



Преминаване през кръстовище
rosen79 написа:blinder написа:rosen79 написа:Ляв мигач след като навлезе в кръговото
А, защо след като навлезе![]()
Ти ако си пуснал ляв преди да влезеш в кръговото ще завиеш ли наляво срещу движението.
Може да продължиш само надясно, но с мигача ще посочиш накъде продължаваш
Защото колега преди да навлезнеш в кръговото нямаш право на ляв завой.Както ти каза навлизаш в насрещното движение.Мигача се пуска след като навлезнеш в кръговото,за да покажеш на къде ще продължиш
Значи не пускам мигач преди да вляза, а влизам и веднага пускам десен, защото нали искам да изляза

Така ли.
А , не е ли редно да пусна ляв(така или иначе нямам право да завивам наляво), а за да покажа че ще се завъртя малко по кръговото в лявва посока и чак след като се врътка д апусна десен за да покажа че искам да излизам надясно

- Pichaga
- Антиспамър №1
- Мнения: 16339
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
- Автомобил: Opel Zafira B
- Двигател: Z19DT
- Местоположение: София
- Контакти:
начи в кръгово се влиза и се дава мигач-най-често ляв ако ще връткаш и десен на излизане
затова ме скъсаха на кръговото на 4 км
не дадох мигач докат ос еврътках, а само десен на излизане
друг е въпроса че НЯМА култура на каране в кръговите, от най-лява лента се излиза все едно е на полето
с две думи в кръгово винаги се кара на мигач, ляв докато се въртиш и десен като излизаш
затова ме скъсаха на кръговото на 4 км
не дадох мигач докат ос еврътках, а само десен на излизане
друг е въпроса че НЯМА култура на каране в кръговите, от най-лява лента се излиза все едно е на полето
с две думи в кръгово винаги се кара на мигач, ляв докато се въртиш и десен като излизаш
Последна промяна от Pichaga на Вто 21 окт 2008 12:43, променено общо 1 път.
Pichaga написа:начи в кръгово се влиза и се дава мигач-най-често ляв ако ще връткаш и десен на излизане
затова ме скъсаха на кръговото на 4 км
не дадох мигач докат ос еврътках, а само десен на излизане
друг е въпроса че НЯМА култура на каране в кръговите, от най-лява лента се излиза все едно е на полето

И аз това казвам, държиш мигача в това положение в което се движиш и чак като режиш да сменяш превключваш мигача

- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
blinder написа:Pichaga написа:начи в кръгово се влиза и се дава мигач-най-често ляв ако ще връткаш и десен на излизане
затова ме скъсаха на кръговото на 4 км
не дадох мигач докат ос еврътках, а само десен на излизане
друг е въпроса че НЯМА култура на каране в кръговите, от най-лява лента се излиза все едно е на полето
![]()
И аз това казвам, държиш мигача в това положение в което се движиш и чак като режиш да сменяш превключваш мигача
Значи левия мигач е че ще въртиш в кръговото, а не че ще излизаш през левия изход?
Ако е така, ако продължавам направо пак трябва да пусна ляв мигач.
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
blinder написа:rosen79 написа:blinder написа:rosen79 написа:Ляв мигач след като навлезе в кръговото
А, защо след като навлезе![]()
Ти ако си пуснал ляв преди да влезеш в кръговото ще завиеш ли наляво срещу движението.
Може да продължиш само надясно, но с мигача ще посочиш накъде продължаваш
Защото колега преди да навлезнеш в кръговото нямаш право на ляв завой.Както ти каза навлизаш в насрещното движение.Мигача се пуска след като навлезнеш в кръговото,за да покажеш на къде ще продължиш
Значи не пускам мигач преди да вляза, а влизам и веднага пускам десен, защото нали искам да изляза![]()
Така ли.
А , не е ли редно да пусна ляв(така или иначе нямам право да завивам наляво), а за да покажа че ще се завъртя малко по кръговото в лявва посока и чак след като се врътка д апусна десен за да покажа че искам да излизам надясно
Ako ще завиваш на ляво преди да влезнеш в кръговото не пускаш мигач, а след като влезнеш пускаш ляв мигач.А когато излизаш десен
Winner25 написа: Значи левия мигач е че ще въртиш в кръговото, а не че ще излизаш през левия изход?
Ако е така, ако продължавам направо пак трябва да пусна ляв мигач.
Е, то няма направо в кръговото.
От твоята позичия имаш една дясна, за която пускаш направо десен и се изнасяш плътно в дясно.
За 2рото и 3тото изнасяне влизаш с ляв мигач и после обръщаш посоката на движения надясно и съответно десен мигач

- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
blinder написа:...
Стана ми ясно. Благодаря за разясненията

Това с левия мигач обаче ми е малко нелогично - все едно по път със завои да пускам мигач че ще завивам


soto73 написа:При нерегулирано кръгово кръстовище с предимство е превозното средство,което е навлязло първо в кръговото!Т.е. гледаш наляво да не дойде някой да те отнесе
Не съм съгласен - на кръгово без знаци, тези които въртят чакат.
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
blinder написа:rosen79 написа:Ako ще завиваш на ляво преди да влезнеш в кръговото не пускаш мигач, а след като влезнеш пускаш ляв мигач.А когато излизаш десен
Е как да завива на ляво, като НЕМОЖЕ да завива наляво.
На кръгово САМО на ДЯСНО
Колега кви са тия глупости на кръгово неможе ляв завой??????????????
Ако идваш от университета и искаш да стигнеш до столична община на паметника Левски десен завой ли ще направиш или първо ляв и след това десен че нещо не ми е ясно
Последна промяна от rosen79 на Вто 21 окт 2008 14:29, променено общо 1 път.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта