Мнения за ГОЛФ2 1.3 - '88-а
- kimbaten
- Мнения: 339
- Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 9:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Мнения за ГОЛФ2 1.3 - '88-а
Колеги, моля ви за мнение за един голф 2-ка 88-а, двигателя е 1300 кубика, така въпроса ми е някой да ми каже впечатления от двигател 1.3 не му ли е прекалено малко и изобщо споделете неща за модела накратко? И другия въпрос ми е какви преимущества име едно Сироко пред голф 2-ка и какви недостатъци? Мерси предварително.
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
на 1.3 задължително се слага LPG...
сега сериозно,
какъв по-точно е двигателя?
има карбураторен и инжекцион.
карбураторните са HK,MH,2G -55hp карбуратори 2Е3
другият е NZ със система Digijet -55hp.този мотор тук е рядко срещан.
Голфа няма нищо общо със Сироко-то не знам по какви показатели търсиш сравнение ?



сега сериозно,
какъв по-точно е двигателя?
има карбураторен и инжекцион.
карбураторните са HK,MH,2G -55hp карбуратори 2Е3
другият е NZ със система Digijet -55hp.този мотор тук е рядко срещан.
Голфа няма нищо общо със Сироко-то не знам по какви показатели търсиш сравнение ?
- Pichaga
- Антиспамър №1
- Мнения: 16339
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
- Автомобил: Opel Zafira B
- Двигател: Z19DT
- Местоположение: София
- Контакти:
аз карах такъв 4 години-МН мотор, 55 к.с., градско 8, извън града 6 -това на бензин, минах му 60 000 км без сериозни ремонти, а по мотора и скоростите абсолютно нищо...доволен съм от тоя голф, вярно, че не е ГТИ но 150 си вдига, не е много умрял кон по светофарите, евтина поддръжка... и все пак 1,6 е по-добрия вариант...
- batmilko
- Мнения: 8857
- Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
- Автомобил: Opel Zafira
- Двигател: 1900 CDTI
- Местоположение: София
- Контакти:
Pichaga написа:градско 8, извън града 6 -това на бензин,
8 извънградско, 10-14 софийско

ремонти - водна помпа
другото гадно е, че като почне да изпуска по малко масълце от гарнитурата на главата го хвърля точно върху динамото и е*ава мамата на ротора точно за 2 месеца....и след няколко ремонта на динамото, накрая смених гарнитурата, което си е скъпичък ремонт
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
КАрбуратор 2Е3 - прекрасен.. няма саги.. дори и да е издъхнал един вакум на него, за авт. смукач, пак пали без саги
Няма компиутри, което е голем +
Мотор - ами не може... хич.. но ако не си спортна натура се ядва без пробеми...
Мотор...
Мери задължително налягането на маслото и компресияте..
Ако налягането ти е читаво, да речем 2БАР и компресията е равна и над 10 си безгрижен..
Газова безгрижно... няма никакви пролеми, вакумен изпарител и си ток и жица..
Мотора иначе е много читав според мен..
Аз съм карал такъв 3 години, с износен колянов вал, щото не държеше налягане.. ами 80 хиляди, и не е спирал...
ЗАдължително според мен е да смениш гарнитура на глава по някое време, щото ще е издухала....
Няма компиутри, което е голем +
Мотор - ами не може... хич.. но ако не си спортна натура се ядва без пробеми...
Мотор...
Мери задължително налягането на маслото и компресияте..
Ако налягането ти е читаво, да речем 2БАР и компресията е равна и над 10 си безгрижен..
Газова безгрижно... няма никакви пролеми, вакумен изпарител и си ток и жица..
Мотора иначе е много читав според мен..
Аз съм карал такъв 3 години, с износен колянов вал, щото не държеше налягане.. ами 80 хиляди, и не е спирал...
ЗАдължително според мен е да смениш гарнитура на глава по някое време, щото ще е издухала....

- dinko_bonev
- Мнения: 1025
- Регистриран на: Пет 30 дек 2005 13:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Мнения за ГОЛФ2 1.3 - '88-а
kimbaten написа:Колеги, моля ви за мнение за един голф 2-ка 88-а, двигателя е 1300 кубика, така въпроса ми е някой да ми каже впечатления от двигател 1.3 не му ли е прекалено малко и изобщо споделете неща за модела накратко? И другия въпрос ми е какви преимущества име едно Сироко пред голф 2-ка и какви недостатъци? Мерси предварително.
Колега, само да те питам - ти си търсиш двойка, така ли е? Или просто питаш за мнение?!
Последна промяна от dinko_bonev на Вто 31 яну 2006 15:41, променено общо 2 пъти.
- batmilko
- Мнения: 8857
- Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
- Автомобил: Opel Zafira
- Двигател: 1900 CDTI
- Местоположение: София
- Контакти:
Ugeorge написа:Аз съм с NZ мотора и съм супер доволен махнал съм ламбда сондата щото е за смяна. Разхода е 7.5/100 Софийско в студовете. Мотора е здрав и не създава грижи иначе 160 съм вдигал максимално на спускане с товар, можеше и още ама свърши правата.
абе аз на хемус в едно надолнище до 170 съм стигал (на газ), ама ми се е случвало в баирите повече от 80 на 4-та да не мое

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: TheEx0rcist и 80 госта