ей колега, вървим по един път с тебе

Като гледам началото на темата - същите дилеми си имал като моите преди 3-4 години
за джантите - ще се узориш ако още си със стоково окачване. При мен тоя размер (195/50/15) на ЕТ25 джанта ми режеше гумите в задните калници, огънах вътре веждата и се оправи, но минаваше пак на 2-3 мм от ламарината, за ЕТ 12 може би само с вежди ще стане, все пак от 12 до 25 е голяма разликата
незнам какво си направил с гърнето, но все пак да споделя моя опит: варианта е да купиш каквото и да е гърне, реже се пластмасата от бронята (тя влиза на 30-40 см навътре под колата) и там имаш място да сложиш и 2 гърнета даже, и както казаха колегите - кукички се правят нови. Ако не резнеш пластмасата обаче гърнето седи много грозно висящо под бронята. Аз намерих все пак подходящо гърне - не изрязох бронята, а гърнето беше 2 тръби, 7 см в диаметър всяка, и накрая излиза под ъгъл, ама точно следваше извивката на бронята и стана много добре. Като го видях въобще не му мислих и го купих, ама това беше преди 2-3 години вече
любимата ми част - климата

незнам сложил ли си, не си ли, обаче ще ти кажа - елементарно е

от голф, от пасат, от толедо, от ибиза ако щеш - всичко влиза. Аз лично си намерих от пасат 2Е, а моя мотор беше РП, всичко си пасна без преправяне, даже дупките по планките за компресора си ги имаше. Трябва ти нова перка за радиоатора (т.е. 2 перки), малко се реже вътре жабката и под нея нишата, и това е. Всичко друго е ръг и тръг!
