чукане на повдигачи при студен мотор
чукане на повдигачи при студен мотор
когато мотора е студен чукат адски изнервящо естествено при ве4е затоплил водата спират.Маистора дето сменя маслото ми обясни 4е се образува нагар някъв-вика 6е ги смъкна ще ги из4истя и пак може да си потракват-караи си така.как се процедира в тоя случаи?смяна ако да каква им е цената горе долу лесно ли се сменят,или някоя присадка може да помогне.ако да каква?гледах една за 20 кинта на ОМВ но исках първо да се консултирам.мотора е 4ист карбуратор.дърйи се еднакво и на газ и на бензин
10/40 АЦ Делко.някакви представители на дженерал мотърс уж.и с 15/40 се държеше по същия начин.а въпросната присадка бе6е за уплатняване на хлабини в подвижните части.мотора е с карбуратор мотора мисля че е EZ.Държи високи обороти докато е студена.понякога минават 2000 на празен ход.препоръ4аите ми и све6ти и кабели за въпросния мотор-1.6 карбуратор модел 88 год 75кс.
- Сашо Белята
- Мнения: 1748
- Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Лясковец
-
- Мнения: 2492
- Регистриран на: Нед 13 апр 2008 22:18
- Автомобил: vw mk2 Candy Blue
- Двигател:
понякога минават 2000 на празен ход.препоръ4аите ми и све6ти и кабели за въпросния мотор-1.6 карбуратор модел 88 год 75кс.[/quote]
Имам същия проблем, когато и е студена, но оборотите ми стигат до 1400, мотора ми е същия като воя карам с масло фуш 10/40 в аутоплюса се продава, доволен съм.и мойте повдига4и така правят когато е студена
особенно когатомаслото е вече за смяна
Имам същия проблем, когато и е студена, но оборотите ми стигат до 1400, мотора ми е същия като воя карам с масло фуш 10/40 в аутоплюса се продава, доволен съм.и мойте повдига4и така правят когато е студена

re
gsisport написа:xPLOID написа:могат ли да се изчистят без да се сжалят един по един?за смъкването 6е ги смъкна ама ме притеснява фактът 4е после 6е разбутам някоя центровка и ке стане още по голям т.шак.
Няма да разбуташ нищо, клапаните са саморегулиращи на твоя голф.
как няма да разбута? нали като махне разпределителния вал и после трябва да може да докара белезите на шайбите на коляновия и разпр.вал
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: milenski_77 и 58 госта