Колеги отизвестно време корабо прави нещо странно На дълъг път(сега в по хладното)не може да вдигне и 70 градуса(поне така показва) а в града всичко нормално-вдига си 90-95 включва си вентилатора абе всичко си е наред
Дали е датчик и ако е ,кой .Този на радиатора ли или друг Кажете си мнението



Датчик сигурно ама кой?
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
По-скоро термостат...и то блокирал.
Градско тези дни е хладно и трябва да седи около 90...мойта (1.
държи около 85 сега в града понеже е по-хладно.Извън 85-90 зависи от натоварването...при спускане - 80.
сутрин като я запалиш за колко време загрява?...нормално за 10-15 минути градско трябва да си загрее до работна температура или поне да е около 70.
Запали я на едно място и я остави да работи.Гледай показането на уреда на таблото.Когато стигне около 75-80 трябва да усетиш,че долния маркуч дето излиза от радиатора е студен...или съвсееем леко хладък...като ситгне 80-85 трябва да се постопли добре...а като заъртят перките да е доста топъл.
Случва се термостатите да блокират в дадено положение и да не е нито напълно отворил нито напълно затворил....тогава колата загрява по-бавно,градско работи на малко по-висока температура (95 в случая),извънгрдско пък не може да крепи 85 а пада около 70.
Направи тази проба и сподели резултатите.
Успех!
Градско тези дни е хладно и трябва да седи около 90...мойта (1.

сутрин като я запалиш за колко време загрява?...нормално за 10-15 минути градско трябва да си загрее до работна температура или поне да е около 70.
Запали я на едно място и я остави да работи.Гледай показането на уреда на таблото.Когато стигне около 75-80 трябва да усетиш,че долния маркуч дето излиза от радиатора е студен...или съвсееем леко хладък...като ситгне 80-85 трябва да се постопли добре...а като заъртят перките да е доста топъл.
Случва се термостатите да блокират в дадено положение и да не е нито напълно отворил нито напълно затворил....тогава колата загрява по-бавно,градско работи на малко по-висока температура (95 в случая),извънгрдско пък не може да крепи 85 а пада около 70.
Направи тази проба и сподели резултатите.
Успех!
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
mely написа:ще пробвам и ще пиша какво е станало .Тъкмо ще си сменя и антифриза че зима идеееееееее.Мерси колеги .
Да си прегледате антифризчето и вие
Ако досега си карал с вода очкавай течове

Преди да го сипеш провери термостата понеже иначе ще ти трябва легенче за да си събираш антифриза като решиш да сменяш термостата.
Моя съвсет е да си смениш термостата,да сипеш вода за пробата (долу гумичките на термостата обичат да застават накриво като го сменяш) и ако не тече да я излееш,да си налееш антифриз и си готов.
Успех!
- mely
- Мнения: 2728
- Регистриран на: Пет 26 авг 2005 10:28
- Автомобил: Citroen C crosser
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
zfa159 написа:mely написа:ще пробвам и ще пиша какво е станало .Тъкмо ще си сменя и антифриза че зима идеееееееее.Мерси колеги .
Да си прегледате антифризчето и вие
Ако досега си карал с вода очкавай течовеАнтифриза обича като го сипеш след каране с вода да попротече оттук-оттам.
Преди да го сипеш провери термостата понеже иначе ще ти трябва легенче за да си събираш антифриза като решиш да сменяш термостата.
Моя съвсет е да си смениш термостата,да сипеш вода за пробата (долу гумичките на термостата обичат да застават накриво като го сменяш) и ако не тече да я излееш,да си налееш антифриз и си готов.
Успех!
С вода никога не съм си карал колата просто ще използвам случая да го сменя.Естествено че преди да сипя антифриза ще сваля термостата

Мерси все пак
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: batjoro и 27 госта