Смяна на тампони на носачи и макферсон- проблем?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
RossenVlad
Мнения: 192
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 21:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот RossenVlad » Вто 21 окт 2008 7:35


Днес на път за работа не чух сериозно чукане. Може би не съм срещнал голяма дупка. Както се предполгаше, слегнаха малко и са се показали значително над ботуша. Ще видим как следващите няколко месеца, не изключвам да са ментаци. Уж boge, ама от тези българсите може би хаахха




cougarAEK
Мнения: 85
Регистриран на: Съб 12 юли 2008 6:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот cougarAEK » Чет 23 окт 2008 23:01


Колега по скоро нещо не е сегнато или носчите или макферсоните, а реглаж защо не си правил, свлили се макферсона реглажа е задължителен поскоро страничния наклон който много често не го правят ,а само сходимоста така че провери кое е хлабаво и на реглаж после


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Чет 23 окт 2008 23:47


Тези тампони на носачите (викат им и втулки) се слагат малко на една страна и от едната страна гумата е по малко. Ако не са сложени правилно може да се чуват в по големи дупки.


Потребителски аватар
stenly_m
Мнения: 586
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
Автомобил: GOLF 4 TDI
Двигател: ASV
Местоположение: Wilmington, NC
Контакти:

Мнениеот stenly_m » Пет 24 окт 2008 6:50


най-доброто решение е да се купуват части от представителство на Фолскваген и цените не са толкова скъпи особено за Г3...онзи ден бях там и цената на ангренажен ремък със ролките и труд 230 лв...малко по-скъпо е но гаранцията е 2 г...и нищо не спомена за километри...


Потребителски аватар
slavi ivanov slavov
Мнения: 563
Регистриран на: Вто 28 авг 2007 12:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: варна
Контакти:

Мнениеот slavi ivanov slavov » Пет 24 окт 2008 7:06


Няма да е от това че са менте, нещо не е стегнал .Каквото и менте да е хич да не едно 5 000хил.км трябва да изкара.


Потребителски аватар
RossenVlad
Мнения: 192
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 21:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот RossenVlad » Пет 24 окт 2008 7:34


След първия ден спря да чука. Сега съм минал 100-на км. За реглажа знам, че е задължителен и ще го направя тези дни.


Потребителски аватар
anatolii
Мнения: 33
Регистриран на: Сря 12 сеп 2007 22:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот anatolii » Пет 24 окт 2008 12:48


аз имах сащия проблем но при мен се 4уваше едно 4укане като удряне желязо в желязо и се указа 4е вода4ите или там как им викат дето са на спира4ните апарати са се разбили мн трудно се намират но ауто + ми ги донесоха за по 20 лв. смених ги и си4ко же4е е 6.ако изкаш легни под колата и виж али ти марда спира4ния апарат нагоре надолу.надявам се да сам ти помогнал с нещо.


Потребителски аватар
vladovelin
Мнения: 1323
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
Автомобил: Golf3 GTI
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот vladovelin » Пет 24 окт 2008 14:34


Вторник бях на сервиз за ремонт на предницата - шарнир, тампони и един лагер на Макферсън, биалетки и една стабилизираща щанга. След това стенд на предницата.
Вчера минах 400км из Родопите от които 22 по горски път.
Никъде не чух ЧУКАНЕ. Не е нормално след ремонт да тропа.


Потребителски аватар
SANTOS 2107
Мнения: 161
Регистриран на: Нед 27 май 2007 18:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот SANTOS 2107 » Сря 26 ное 2008 12:19


А какво мислите колеги за втората употреба при Италянеца трябва да са оригинални ,но пък са използвани :!: дали си струва да подменям с ментаци или е по добре от моргата :?: :?: :?:


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Сря 26 ное 2008 12:24


според мен 2ра употреба тампон е като 2ра употреба тоалетна хартия.


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Мнениеот kiko946 » Сря 26 ное 2008 16:41


аз имах случай чукане от шарнирния болт отдолу.....дигаш на крик хващаш гумата горе и долу и пробваш има ли луфт


mart0oo0
Мнения: 6
Регистриран на: Пон 26 мар 2012 22:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Смяна на тампони на носачи и макферсон- проблем?

Мнениеот mart0oo0 » Вто 22 яну 2013 12:07


Темата е доста старичка, някой дали може да ми каже колко излизат 2та тампона на макферсона + труд??


Потребителски аватар
yordannnnnn
Мнения: 616
Регистриран на: Пет 25 май 2012 21:42
Автомобил: Golf 3
Двигател: ABS 93
Местоположение: СтараЗагора

Re: Смяна на тампони на носачи и макферсон- проблем?

Мнениеот yordannnnnn » Вто 22 яну 2013 19:56


преди два месеца смених тампони на предните носачи(задните) и от няколко дни се разтропа пак,дали съм минал и 1000км,утре ще ходя да разглобяват и да се види от тях ли е,не ми се струва да е нормално



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта