искате всичко наготово..я ми виж темата за индикаторната лампа и налягането на маслото...по-горе в раздела FAQ .....често задавани въпроси...


Потребителски аватар
Rakood
Мнения: 95
Регистриран на: Вто 12 юни 2007 20:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот Rakood » Съб 18 окт 2008 19:24


joker написа:
Rakood написа:Абе спокоен съм ама много дразни зумера а не ми се иска да го махам

Хич даже нямаш основание да си спокоен докато не разбереш какво ти е налягането на маслото при добре загрял ДВГ(трикратно включване на перката)....имаш система за ранно предупреждение за налягането на маслото състоящо се от
1.Кафяв датчик..за ниско налягане..при старт затваря контактите и лампата на таблото угасва
2.Бял датчик за високото налягане 1.8.-2.0 бар...работи заедно с интеграл в таблото ..след 2000 об отваря контактите и почва да мониторира стойностите на налягането на маслото съвместно с интеграла в тоблото...на оборотите трябва да съответстват и стойности на налягането....критични са оборотите около 2000 и затова най-често в тази зона се появява първия сигнал..
Задължително си измери налягането на маслото
норма(само тази е!!!) над 2 бар при 2000 об/мин!!!
Иначе другите причини са
1.Датчици...най-белия кахър...по 5 лв фалшификата(то истински няма..освен ако случиш читав от морга)...
2.маслена помпа(запушена цедка)
3.биелни и основни лагери...основен ремонт
4.интегрална схема в таблото...не се сменя ....ново табло!!!
Но не прави нищо преди да измериш налягането на маслото...ще сгрешиш!!!!!!!!!
Ама защо ви мързи да четете бе хора....искате всичко наготово..я ми виж темата за индикаторната лампа и налягането на маслото...по-горе в раздела FAQ .....често задавани въпроси...


Благодаря за инфото тарсех с тарсачката (исках да намеря темата с функциите на таблото която точно ти ми бе пратил) но явно не ми се отдава.
Знаех че има някаква зависимост но мислех че минава през ЕКУ то а не директно в таблото и преполагах че зависимостта е от температурата на маслото. Но явно сам сбъркал.
Със сигурност ще направя каквото казваш но например проблема нее е в таблото (зарбирам от електроника) нещо от останалите възможности е. А и колата я карам вече 40 хил. в това с-е. и мотора нетрака но неказвам че не са доста поразхлабени лагетите на вала.
Благодаря за инфото ще ми е от голяма полза.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 49 госта