Здравейте.
Търся да закупя Голф 4 ТДИ 110 к.с. - това е точния модел който ми харесва и искам да купя.
Въпросът ми е - може ли да се направи чип тунинг на двигател ТДИ 90 к.с. за да се вдигнат конските сили, как става тоя номер и някаква средна цена за услугата.
Вече направих оглед на автокъщите във Варна (всички автокъщи след Метро в посока магистралата) и си харесах няколко модела от ТДИ 90 а ме интересува дали може да се ъпгрейдва двигатела до 110 к.с.
голф 4 тди 1.9 90 к.с. плюс чип тунинг - как става това?
Бюджета ми за закопуването на Голф 4 е максимум 9200 лв. За тези пари видях доста добри автомобили с двигател ТДИ 90 к.с., обаче щом двигателя е 110 к.с. цената отива около 10000 лв. (цените които посочвам са с около 200 - 400 лв. по ниски от обявените - сложил съм и пазърлъка)
И така аз си харесах наколко модела които мога да си позволя и те бяха с двигател 90 к.с. Затова питам колко ще ми излезе чип тунинга на такъв двигател и дали става номера.
И така аз си харесах наколко модела които мога да си позволя и те бяха с двигател 90 к.с. Затова питам колко ще ми излезе чип тунинга на такъв двигател и дали става номера.
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ми то като го купиш се почва ремъци ролки масло.Абе общо взето към 1000 лв от горе на цената.И като дадеш 300-400лв за чип и незнам колко за слагането то пак ти стават към10000лв и от горе.А и читавите Г4 дизели не са под 10000лв.И другото кола по снимка не се копува на снимката е едно, а в действителност е съвсем друго, състояние на двг и другите неща.Ама ти си знаеш.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Отдели си 200-300 лв. за чип и избушване на катализатор и ще останеш доволен от към вървеж.Само да си знаеш че между 90 и 110 коня не е разликата само в чипа
Също така е добре като взимаш 90 магарета да гледаш да е с турбо с променлива геометрия /ама тва точно как ще го видиш като не си гледал незнам
/.Няма смисъл да гледаш цени и мощности само по обява.Ходи да ги покараш и гледай да вземеш читава кола.


- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Абе 200 лева ти казвам чип с поставянето/макс 300/.Ремъци ролки масла и водна помпа ти отиват на 400-500 лв./ако има нужда от тях де/.ГО е към 170-180 лв.,вноска за каско 200 лв.,маркировка 30-40.,аларма 120 лв.,гуми нови 400-500,на старо 200 лв...........Ама всички тея неща не е казано че ще ги дава на куп.Стига сте му бройкли парите на човека.
Мисля че за 9000 - 9200 лв. изборът за Голф 4 ТДИ не е малък и може да се избере сносно добър автомобил. Освен това смятам че за първоначална смяна на консумативи 1000 лв. ще ми стигнат + ГО и регистрация. Ясно ми е че Голфа ще има забележки за тази цена, но съм готов на компоромис.
Първоначалния ми въпрос беше, дали може и колко би ми струвало ъпгрейд на моторо с чип за да мога да взема по-добре изглеждащ Голф 4 ТДИ 90 к.с. в началото и впоследстви (ако не ми хареса динамиката на мотора) да слагам чип.
Първоначалния ми въпрос беше, дали може и колко би ми струвало ъпгрейд на моторо с чип за да мога да взема по-добре изглеждащ Голф 4 ТДИ 90 к.с. в началото и впоследстви (ако не ми хареса динамиката на мотора) да слагам чип.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- The^Maniac
- Мнения: 343
- Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Чип от колегата Брезел струва 200 лв с доставката. Половината форум са с негови чипове и са доволни, включително и аз. Поставянето на чипа струва 15-50 лв, според зависи къде намериш да ти го презапоят. И така имаш мотор 115-120 коня. Имай предвид обаче, че 110к.с. двигател след чипа става 140 коня. Ти си преценяваш.
Най-важното е да вземеш читава и запазена кола.
Успех!
Най-важното е да вземеш читава и запазена кола.
Успех!
- Adnan
- Мнения: 3536
- Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Идея си нямам как е вече при 4'ките. Но нека споделя каква разлика съм усетил между 3'ка 90 к.с. ( мисля че има един модел с променлива геометрия не 1З ! но не му знам кода на мотора ) с чип и АФН без чип.
Разликата е огромна нямат нищо общо от страна на вървене.
Разликата мисля идва от дюзи, по голяма турбина ... ако на другото почнеш да сменяш същите неща незнам на колко пари ще ти стъпи всичко.
Пак повтарям не съм запознат все още с моторите на 4'ките.
Разликата е огромна нямат нищо общо от страна на вървене.
Разликата мисля идва от дюзи, по голяма турбина ... ако на другото почнеш да сменяш същите неща незнам на колко пари ще ти стъпи всичко.
Пак повтарям не съм запознат все още с моторите на 4'ките.
Rabbit_TDI написа:Също така е добре като зимаш 90 магарета да гледаш да е с турбо с променлива геометрия /ама тва точно как ще го видиш като не си гледал незнам/.
Това е всичко което ти трябва търсейки кола с цел да стане от 90 на 110 че даже 120.
Код на двигателя ALH - питаш да ти покажат талона или там документи дето имат с номера на двигателя.
После си слагаш чип и колата става 110. Единствената разлика на ALH от сток 110 са дюзите който съответно твойте немогат да плюят нафта за повече от 120 коня. А за бъдеще променливата геометрия ти позволява сериозни ъпгреиди и то без да се чупи двигателя.
И малко за разходи и аз да добавя - под 100 коня данъка е 20-30 лева над 100 става над 120-130 лв .
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
На Голф 3 няма TDI 90 к.с. с променлива геометрия. Кодовете са 1Z и AHU. При Пасат Б5 има 90 к.с. с променлива геометрия - AHH.
Не съм запознат с двигателите на Г4 и проблемите им, но не само мое е впечатлението че турбините с променлива геометрия дават по-често проблеми. Но всеки сам си решава кое е по-добро за него.
Съвет към купуващите - гледайте всичко "под лупа"
защото търговците са готови на всичко да ви убедят, че ви дават "за по-малко пари повече конски сили", т.е. да ви продадат кола с 90 к.с. двигател за такава с 110 к.с. примерно. Случаи има и с хора от форума.
Не съм запознат с двигателите на Г4 и проблемите им, но не само мое е впечатлението че турбините с променлива геометрия дават по-често проблеми. Но всеки сам си решава кое е по-добро за него.
Съвет към купуващите - гледайте всичко "под лупа"

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Даскала™ и 77 госта