


1.8 ABS, не върви. Развитие по проблема.
-
- Мнения: 567
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
Абе колега, ти специално какво очакваш като вървене от точно този мотор?! Не се заяждам с теб.Просто ми стана интересно,че постоянно повтаряте че,не иска да дърпа?!??? Според мен след като сте правили ремонт на мотора, и всичко както го описваш е наред по него,трябва да знаеш че тази кола е доста тежка и че бегачка няма да стане!!!! Аз карам Пасат комби с 1,8МI -75 к. с. и съм много доволен от вървенето! Не ускорява като твоята-все пак твоята е 90 к. с., но това както си върви е абсолютно достатъчно за мен! Все пак това е семеен автомобил, и от него не се очаква кой знае каква бързина! Моят съвет е да провериш дали скоростната кутия е стандартната за твоя мотор, защото има такива които са РЕДЕНИ и вместо да се подобри хода на колата тя става мудна, повишава се разхода и т.н. Иначе Пасатите са с много добри скоростни кутии. Гледано е да са съобразени с теглото на самата кола, и с това какво ще се извършва с нея, а не че трябва да излита от място!!!!! Колкото до двигателя, ако запалването му сутрин е нормално и няма прекъсване при студен старт, мисля че се обезмислят всички останали диагностики по него.em1971 написа:zfa159 написа:Пропуснал си или по-точно може би не си разбрал - не проверка на датчиците за маслото а на налягането му.Това с присветкането на лампата за маслото и зумера съм го пропуснал ама само затвърждава мнението,че проблема е с налягането на маслото.
Успех с ремонта!
Благодаря zfa159, мисля че в точка 12 съм включил и това. Ако не се лъжа някъде четох тема, че си имал същия или подобен проблем. Мислиш ли, че от това не ще да върви пущината? Преди да направя ремонта никога не ми е светкала лампата. А пак не вървеше. Аз лично имам съмнение в качеството на маслото. Мисля, че е Helix 10W40. Не знам защо ми сложиха такова масло след ремонта, но тогава се появи този проблем с лампата. Интересното е че на студен двигател не го прави, като позагрее малко и влезе в режим го прави когато си иска, без оглед на оборотите. Като подам повечко газ или пък изключа от скорост - спира. След малко пак започва. Не мога да хвана някаква зависимост откъм скорост, обороти и т.н. Но на студен двигател и къси разстояния мълчи.
- pronobis
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 13 апр 2008 21:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Hristo Dimov написа: ...
Не става въпрос човекът да я прави бегачка - аз пък не останах с впечатлението, че иска да лети с нея... сам казва, че постепенно се спъва все повече - и аз карам 1.8mi ABS и то вече само на бензин, щото отсвирих газта (и то не заради новата цена на бензина) и нямам впечатление, че е спъната - а преди това съм карал по-мощна кола... Така че нищо не пречи да провери нещата - то е едно такова чувство, отвътре те гложди, че не е наред и не ти дава мира... А щом ще ходи при ваското, е ясно че ще е в добри ръце и рано или късно ще открият защо така се държи колата...
Успех, em!
-
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пет 04 яну 2008 21:07
- Автомобил: Passat 9 Elegance
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Абе колега гледам че си от София я се качи на магистралата и виж каква макс скорост ще вдигнеш.Аз 5г карах пасат с такъв мотор и ако го сравня с този който карам сега (1.9 тди пд)ще кажа че не върви но на този мотор това са му възможностите.По каталог на този мотор с комби вариант му дават 173 км мак скорост и 15сек от 0-100км.
- em1971
- Мнения: 23
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 0:12
- Автомобил: Honda CRV
- Двигател: K20A4
- Местоположение: София
Колеги, тук не става въпрос за това каква скорост може да вдигне Пасата. По-скоро става въпрос за това как поема при тръгването, как се държи при подаване на газ на по-висока предавка.... Аз лично не съм спортист ( не знам защо сте си съставили такова мнение). Всъщност честно казано това, че не дърпа при потегляне не го открих аз,а въпросния майстор, който я взе да я прави. Приех този факт за чиста монета и очаквах, че като излезе от този ремонт (пак по думите на майстора) ще усетя разликата във вървежа. Но такава аз не усетих. И когато засякох разхода на бензин се оказа че е същия като преди ремонта. Затова отидох и на центровка при друг (The Mashine). Оказа се че и този майстор с центровката не е доволен от поведението на мотора. Явно наистина има някакъв проблем с мудността на набиране.
- em1971
- Мнения: 23
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 0:12
- Автомобил: Honda CRV
- Двигател: K20A4
- Местоположение: София
Сигурно следващите редове ще са по-емоционални от предните постове, но моля за извинение за което.
Какво да ви кажа колеги......има един Господ, а Васето е неговият наместник в Vw света, в който и аз и вие се мъчим. Но вие сигурно си го знаете и без аз да ви го казвам. Най-тържествено се заклевам пред всички ви, че друг майстор моя преден капак няма да отвори. Всичко изглеждаше много лесно и просто, ама за този който си знае работата. В продължение на 2 часа и кусур човека се заиграваше над ангренажни ремъци, презцепване, маркучи, филтри, чистене на инжектора, кабели, въздуховоди и какво ли още не. И след това се качихме да се повозим. Като я опъна в локалното на Цар Борис.....искам да ви кажа, че ме сви стомаха. Все едно бях на скоростно влакче. Нямам думи. За три години аз чак сега разбрах как може да върви тази кола. Вярно - на бензин, оборотомера много в дясно, яко бучи, ама как вървеше.......мани,мани.....
В крайна сметка е сменил палец, дистрибуторна капачка и пооправи глупостите на всички мърлячи газаджии, дето за толкова години са се яхали по горката кола. Всичко останало са настройки и той си знае какво още. Май всичко идва от шибаната газ, която поради липса на мангизи и аз много колеги слагаме. Сега предполагам, че ще ме наскочат всички привърженици на газта, които твърдят, че колата едва ли не върви по-добре на газ, но за себе си аз разбрах едно. Бензинов мотор върви на бензин. Всичко останало е компромис. Като поработи малко на бензин се пооправи и ламбда сондата в която имаше доста съмнения. Тепърва ще мисля какъв избор ще направя за себе си. Дали да карам на газ с компромиси в настройките или да карам само на бензин, но на малко по-висока цена. Засега минавам на бензин, за да я засека като разход пък после ще видим. Според Васето още ще се подобрява вървежа и разхода, все пак е на 300км. от отварянето на двигателя. Тези дни ще изляза да разходя жената малко извън града и ще и засека разхода (на колата де
). После ще пиша резултата.
Има нещо, което днес разбрах за Васето.
Той никога няма да стане богат. Не искам да споменавам цената, която ми поиска, но в продължение на минути се препирахме, колко пари му дължа. Едвам успях да му набутам 50% отгоре над поисканата от него сума която,вярвайте ми, беше като за един обяд и то в евтин ресторант. Така Phaeton не се купува, Васе. Нито пък се прави нов гараж..... например...... Хайде със здраве. Скоро ще пиша за разхода.

Какво да ви кажа колеги......има един Господ, а Васето е неговият наместник в Vw света, в който и аз и вие се мъчим. Но вие сигурно си го знаете и без аз да ви го казвам. Най-тържествено се заклевам пред всички ви, че друг майстор моя преден капак няма да отвори. Всичко изглеждаше много лесно и просто, ама за този който си знае работата. В продължение на 2 часа и кусур човека се заиграваше над ангренажни ремъци, презцепване, маркучи, филтри, чистене на инжектора, кабели, въздуховоди и какво ли още не. И след това се качихме да се повозим. Като я опъна в локалното на Цар Борис.....искам да ви кажа, че ме сви стомаха. Все едно бях на скоростно влакче. Нямам думи. За три години аз чак сега разбрах как може да върви тази кола. Вярно - на бензин, оборотомера много в дясно, яко бучи, ама как вървеше.......мани,мани.....
В крайна сметка е сменил палец, дистрибуторна капачка и пооправи глупостите на всички мърлячи газаджии, дето за толкова години са се яхали по горката кола. Всичко останало са настройки и той си знае какво още. Май всичко идва от шибаната газ, която поради липса на мангизи и аз много колеги слагаме. Сега предполагам, че ще ме наскочат всички привърженици на газта, които твърдят, че колата едва ли не върви по-добре на газ, но за себе си аз разбрах едно. Бензинов мотор върви на бензин. Всичко останало е компромис. Като поработи малко на бензин се пооправи и ламбда сондата в която имаше доста съмнения. Тепърва ще мисля какъв избор ще направя за себе си. Дали да карам на газ с компромиси в настройките или да карам само на бензин, но на малко по-висока цена. Засега минавам на бензин, за да я засека като разход пък после ще видим. Според Васето още ще се подобрява вървежа и разхода, все пак е на 300км. от отварянето на двигателя. Тези дни ще изляза да разходя жената малко извън града и ще и засека разхода (на колата де

Има нещо, което днес разбрах за Васето.
Той никога няма да стане богат. Не искам да споменавам цената, която ми поиска, но в продължение на минути се препирахме, колко пари му дължа. Едвам успях да му набутам 50% отгоре над поисканата от него сума която,вярвайте ми, беше като за един обяд и то в евтин ресторант. Така Phaeton не се купува, Васе. Нито пък се прави нов гараж..... например...... Хайде със здраве. Скоро ще пиша за разхода.
- mariovasi
- Мнения: 1787
- Регистриран на: Съб 16 фев 2008 17:51
- Автомобил: Skoda scala 110kw DSG 2020
- Двигател: TSI
- Местоположение: Г. Оряховица/В.Търново
1.8 ABS, дайте съвет. Отчаян съм вече.
em1971 написа:......има един Господ, а Васето е неговият наместник в Vw света,
Затова ми е дерт да се местя във София...

Колега следя темата,и хубавото е че нещата се нареждат.
- em1971
- Мнения: 23
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 0:12
- Автомобил: Honda CRV
- Двигател: K20A4
- Местоположение: София
mariovasi, аз взех това решение за себе си преди малко повече от 17 години. тогава не карах пасат, но.......темата е дълга и безмислена..... следи за още инфо по темата.
zfa159, и аз не разбрах какво точно стана. според мен беше по-скоро комплексен проблем, но и газта беше пообъркала нещата с ламбдата и компа, въпреки, че въпросното нещо се ресетва при всяко палене на двигателя. имаше и проблеми с картерни газове и затворена клапа на въздуховода (газаджийска му работа). А бе, слага, маха разни маркучи.... само той си знае какво направи, но колата тръгна като никога досега.

zfa159, и аз не разбрах какво точно стана. според мен беше по-скоро комплексен проблем, но и газта беше пообъркала нещата с ламбдата и компа, въпреки, че въпросното нещо се ресетва при всяко палене на двигателя. имаше и проблеми с картерни газове и затворена клапа на въздуховода (газаджийска му работа). А бе, слага, маха разни маркучи.... само той си знае какво направи, но колата тръгна като никога досега.
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Така както си писал,че само Васил ще вдига капака на колата ти,отсега ти казвам да си маркираш дати на календара му в гаража за цялата следваща година
Иначе,ние него си го знаем и той нас,затова и по срещи неидва поради тази причина
п.п.
Ех как немога да я намеря онази тема ,дето щяхме да му ходим нагости полувината клуб


Иначе,ние него си го знаем и той нас,затова и по срещи неидва поради тази причина

п.п.
Ех как немога да я намеря онази тема ,дето щяхме да му ходим нагости полувината клуб


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта