санто е прав за огромните обезщетения по зелена карта
в Бг все още дават пренебрежимо малко пари за щети и недай си Боже за смърт
така че ДС, ДК



”Гражданската” - два пъти по-скъпа
- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
wili98 написа:къде ги изчислиха тези 40 млн загуби.. как така излъгаха.. какво толкова не плащат или плащат за да ги натрупат, като цифрите говорят друго...
По скоро се презастраховат от ефекта на световната криза за бъдещите месеци.Хитро,а и няма как да не е-- да не забравяме че застрахователите от край време са тясно свързани с управляващите.
- Ivailo
- Мнения: 9497
- Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
- Автомобил: VW Golf mk3
- Двигател: AAZ
- Местоположение: София/Видин
- Контакти:
The Red Guy написа:archimedes написа:Според мен ГО трябва да я направят за Шофьор-а а не за колата и в зависимост от произшествията от миналата година да ти се определя следващата вноска. Мисля че така практикуват във САЩ.
И когато една кола се кара от 5 калпака кво правим? А дядо Пенчо дето кара един път в годината - колко ще му е рентабилно да има гражданска? Няма смисъл в тва.
Всичките 5 калпака се вписват в полицата и се смята от техните птп-та!
Деда ти Пенчо я си направи застраховка я не. На село нема кой да го спре, а ако има ще е на укя ти Минчо сина. Ако иска пък да е изряден ГО-то му ще е мега евтино поради факта, че не е предизвикал ПТП-та предишната година.
- archimedes
- Мнения: 371
- Регистриран на: Нед 24 фев 2008 17:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
The Red Guy написа:archimedes написа:Според мен ГО трябва да я направят за Шофьор-а а не за колата и в зависимост от произшествията от миналата година да ти се определя следващата вноска. Мисля че така практикуват във САЩ.
И когато една кола се кара от 5 калпака кво правим? А дядо Пенчо дето кара един път в годината - колко ще му е рентабилно да има гражданска? Няма смисъл в тва.
Виж сега всеки трябва да си носи отговорността. А какво става ако аз цяла година нямам ПТП, примерно брат ми качва се 5 пъти и прави 5 ПТП-а. И след това ако се гледат ПТП-та причинени от колата на мен ще ми треснат голяма вноска, защото някой друг е направил ПТП. А отностно дядо ти Пенчо е много лесно. Първия критерий е ПТП-а. Втория Стаж като шофьор. И трета както в САЩ така и тук може да се плаща и за 1/2 или 1/4 от годината. Така че вместо да се мисли как да се мине по-тънканата, всеки да започне и да мисли когато шофира.
- The Red Guy
- Мнения: 2402
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
- Автомобил:
- Двигател:
ISRalien написа:The Red Guy написа:archimedes написа:Според мен ГО трябва да я направят за Шофьор-а а не за колата и в зависимост от произшествията от миналата година да ти се определя следващата вноска. Мисля че така практикуват във САЩ.
И когато една кола се кара от 5 калпака кво правим? А дядо Пенчо дето кара един път в годината - колко ще му е рентабилно да има гражданска? Няма смисъл в тва.
Всичките 5 калпака се вписват в полицата и се смята от техните птп-та!
Деда ти Пенчо я си направи застраховка я не. На село нема кой да го спре, а ако има ще е на укя ти Минчо сина. Ако иска пък да е изряден ГО-то му ще е мега евтино поради факта, че не е предизвикал ПТП-та предишната година.
Айде още един вариант - рент-а-кар? Всеки ден се кара от различни, кво правим? 500 доп. вписани лица в полицата ли и си вземаме един щатен застраховател да пише там? Или мене ми трябва кола за една вечер и вземам от приятел - и кво не мога да я взема, щото името ми не е в полицата?
Винаги съм се чудил , кой лайноядец измисли наименованието гражданска за отговорност , която се носи от автомобила ?????
крайно време е гражданската отговорност да е на гражданина респ. шофера и в зависимист от неговите умения /неумения и стаж , произшествия, актове и глоби - тя да се определя
аман от простотии
крайно време е гражданската отговорност да е на гражданина респ. шофера и в зависимист от неговите умения /неумения и стаж , произшествия, актове и глоби - тя да се определя
аман от простотии
- archimedes
- Мнения: 371
- Регистриран на: Нед 24 фев 2008 17:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
The Red Guy написа:ISRalien написа:The Red Guy написа:archimedes написа:Според мен ГО трябва да я направят за Шофьор-а а не за колата и в зависимост от произшествията от миналата година да ти се определя следващата вноска. Мисля че така практикуват във САЩ.
И когато една кола се кара от 5 калпака кво правим? А дядо Пенчо дето кара един път в годината - колко ще му е рентабилно да има гражданска? Няма смисъл в тва.
Всичките 5 калпака се вписват в полицата и се смята от техните птп-та!
Деда ти Пенчо я си направи застраховка я не. На село нема кой да го спре, а ако има ще е на укя ти Минчо сина. Ако иска пък да е изряден ГО-то му ще е мега евтино поради факта, че не е предизвикал ПТП-та предишната година.
Айде още един вариант - рент-а-кар? Всеки ден се кара от различни, кво правим? 500 доп. вписани лица в полицата ли и си вземаме един щатен застраховател да пише там? Или мене ми трябва кола за една вечер и вземам от приятел - и кво не мога да я взема, щото името ми не е в полицата?
Виж сега след като имаш намерение да шофираш, би трябвало да се сетиш, че без ГО не може и си правиш сметката какво ти е нужно за да си подсигурен. Трябва да се спре с оправданието от сорта "Ама аз само веднъж". И никой не ти е казал че трявба да е плащаш за 1 год. На всякъде вече може да платиш и за месец, 3 месец и т.н.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта