При подаване на газ оборотите падат, защо?
- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Prodriver проблема ти не е сходен, а направо същия. По същия начин се чуствам и аз в задръстванията. При мен инжекциона е Стефанели, маркучите са около 10см. и са отпред на капака пред кутията на филтъра, но не мисля, че проблема е в газта щом го прави и на бензин. При палене на бензин първата минута две имаш ли колебание в оборотите? На какви обороти на газ ти работи колата когато е загряла и гасне ли когато навиеш ляв-десен волан?
- bbboiko2004
- Мнения: 4314
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
-
Marto_Polo
- Мнения: 614
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Лошо
И аз имам същия проблем. Миналата зима в една мъгла - същата работа. Подавам газ и след това оборотите падат до 450-500 и аха да загасне, ама моторчето за тихите обороти ги вдига и си стават 800. Освен това като караш придърпва. Естествено свързах проблема с влагата. Напръсках всички връзки с контактен спрей. Ама всички - на ДК, на ТПС, всички междинни връзки на кабелите, дори и конектора на компютъра. Проблемът изчезна. После отидох на диагностика за всеки случай. Единствената засечена грешка беше на ТПС. Ама вече всичко си работеше. Почистиха ми ТПС и ми изчистиха грешките от компа, настроиха всичко. И така до онзи ден. 6 месеца - никакъв проблем. Онзи ден пак същото. Карах около 2 км. с проблема. Загасих колата няколко пъти с надежда да се оправи - ама не. После я оставих за час щото имах работа. Като се върнах - паля - и проблем няма. Просто си изчезна както и се появи. Сега смятам другата седмица да ида на елкон да видя каква грешка е записал компа. До тогава няма да бутам нищо, че да мога да разбера причината. Според мен някъде играе влагата и ми ебава връзката на ТПС с компа, ама не се сещам къде, щото всички контакти съм ги обработил със спрей.
Някой ако има идеи да ги сподели
Някой ако има идеи да ги сподели
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Каспър написа:Май идеите по темата се изчерпаха. Единственото конструктивно предложение беше това за центровката
Мерси за оценката - съветът е от личен опит. Моята центровка беше 8 гр и карах 98 октана и без проблем в набирането на скоростта. Сега карам 95 и се наложи да я върна на нормалните 6 градуса на празен ход и колкото и да е странно ми се стабилизираха и оборотите, след 2-3 колебания, дори и при вкл. фарове. Иначе компа се шашкаше и преставаше да коригира предварението на запалването, а в паметта беше записано, след вкл. на лампата за маслото "прекъсната маса на антидетонационен датчик" - какъвто мисля че нямам. След корекцията резултата е впечатляващ- 510 км до Варна и обратно с 25 л. бенз, от които 40 км градско и около 100 по магистала със 120-130 км/ч. без гадната лампа за маслото да се обади /щото нямам и сумер/ Все пак мисля, че при теб 7 гр ще бъде идеалното.
ПП Все пак съпротивлението на крачето /262 ома/ на темп. датчика го оставихме, щото без него пак гасне/ Самия темп. датчик сменихме, но единствения отчетлив ефект е че колата поддържа не 1600, а 1200 оборота на празен ход, когато е в движение /явно затова и разхода падна толкова / Повече нищо не пипам - само наливам и карам! Дай боже всекиму!
- Prodriver
- Мнения: 646
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
- Автомобил: VW Polo VW 1300
- Двигател: AEE 1996 AB 1971
- Местоположение: София
- Контакти:
Каспър написа:Prodriver проблема ти не е сходен, а направо същия. По същия начин се чуствам и аз в задръстванията. При мен инжекциона е Стефанели, маркучите са около 10см. и са отпред на капака пред кутията на филтъра, но не мисля, че проблема е в газта щом го прави и на бензин. При палене на бензин първата минута две имаш ли колебание в оборотите? На какви обороти на газ ти работи колата когато е загряла и гасне ли когато навиеш ляв-десен волан?
Миналата година смених дросела с чисто нов(със стария съвсем не искаше да държи обороти)При палене на бенз.оборотите са ми стабилни.Някой път обаче като запаля(като е студена) обаче си се изфорсирва сама до към 2000 оборота и там остават и като чукна педала на газта си слизат до към 1100-1200(което според мен е нормалното за студен двг).На загрял двг държи към 850-900 оборота.
Гаснеше и преди със стария дросел,гасне и сега при навиване на ляв-десен волан.Вечерно време като съм пуснал консуматори си се заклащат също оборотите от време на време.Не знам според мене си има недомислено в тая комбинация италински - комп и немски дросел
П.П.В движение като изклуча от скорост оборотите падат до 1000-1100,като спра на място тогава падат до 850-900
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Според мене най - вероятно е температурен датчик да е това за оборотите дето играят. Моят го сменихме точно защото на едно Поло 1,6 96г. /за съжаление не разбрах кода на двг. му/, като му сменяха датчика с такъв втора употреба, докато попаднат на читав, с един от тях му се разиграха оборотите по този начин. То е нормално да се променят по някога до 2-3 пъти докато компа ги налучка, но не и да гасне. Щом и двамата сте отстранили като причина дросела - сменили сте го, значи причината не е в потенциометъра, или датчика за положение на клапата /който също е в нея/, а остава температурния да се бъзика, щото от него зависи пряко обогатяването на подаваната горивна смес. А може и на дроселите които сте сменили да им е нямало нищо. Като отстраните като причина центровката, това е следващото което трябва да видите.
maslinkov написа:Според мене най - вероятно е температурен датчик да е това за оборотите дето играят. Моят го сменихме точно защото на едно Поло 1,6 96г. /за съжаление не разбрах кода на двг. му/, като му сменяха датчика с такъв втора употреба, докато попаднат на читав, с един от тях му се разиграха оборотите по този начин. То е нормално да се променят по някога до 2-3 пъти докато компа ги налучка, но не и да гасне. Щом и двамата сте отстранили като причина дросела - сменили сте го, значи причината не е в потенциометъра, или датчика за положение на клапата /който също е в нея/, а остава температурния да се бъзика, щото от него зависи пряко обогатяването на подаваната горивна смес. А може и на дроселите които сте сменили да им е нямало нищо. Като отстраните като причина центровката, това е следващото което трябва да видите.
Колега, мисля че си прав, тъй като точно това направих вчера. Когато колата беше тудена сутрин, като я запаля тръгваше да се дави, падаха оборотите и при подаване на гас ставаше същото което и при човека... Смени ми термо датчика , и сега пали от раз... Колата е Поло 1.6 Аее 96'
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Полото за което говоря по - горе беше уникален случай - от Бургас за Сливен по магистралата му светва лампата за маслото, отказва му индикацията за температура на таблото и му светва копчето на аварийните, но без да се включват те. Оказа се че в картера налива бензин и нивото на маслото му се беше увеличило с над 1,2л !
Оказа се мембрана на инжекциона и термодатчик и го изпратиха по живо по здраво. Пиша го тук, щото няма такава тема, а не ми се отваря нова.
Оказа се мембрана на инжекциона и термодатчик и го изпратиха по живо по здраво. Пиша го тук, щото няма такава тема, а не ми се отваря нова.
- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
С друг датчик не можах да пробвам днес. Остава за следващия уикенд. За сметка на това обаче почна да гасне веднага след като я запаля. При престой от няколко часа при първо палене-запалва и след 1сек. угасва. Следващото палене е безупречно. Прави го и топла и студена. Все още не съм забелязал дали го прави и на газ(когато е топла пали директно на газ). Съмнява ме имобилайзера. Мисля, че двата проблема (падането на оборотите и гасненето) нямат общо, но времето ще покаже. За сега ще паля с резервния ключ за да видя дали ще се издаде имобилайзера или клемореда. Бобината и комутатора също са заподозряни 
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта