

С тва приключи и фиксирането на много-важен детайл, който контролира фугите между купето и вратата, оставил съм горната фуга малко свита за да може, когато пусна колата на гуми да се изравни, макар, че с тия корави прагове може и да поддаде доста по-малко от но...

И продължавам с поредния панел, който вече е сменен, но връщам долната част от стария панел, защото тази е кърпена по познатия на всички ни начин:

След предварителното напасване следва пясъкострука, която ще покаже, че панела е здрав с изключение на 2см. от външната долна част, която ще се замени с Б-г ламарина...






Почистване и обработка с ръждопреобразовалел и грундна мястото, което ще се затвори и няма да може да се боядиса нацяло после:

Грундиране панела:


Точкуване и заваряване на детайла:


Това ще е последния детайл който трябва да се направи (един от най-трудните), но преди него трябва да монтирам и последния панел (в ляво)...
