чукане на повдигачи при студен мотор

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
xPLOID
Мнения: 120
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 18:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

чукане на повдигачи при студен мотор

Мнениеот xPLOID » Пет 17 окт 2008 20:00


когато мотора е студен чукат адски изнервящо естествено при ве4е затоплил водата спират.Маистора дето сменя маслото ми обясни 4е се образува нагар някъв-вика 6е ги смъкна ще ги из4истя и пак може да си потракват-караи си така.как се процедира в тоя случаи?смяна ако да каква им е цената горе долу лесно ли се сменят,или някоя присадка може да помогне.ако да каква?гледах една за 20 кинта на ОМВ но исках първо да се консултирам.мотора е 4ист карбуратор.дърйи се еднакво и на газ и на бензин




bak6i6a
Мнения: 144
Регистриран на: Вто 21 авг 2007 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот bak6i6a » Пет 17 окт 2008 20:31


сподели каква е колата и какъв е мотора,а колкото до тези присадки за почистване на нагар не се заблуждавай не вършат работа


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Пет 17 окт 2008 20:40


С какво масло си?


xPLOID
Мнения: 120
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 18:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот xPLOID » Пет 17 окт 2008 21:32


10/40 АЦ Делко.някакви представители на дженерал мотърс уж.и с 15/40 се държеше по същия начин.а въпросната присадка бе6е за уплатняване на хлабини в подвижните части.мотора е с карбуратор мотора мисля че е EZ.Държи високи обороти докато е студена.понякога минават 2000 на празен ход.препоръ4аите ми и све6ти и кабели за въпросния мотор-1.6 карбуратор модел 88 год 75кс.


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пет 17 окт 2008 21:55


Ако много те дразни,отваряй глава,чисти повдигачи,ако е нужно - заменяй с нови.


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Пет 17 окт 2008 22:10


И при мен чукаха повдигачи но минах само с смяна на масло. Бях с 15W40 щот майстора беше "разбирач"-вика - "Дай по-гъсто че е на километри" Точно след 5000км се разчукаха Сложих ЕSSO 10W40 и заспа :D Дано и при теб да е това :wink:


Потребителски аватар
Сашо Белята
Мнения: 1748
Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лясковец

Мнениеот Сашо Белята » Пет 17 окт 2008 23:31


ми колега то при студен мотор е нормално да ти чатка ... майката му е да не чатка кат загреее ... аз доколкото зна чатка щото са хидравлични.Мой авер купи скоро 3-ка 1.8 моно.Ми то кат дизел чаткаше.Викам му яла ка боксо да видим маслото .... ми то вода ко няма да чатка.


xPLOID
Мнения: 120
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 18:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот xPLOID » Нед 19 окт 2008 11:27


могат ли да се изчистят без да се сжалят един по един?за смъкването 6е ги смъкна ама ме притеснява фактът 4е после 6е разбутам някоя центровка и ке стане още по голям т.шак.


Калоян Крумов
Мнения: 2492
Регистриран на: Нед 13 апр 2008 22:18
Автомобил: vw mk2 Candy Blue
Двигател:

Мнениеот Калоян Крумов » Вто 21 окт 2008 9:18


понякога минават 2000 на празен ход.препоръ4аите ми и све6ти и кабели за въпросния мотор-1.6 карбуратор модел 88 год 75кс.[/quote]


Имам същия проблем, когато и е студена, но оборотите ми стигат до 1400, мотора ми е същия като воя карам с масло фуш 10/40 в аутоплюса се продава, доволен съм.и мойте повдига4и така правят когато е студена ;) особенно когатомаслото е вече за смяна


Потребителски аватар
gsisport
Мнения: 213
Регистриран на: Вто 09 сеп 2008 17:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот gsisport » Вто 21 окт 2008 10:07


xPLOID написа:могат ли да се изчистят без да се сжалят един по един?за смъкването 6е ги смъкна ама ме притеснява фактът 4е после 6е разбутам някоя центровка и ке стане още по голям т.шак.

Няма да разбуташ нищо, клапаните са саморегулиращи на твоя голф.


didosh
Мнения: 12
Регистриран на: Вто 21 окт 2008 13:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

re

Мнениеот didosh » Вто 21 окт 2008 14:49


gsisport написа:
xPLOID написа:могат ли да се изчистят без да се сжалят един по един?за смъкването 6е ги смъкна ама ме притеснява фактът 4е после 6е разбутам някоя центровка и ке стане още по голям т.шак.

Няма да разбуташ нищо, клапаните са саморегулиращи на твоя голф.

как няма да разбута? нали като махне разпределителния вал и после трябва да може да докара белезите на шайбите на коляновия и разпр.вал


Потребителски аватар
gsisport
Мнения: 213
Регистриран на: Вто 09 сеп 2008 17:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот gsisport » Вто 21 окт 2008 14:51


Това да...


xPLOID
Мнения: 120
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 18:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот xPLOID » Вто 21 окт 2008 20:46


присъединявам се към въпросчето на колегата за кабели и свещи.препоръ4аите марка и модел.колата се кара предимно на газ ако това има зна4ение.а нема ли някоя присад4ица така за да спре проклетото 4укане?колкото до присадките за 4истене на нагар про4етох а и чух доста негативни мнения.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: milenski_77 и 58 госта