Как да разбера кога накладките ми са за смяна?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
тръба
Мнения: 1656
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Как да разбера кога накладките ми са за смяна?

Мнениеот тръба » Нед 19 окт 2008 4:30


На колко милиметра? Става въпрос за невентилирани дискове. Колата е Г2.




myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Нед 19 окт 2008 6:33


Май няма определена дебелина, при достигането на която да се считат за износени. Докато не свършат съвсем, ще си вършат работата. Според стила на каране, може да се покара доста и с 1мм накладки. Особено, ако са по-твърди и "хапват" от диска :D


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Как да разбера кога накладките ми са за смяна?

Мнениеот racing_team_vidin » Нед 19 окт 2008 8:21


тръба написа:На колко милиметра? Става въпрос за невентилирани дискове. Колата е Г2.

и това пита потребител регнат 2005 с 1400 мнения- Шега ли си правиш с колегите от форума? :roll:


Потребителски аватар
тръба
Мнения: 1656
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Как да разбера кога накладките ми са за смяна?

Мнениеот тръба » Нед 19 окт 2008 11:19


racing_team_vidin написа:
тръба написа:На колко милиметра? Става въпрос за невентилирани дискове. Колата е Г2.

и това пита потребител регнат 2005 с 1400 мнения- Шега ли си правиш с колегите от форума? :roll:
За да питам, сигурно не знам. :x По-лесно щеше да ти е просто да ми отговориш! :evil:


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Нед 19 окт 2008 11:37


Най-добре ги свали и виж - прецени си как се държи колата и ако има още хляб в накладките си ги търкаляй (При мен единия диск беше прецакан - износваха се неравномерно и свиреха на оборот, даже лявата се беше спукала :shock)


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Нед 19 окт 2008 11:52


Във всеки каталог за накладки има минимално допустимата дебелина на накладките за всеки тип апарат и диск.
В Аутодата също има информация.
За Голф 2,1.8 90 к.с. с невентилирани дискове минималната дебелина на накладките (включително металната част от накладката) е 7 мм.

...

Това е по книга.Иначе ако стигнат до метала се усеща и с педала и по шума.


Потребителски аватар
dxd
Мнения: 1174
Регистриран на: Съб 11 фев 2006 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dxd » Нед 19 окт 2008 14:00


Тръба имам едни с доста хляб/поне за 20к км още/ за 239мм невентилирани дискове ако ги искаш твои са :arrow:


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Как да разбера кога накладките ми са за смяна?

Мнениеот racing_team_vidin » Нед 19 окт 2008 19:42


тръба написа:
racing_team_vidin написа:
тръба написа:На колко милиметра? Става въпрос за невентилирани дискове. Колата е Г2.

и това пита потребител регнат 2005 с 1400 мнения- Шега ли си правиш с колегите от форума? :roll:
За да питам, сигурно не знам. :x По-лесно щеше да ти е просто да ми отговориш! :evil:

колега сериозно помислих, че се шегуваш. :oops:
най- лесно ти е да свалиш накоя джанта и да видиш, примерно предно дясно. имай на предвид, че вътрешните се износват по- бързо. :wink:


Потребителски аватар
LuIS
Мнения: 1235
Регистриран на: Пет 24 авг 2007 9:14
Автомобил: Audi A4 S-Line 2002
Двигател: 1.9 AWX
Местоположение: Раковски

Мнениеот LuIS » Нед 19 окт 2008 19:54


тръба, ако жули на метал ги сменяй.. 20 кинта и 20 мин работа..


Потребителски аватар
тръба
Мнения: 1656
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот тръба » Пон 20 окт 2008 3:19


Благодаря ви за мненията! :beer


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пон 20 окт 2008 7:38


LuIS написа:тръба, ако жули на метал ги сменяй.. 20 кинта и 20 мин работа..


Кви са тия съвети бе хора? Почти никога накладките са с еднаква дебелина по цялата си площ (както и диска) и като са прекалено тънки накладките има опастност да се счупят. Аз лично зная какво е да ти се счупи накладка в движение(бяха поне 4-5 мм)


Потребителски аватар
тръба
Мнения: 1656
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот тръба » Пон 20 окт 2008 13:30


Anbuch написа:
LuIS написа:тръба, ако жули на метал ги сменяй.. 20 кинта и 20 мин работа..


Кви са тия съвети бе хора? Почти никога накладките са с еднаква дебелина по цялата си площ (както и диска) и като са прекалено тънки накладките има опастност да се счупят. Аз лично зная какво е да ти се счупи накладка в движение(бяха поне 4-5 мм)
Аз също съм чупил накладка в движение с няколко мм. феродо. Тръпката е доста Металика. На практика останах без спирачки.
Преди 2 седмици на приятел с Мондео му се случи това: поради изтъняла накладка, спирачното бутало на спирачния апарат е излезнало прекалено много и е изтървало спирачната течност...пак Металика. :horror:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта