голф 4 тди 1.9 90 к.с. плюс чип тунинг - как става това?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Чет 23 окт 2008 18:11


Който неможе даси позволи запазен Г4-110к.с да си купи такъв но с 90к.с.По-добре читава с 90 от колкото наредена 110,защото там всичко е по-скъпо от на малкия мотор.
Към кандидат купувача: приятелю взимай си една 90к.с щом имаш и избор при тях,недей дасе изхвърляш за 110 след като нямаш толкова парички,а и там да попаднеш на добра кола и за малко пари е почти невъзможно :!:
Що годе читаво ТДИ-110 е поне 11-11500лв.във Варна,да неговорим че аз съм платил моята дори още по-скъпо но не съжалявам :roll:




Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Мнениеот forski » Чет 23 окт 2008 19:33


Колега аз съм с Г4 1.9TDI-90коня,турбото е обикновенно без променлива геометрия искам само да ти кажа че колата с четирима човека върви със 190км.без никакъв проблем,при подходящи пътни условия върви и с 200км.Не се притеснявай от това че не е с променлива геометрия ако питаш мен и по добре един проблем по малко.Двигателя е прост и лесен за обслужване,няма да сбъркаш ако избереш този мотор :wink:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Даскала™ и 78 госта