Грешка 01268 - Quantity Adjuster (N146)

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
uBO_1
Мнения: 141
Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Грешка 01268 - Quantity Adjuster (N146)

Мнениеот uBO_1 » Нед 26 окт 2008 19:31


Здравейте колеги днес един приятел си купи Пасат Б5 2.5 ТДИ 150 коня обаче има проблем.Когато колата е студена пали без проблем но когато загрее пали много трудно дори някой пат не иска да запали и когато дадеш на контакт и лампата за свещите почва да мига и мига около 30 сек. грешката която ми показва е 01268 - Quantity Adjuster (N146) и не може да се изтрие докато колата не запали след това на рботешт двигател се трие и след като угасиш мотора и дадеш на контакт пак се появява.Благодаря предварително на тези които ще помогнат
Поздрави




Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Нед 26 окт 2008 21:12


има вариант да няма центровка помпата,но по тежкото предположение е ,че скоро твоя приятел ще си купи нова помпа и за съжаление ще изгасне някъде в движение


Потребителски аватар
uBO_1
Мнения: 141
Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот uBO_1 » Нед 26 окт 2008 22:09


Значи центровката я гледах на ТДИ тайминга и е ОК.А иначе колата си работи много добре като запали :) ако запали разбира се. А иначе не подлежи ли на ремонт помпата ?


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Zinoto » Нед 26 окт 2008 22:43


Аз мисля, че е пипано в електронния блок на помпата. На мойта кола също се появявала тази грешка преди да я регулирам правилно. С правилната регулировка повече не се появи и си пали и топла и студена от четвърт.


Потребителски аватар
uBO_1
Мнения: 141
Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот uBO_1 » Нед 26 окт 2008 22:55


А регулажа как става?


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Пон 27 окт 2008 7:23


тука нещата са доста по сложни и няма да стане с реглаж.ел. блок прегрява и скоро :bishop


Потребителски аватар
uBO_1
Мнения: 141
Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот uBO_1 » Пон 27 окт 2008 11:41


Колега ifidik ти може6 ли да го оправиш ? Или кажи някой който може да отидеме да го оправи


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Пон 27 окт 2008 20:40


за съжаление най добрия вариант е нова помпа.като върнеш старата ,цената е около 1700лв.ремонтирал съм и съм сменял помпа след ремонт от големи майстори.до сега ефекта все е няколко месеца.
официално сервиза с техника за тия ремонти е в пловдив.


Потребителски аватар
uBO_1
Мнения: 141
Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот uBO_1 » Пон 27 окт 2008 21:50


Тоя днеска е ходил при някакав майстор тука в Русе и той му е казал че само в София ги оправяли за 1700 и му е казал че нова помпа не става понеже ЕКУ-то нямало да я еразпознава


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Пон 27 окт 2008 22:10


те новите ги продават за резервни части :lol: .след смяната има обучение на помпата.
да смени майстора


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пон 27 окт 2008 23:23


аз също съм съгласен с Ифидик по вси4ките му вклю4вания по тази тема.предполагам 4е също мотора е доста шумен


Потребителски аватар
uBO_1
Мнения: 141
Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот uBO_1 » Вто 28 окт 2008 1:15


Не е шумен даже е доста тих.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Вто 28 окт 2008 8:52


белезите гледахте ли на ангренажа?


Потребителски аватар
uBO_1
Мнения: 141
Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот uBO_1 » Вто 28 окт 2008 18:49


Не сме гледали белезите


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Вто 28 окт 2008 19:08


uBO_1 написа:Значи центровката я гледах на ТДИ тайминга и е Оk

почти изключвам варианта да е белези.нооооо дано никс е прав.на разпределителните валове няма да ги видите,но вижте коляновия вал спрямо помпата



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: nikidimow, pe6o__ и 38 госта