при превключване вие-Г4-TDI-90k.c

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
chuntko
Мнения: 139
Регистриран на: Нед 17 авг 2008 20:47
Автомобил: Vw Touran Ecofuel
Двигател: 2008-BSX
Местоположение: Петрич

при превключване вие-Г4-TDI-90k.c

Мнениеот chuntko » Съб 25 окт 2008 18:47


здравейте, колеги!абе като я натисна, и като натисна съединителя да превключа, и сякаш изпуска въздух, нещо като виене.нещо, дали знаете по въпроса?може да не е проблем ,а може и да е!




Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Нед 26 окт 2008 13:06


Ако колата е с избушен катализатор--така се чува турбината във времето на превкл. между предавките.От завихрящият се въздух в празното катализаторно гърненце /или тръба/.Поне аз такъв случай съм имал.


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Нед 26 окт 2008 15:31


И при мен стана така след като махнах катализатора :idea:


Потребителски аватар
chuntko
Мнения: 139
Регистриран на: Нед 17 авг 2008 20:47
Автомобил: Vw Touran Ecofuel
Двигател: 2008-BSX
Местоположение: Петрич

Мнениеот chuntko » Нед 26 окт 2008 16:30


ако отида да го проверят, ще ми кажат дали е избушен,а това предполагам не е проблем ?или е по добре да си е с катализатор.


Потребителски аватар
Scarchu
Мнения: 687
Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
Автомобил: Black
Двигател: with internal combustion
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Scarchu » Нед 26 окт 2008 19:13


Сега не е проблем, в бъдеще ще е...


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Нед 26 окт 2008 19:53


Scarchu написа:Сега не е проблем, в бъдеще ще е...

Ya kaji kade e problema s katalizatora,kato az vsqka kola vednaga go maham i zapu6vam egr'a?
Nqmam kirilica pi6a ot tela! No na takav post nqma kak da se sdarja.
Horata ot germania kato im kajat 1900 euro za smqna na katal. Go davat a nie kakvo pravime?


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Нед 26 окт 2008 21:26


Adnan написа:
Scarchu написа:Сега не е проблем, в бъдеще ще е...

Ya kaji kade e problema s katalizatora,kato az vsqka kola vednaga go maham i zapu6vam egr'a?
Nqmam kirilica pi6a ot tela! No na takav post nqma kak da se sdarja.
Horata ot germania kato im kajat 1900 euro za smqna na katal. Go davat a nie kakvo pravime?

Колегата до колкото разбрах иска да каже че в бъдеще ще е проблем не за колата ами с еконормите който ще ни наложат :roll:
Иначе и аз съм за премахването на катализатора


Потребителски аватар
chuntko
Мнения: 139
Регистриран на: Нед 17 авг 2008 20:47
Автомобил: Vw Touran Ecofuel
Двигател: 2008-BSX
Местоположение: Петрич

Мнениеот chuntko » Нед 26 окт 2008 22:48


колеги вие май всички сте сигурни че е от катализатора.а дали може да е от друго?


Потребителски аватар
Scarchu
Мнения: 687
Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
Автомобил: Black
Двигател: with internal combustion
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Scarchu » Пон 27 окт 2008 13:33


Adnan написа:
Scarchu написа:Сега не е проблем, в бъдеще ще е...

Ya kaji kade e problema s katalizatora,kato az vsqka kola vednaga go maham i zapu6vam egr'a?
Nqmam kirilica pi6a ot tela! No na takav post nqma kak da se sdarja.
Horata ot germania kato im kajat 1900 euro za smqna na katal. Go davat a nie kakvo pravime?


Колега, имах предвд това, че в бъдеще при газ-анализ ще е проблем, а не че ще и стане нещо на колата :lol:

Лично аз, в бъдеще, когато затегнат ГТП ще си купя катализатор за 1200лева и ще си карам с чиста съвест....


Потребителски аватар
theraven
Мнения: 2358
Регистриран на: Сря 05 мар 2008 15:56
Автомобил: Golf Mk4 Sport Edition
Двигател: SDI
Местоположение: Нова Загора/София/Лондон
Контакти:

Мнениеот theraven » Пон 27 окт 2008 14:12


Аз пък мисля, че това дето вие е остатъчното налягане на турбото, когато спреш да натискаш газта.


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Пон 27 окт 2008 16:48


theraven написа:Аз пък мисля, че това дето вие е остатъчното налягане на турбото, когато спреш да натискаш газта.


:sly Ти май не четеш по-горе,а? Или още едно мненийце да чукнеш????



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Svetlix и 90 госта