двигател 1.8GU
- Paida
- Мнения: 79
- Регистриран на: Чет 24 юли 2008 21:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София-Дружба 1
- Контакти:
двигател 1.8GU
предварително се извинявам,но неможах да се оправя с търсачката и за това изкам да споделите вашето мнение за дв.1.8GU (+-)Благодаря Ви!
- galaboff
- Мнения: 426
- Регистриран на: Пет 03 ное 2006 20:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: двигател 1.8GU
Много добра машина, нашата е над 500хил.км. и няма особени грижи, дори маслото не е черно при смяна. Проблем е настройката на карбуратора, не се намери майстор в София, който да го регулира трайно...
Като динамика ми се струва също много сполучлив, на старт с BMW 525i (90-те години) , Голфът набира малко по-бързо
Като динамика ми се струва също много сполучлив, на старт с BMW 525i (90-те години) , Голфът набира малко по-бързо

- sashobas
- Щастлив голфаджия
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: двигател 1.8GU
Мисля че ти бях отговорил на лично съобщение но може и да бъркам.Доработките които бях направил на ГУ-то са вал от 2Е изпускателен колектор пак от същия мотор и бях взел главата 4 десети.Имаше и карбуратор кейхин с панелен спортен филтър.Голфа вървеше доста прилично с този мотор.Сега му се радва друг колега пак от форума. 

- kasidi
- Мнения: 173
- Регистриран на: Нед 07 яну 2007 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
Re: двигател 1.8GU
Аз му се радвам вече.Двигателя е супер,но не е КР все пак.Ако искаш чудеса-вземи си КР.
- Paida
- Мнения: 79
- Регистриран на: Чет 24 юли 2008 21:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София-Дружба 1
- Контакти:
Re: двигател 1.8GU
kasidi написа:Аз му се радвам вече.Двигателя е супер,но не е КР все пак.Ако искаш чудеса-вземи си КР.
чудеса не търся,просто на жената за голфа съм купил един 1.8GU, а нейния е 1.3MH, и съм любопитен дали е сполучлив мотор

- stefan4o
- Мнения: 19313
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: двигател 1.8GU
Не че нещо, ама на жена едва ли й е нужно повече от 1.3 мотор, особено за това купе... В интерес на истината не си заслужава тази инвестиция да се сменя мотора, освен ако не смяташ да я караш до последно издихание колата (както съм решил аз). Има предостатъчно такива коли на пазара за под 2000 лева. Все пак решението си е твое, аз казвам моята гледна точка. 
Ами ако няма да даваш пари за монтаж и разните му там настройки си заслужава, иначе твърдо нИе
Ще ти дам един пример с мен - бях решил да си продавам колата, пусках я в разни форуми в т.ч. и тук. Дадоха ми 1200 лева на ръка за нея (с кофти работещ 1.3 мотор), посъветвах се с баща ми и разбира се сбърках - не я продадох, заради това, че няма каква кола да си купя после с тези пари. След това обаче ме ухапа лудият кон, направих си кредитна карта, дръпнах пари от нея за:
1. Двигател + скорости ABU+7A от автоморга с документ - 800 лева
2. Монтаж/демонтаж на мотора - договорката ни беше за 160 лева, даже бях пуснал тема в гневно състояние, впоследствие се оказа, че чаках към месец да благоволят да ми направят трансплантацията на мотора (и разбира се си оставиха ръцете на нея, ходих после по други майстори да ми я дооправят). Когато отидох да си я прибера, ми казаха, че дължа сумата 340 лева по спомен, влизащи смяна на ремък, консумативи (маслото аз им го дадох), биалетки и други такива дребни работи. Впоследствие разбрах, че масленият ми филтър е стар, зумерът ми пищеше от време не време, взех добавка, изчистих мотора сипах ново масло - там отидоха още към 70-80 лева с филтъра. След въпрос от моя страна към "майстора" - "Съединителят ОК ли е, да не би да е за смяна?" ми отвърна " Няма проблем, добре е", месец и половина по-късно смених и съединител, понеже жилото ми се скъса (в резултат на износен притискателен диск)- смяната и труда ми легна около 400 лева - SACHS ми сложиха... уж. Като тегля чертата излиза, че тази кола в момента би следвало да струва към 3000 лева с тези инвестиции в нея, но нали се сещаш, че няма да мога да й ги взема никога.
Целта на този роман е, ако имаш търпението да го прочетеш целия, да си направиш добре сметка дали си струва, щото аз все повече започвам да си мисля, че май нямаше нужда... Според мен си заслужава смяна на мотор на такава евтина кола само и единствено ако си го смениш сам и не дадеш пари за труд, частите и консумативите няма как да избягаш от тях.
Поздрави

точно като теб и тя е решила да си кара голфчето(в момента е в гаража за изкърпване)до последно.
Ами ако няма да даваш пари за монтаж и разните му там настройки си заслужава, иначе твърдо нИе

1. Двигател + скорости ABU+7A от автоморга с документ - 800 лева
2. Монтаж/демонтаж на мотора - договорката ни беше за 160 лева, даже бях пуснал тема в гневно състояние, впоследствие се оказа, че чаках към месец да благоволят да ми направят трансплантацията на мотора (и разбира се си оставиха ръцете на нея, ходих после по други майстори да ми я дооправят). Когато отидох да си я прибера, ми казаха, че дължа сумата 340 лева по спомен, влизащи смяна на ремък, консумативи (маслото аз им го дадох), биалетки и други такива дребни работи. Впоследствие разбрах, че масленият ми филтър е стар, зумерът ми пищеше от време не време, взех добавка, изчистих мотора сипах ново масло - там отидоха още към 70-80 лева с филтъра. След въпрос от моя страна към "майстора" - "Съединителят ОК ли е, да не би да е за смяна?" ми отвърна " Няма проблем, добре е", месец и половина по-късно смених и съединител, понеже жилото ми се скъса (в резултат на износен притискателен диск)- смяната и труда ми легна около 400 лева - SACHS ми сложиха... уж. Като тегля чертата излиза, че тази кола в момента би следвало да струва към 3000 лева с тези инвестиции в нея, но нали се сещаш, че няма да мога да й ги взема никога.
Целта на този роман е, ако имаш търпението да го прочетеш целия, да си направиш добре сметка дали си струва, щото аз все повече започвам да си мисля, че май нямаше нужда... Според мен си заслужава смяна на мотор на такава евтина кола само и единствено ако си го смениш сам и не дадеш пари за труд, частите и консумативите няма как да избягаш от тях.
Поздрави
Последна промяна от stefan4o на Нед 01 фев 2009 19:01, променено общо 1 път.
- Paida
- Мнения: 79
- Регистриран на: Чет 24 юли 2008 21:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София-Дружба 1
- Контакти:
Re: двигател 1.8GU
stefan4o написа:Не че нещо, ама на жена едва ли й е нужно повече от 1.3 мотор, особено за това купе... В интерес на истината не си заслужава тази инвестиция да се сменя мотора, освен ако не смяташ да я караш до последно издихание колата (както съм решил аз). Има предостатъчно такива коли на пазара за под 2000 лева. Все пак решението си е твое, аз казвам моята гледна точка.
точно като теб и тя е решила да си кара голфчето(в момента е в гаража за изкърпване)до последно.

- Paida
- Мнения: 79
- Регистриран на: Чет 24 юли 2008 21:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София-Дружба 1
- Контакти:
Re: двигател 1.8GU
естествено цена за труд не слагам,понеже ще се мъча сам,а и разчитам на един приятел да ми помогне.По принцип ние Българите не си ценим труда,за това се захващаме със неща които не винаги са ни по-силите, но така сме устроени.Все пак сме "потомци на Бай Ганьо"-това е лично мое мнение!Paida написа:stefan4o написа:Не че нещо, ама на жена едва ли й е нужно повече от 1.3 мотор, особено за това купе... В интерес на истината не си заслужава тази инвестиция да се сменя мотора, освен ако не смяташ да я караш до последно издихание колата (както съм решил аз). Има предостатъчно такива коли на пазара за под 2000 лева. Все пак решението си е твое, аз казвам моята гледна точка.
точно като теб и тя е решила да си кара голфчето(в момента е в гаража за изкърпване)до последно.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта