Как да разбера кога накладките ми са за смяна?
- тръба
- Мнения: 1656
- Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Как да разбера кога накладките ми са за смяна?
На колко милиметра? Става въпрос за невентилирани дискове. Колата е Г2.
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: Как да разбера кога накладките ми са за смяна?
тръба написа:На колко милиметра? Става въпрос за невентилирани дискове. Колата е Г2.
и това пита потребител регнат 2005 с 1400 мнения- Шега ли си правиш с колегите от форума?

- тръба
- Мнения: 1656
- Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Как да разбера кога накладките ми са за смяна?
За да питам, сигурно не знам.racing_team_vidin написа:тръба написа:На колко милиметра? Става въпрос за невентилирани дискове. Колата е Г2.
и това пита потребител регнат 2005 с 1400 мнения- Шега ли си правиш с колегите от форума?


-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Във всеки каталог за накладки има минимално допустимата дебелина на накладките за всеки тип апарат и диск.
В Аутодата също има информация.
За Голф 2,1.8 90 к.с. с невентилирани дискове минималната дебелина на накладките (включително металната част от накладката) е 7 мм.
...
Това е по книга.Иначе ако стигнат до метала се усеща и с педала и по шума.
В Аутодата също има информация.
За Голф 2,1.8 90 к.с. с невентилирани дискове минималната дебелина на накладките (включително металната част от накладката) е 7 мм.
...
Това е по книга.Иначе ако стигнат до метала се усеща и с педала и по шума.
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: Как да разбера кога накладките ми са за смяна?
тръба написа:За да питам, сигурно не знам.racing_team_vidin написа:тръба написа:На колко милиметра? Става въпрос за невентилирани дискове. Колата е Г2.
и това пита потребител регнат 2005 с 1400 мнения- Шега ли си правиш с колегите от форума?По-лесно щеше да ти е просто да ми отговориш!
колега сериозно помислих, че се шегуваш.

най- лесно ти е да свалиш накоя джанта и да видиш, примерно предно дясно. имай на предвид, че вътрешните се износват по- бързо.

- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
LuIS написа:тръба, ако жули на метал ги сменяй.. 20 кинта и 20 мин работа..
Кви са тия съвети бе хора? Почти никога накладките са с еднаква дебелина по цялата си площ (както и диска) и като са прекалено тънки накладките има опастност да се счупят. Аз лично зная какво е да ти се счупи накладка в движение(бяха поне 4-5 мм)
- тръба
- Мнения: 1656
- Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Аз също съм чупил накладка в движение с няколко мм. феродо. Тръпката е доста Металика. На практика останах без спирачки.Anbuch написа:LuIS написа:тръба, ако жули на метал ги сменяй.. 20 кинта и 20 мин работа..
Кви са тия съвети бе хора? Почти никога накладките са с еднаква дебелина по цялата си площ (както и диска) и като са прекалено тънки накладките има опастност да се счупят. Аз лично зная какво е да ти се счупи накладка в движение(бяха поне 4-5 мм)
Преди 2 седмици на приятел с Мондео му се случи това: поради изтъняла накладка, спирачното бутало на спирачния апарат е излезнало прекалено много и е изтървало спирачната течност...пак Металика.

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта