restless написа:Gal написа:ама защо на първа, нали спираш, преди тва на първа ли си бил? или си включваш предварително и чакаш?
не знам кой ще се набира на педала сума си време в спряло положение...
и като е на хидравлика помпите не се прецакват?
Аз тръгвам на първа обикновено, а ти?
Питам кое е по-прецакващо и за коя част.
Честно си признавам, че не знам верния отговор.
Смешното е когато някой се прави на знаещ и непрекъснато си измисля нови условия и задава "уточняващи въпроси" и пак и пак и пак.
Можеш да кажеш "при такива и такива условия така е правилно", можеш да кажеш че не си сигурен, но мислиш еди-какво-си, а можеш и да продължиш да се правиш на интересен.
не се правя на интересНА
на едната ми кола, на която съм се учила на практика, щото на учебна съм се качвала само на изпита, след 250 000км съединителя още си отлепваше добре и не беше за смяна,жило късах, да
със сигурност съм държала повече съединител, да не говорим пък колко съм карала на полусъединител

и понеже сменях какво ли не и реших да сменя и съединител, та "майсторите" ми бяхя сменили само феродов диск-въпреки,че казах ВСИЧКО
след 2 месеца сменях пак, този път наистина всичко
на другата ми за нещастие умря горната помпа на 50 000км още
кое ли е по-скъпо? помпите, или дисковете?
всичко е много относително и не виждам защо трябва да коментираме такива тъпи идеи
