



1.8 ABS, не върви. Развитие по проблема.
- Gal
- Мнения: 1483
- Регистриран на: Пет 04 яну 2008 12:37
- Автомобил: МК7
- Двигател: DCYA 2018
- Местоположение: София
angel1223 написа:поздравления колега em1971 за щастливото разрешение на проблемите по Пасата аз също следих развитието на събитията които ставаха .Браво и аз вече преминавам само на бензин вече се убеждавам неведнъж че евтиното излиза скъпо а по някога много скъпо още веднъж браво
не е така
зависи кой е пипал по колата
едната ми кола на газ е минала повече от 100 000 км, и единствения проблем с газта беше прецакан автоматитен превключвател
- em1971
- Мнения: 23
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 0:12
- Автомобил: Honda CRV
- Двигател: K20A4
- Местоположение: София
Gal написа:angel1223 написа:поздравления колега em1971 за щастливото разрешение на проблемите по Пасата аз също следих развитието на събитията които ставаха .Браво и аз вече преминавам само на бензин вече се убеждавам неведнъж че евтиното излиза скъпо а по някога много скъпо още веднъж браво
не е така
зависи кой е пипал по колата
едната ми кола на газ е минала повече от 100 000 км, и единствения проблем с газта беше прецакан автоматитен превключвател
Gal, не искам да ти противореча. Сигурно си прав за себе си. Не знам дали си чел въпросната темичка на Учителя.

Аз я прочетох внимателно и ми се стори много логично. Естествено ако си пълна инжекция и си с газов инжекцион - работата е друга. Ако имаш малко време и не си чел това
http://forum.vwclub.bg/viewtopi ... bd25e710db
прочети го и си дай мнението. Ще ми е интересно да го чуя.
- zdrash
- Мнения: 681
- Регистриран на: Сря 12 апр 2006 12:16
- Автомобил: Touareg 7P
- Двигател: CVWA
- Местоположение: RED village
Във връзка с газта - за мен нещата стоят така:
- имах голф 2 с карбуратир и обкновенна газова уредба landi - сложих я защото - сложих си я сам и сам си я ремонтирах и настройвах и не бих препоръчал на никой който не разбира да си слага такава овен ако няма работа и не му се виси по сервизите
- на пасата сложих ГИ и смея да твърдя, че този който си сложих е най авангардния на пазара - нище не му разбирам - нищо не може да се регулира ръчно и вече 60 000 км само му се радвам
- относно вървенето - то е ясно че бензиновата кола върви най добре на бензин, както е ясно че и фолксваген далеч не е най добрата кола,но умния човек се съобразява с възможностите си.
Така че не плювай газта - просто не си уцелил или не си бил наясно за какво става въпрос.
- имах голф 2 с карбуратир и обкновенна газова уредба landi - сложих я защото - сложих си я сам и сам си я ремонтирах и настройвах и не бих препоръчал на никой който не разбира да си слага такава овен ако няма работа и не му се виси по сервизите
- на пасата сложих ГИ и смея да твърдя, че този който си сложих е най авангардния на пазара - нище не му разбирам - нищо не може да се регулира ръчно и вече 60 000 км само му се радвам
- относно вървенето - то е ясно че бензиновата кола върви най добре на бензин, както е ясно че и фолксваген далеч не е най добрата кола,но умния човек се съобразява с възможностите си.
Така че не плювай газта - просто не си уцелил или не си бил наясно за какво става въпрос.
-
- Мнения: 367
- Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
така е колега Gal но признай пред себе си най вече защо сложи газ аз щети отговоря защото и ти щом си сложил газ искаш да спестиш някой лев за сметка на вървенето но всичко това си има своите последствия 1 заминават по бързо гърнетата 2 от кратката работа на бензин докато мине на газ бензина застоява и почва да се разгражда а това е много кофти за гумички на клапаните за самите клапани да не изброявам и другите негативи но така е беден народ сме не съм чул някой със лъскавите джипове и коли да кара на газ но всеки сам си е господар и решава на какво да бъде
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Обърнахте темата на газаджииска
Човека си се радва на колата ама както повечето хора,които следяха темата вече са разбрали,че проблема не е в газта а комплексен.
Аз лично съм със същия двигател и нарочно съм си слагал сам газта обаче по нормален начин - като за начало с ламбда контрол за да върви добре и да харчи добре...да,имах ядове с настройката ама вече се ориентирам как се прави и т.н.Доволен съм от вървежа и от разхода.
За да няма проблеми с дюзата за бензина просто и прекъсвам само захранването без да гася помпата и тя винаги си седи накисната в бензин,само дето не го пуска....което пък води до това да нямам ядове на бензин (е набива грешки ама то без това не може).
Газта няма отношение с настройката на ангренажния ремък например или както казват няоки съсипвала главата,колата греела повече и бля бля....другата ми кола мина и продължава да минава над 100 000км на газ - без проблеми освен,че веднъж залепна игличката на карбуратора (след като 30 000км не я бях карал на бензин).
Колегата нека се радва на колата и дано няма повече проблеми с нея

Човека си се радва на колата ама както повечето хора,които следяха темата вече са разбрали,че проблема не е в газта а комплексен.
Аз лично съм със същия двигател и нарочно съм си слагал сам газта обаче по нормален начин - като за начало с ламбда контрол за да върви добре и да харчи добре...да,имах ядове с настройката ама вече се ориентирам как се прави и т.н.Доволен съм от вървежа и от разхода.
За да няма проблеми с дюзата за бензина просто и прекъсвам само захранването без да гася помпата и тя винаги си седи накисната в бензин,само дето не го пуска....което пък води до това да нямам ядове на бензин (е набива грешки ама то без това не може).
Газта няма отношение с настройката на ангренажния ремък например или както казват няоки съсипвала главата,колата греела повече и бля бля....другата ми кола мина и продължава да минава над 100 000км на газ - без проблеми освен,че веднъж залепна игличката на карбуратора (след като 30 000км не я бях карал на бензин).
Колегата нека се радва на колата и дано няма повече проблеми с нея

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Моя върви с 192км/ч по равно според радарите на КАТ и според моя километраж.....странното е,че няма никаква разлика в показанията ама.....съдба
Той май и на толкова си е ограничен понеже просто на тази скорост спира отраз а може да дръпне и още като съдя по педала и оборотите
Иначе по нанадолнище лепи и 210 ама.....с попътен вятър


Иначе по нанадолнище лепи и 210 ама.....с попътен вятър

- em1971
- Мнения: 23
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 0:12
- Автомобил: Honda CRV
- Двигател: K20A4
- Местоположение: София
Здравейте отново.
Скоро не съм писал по темата, че нямах много време, а и нямаше много нови неща.
След намесата на Васко, колата вече набира добре. Има малко замисляне в ниските обороти. До към 2500 об. После изтегля. Усеща се и много лека неравномерност в ниските обороти на празен ход. Може би ламбдата наистина е за смяна. Дава доста ниски стойности. Покарах около 200 км. на бензин, но не се оправя. Засякох разхода на "софийско" градско - около 12/100. Без много изпълнения. На дълъг път още не съм я засичал. Може би този уикенд. Ще пиша допълнително.
Смених маслото с Motul 4100 15W50 (по съвет на Васил). Мотора утихна чувствително на празен ход, няма чукане на повдигачи. Работната температура на двигателя спадна и влезе в нормални граници. И най-важното: Вече не свети лампата на маслото. Зумера млъкна от раз. Имах съмнения за малко по-трудно развъртане на мотора сутрин, но за сега няма проблеми. Ще видим в студа.
Сега въпросче:
Днес бях при Васко да чуе контролно мотора, но забравих да го питам. С какъв модел ламбда сонда съм? Това което знам е, че се намира в изпускателния колектор, а не в ауспуха. Това, както разбрах, говори че е модела без подгряване (с една жичка), но знае ли човек? Ако някой я е сменял - да даде инфо, моля ви.
Скоро не съм писал по темата, че нямах много време, а и нямаше много нови неща.
След намесата на Васко, колата вече набира добре. Има малко замисляне в ниските обороти. До към 2500 об. После изтегля. Усеща се и много лека неравномерност в ниските обороти на празен ход. Може би ламбдата наистина е за смяна. Дава доста ниски стойности. Покарах около 200 км. на бензин, но не се оправя. Засякох разхода на "софийско" градско - около 12/100. Без много изпълнения. На дълъг път още не съм я засичал. Може би този уикенд. Ще пиша допълнително.
Смених маслото с Motul 4100 15W50 (по съвет на Васил). Мотора утихна чувствително на празен ход, няма чукане на повдигачи. Работната температура на двигателя спадна и влезе в нормални граници. И най-важното: Вече не свети лампата на маслото. Зумера млъкна от раз. Имах съмнения за малко по-трудно развъртане на мотора сутрин, но за сега няма проблеми. Ще видим в студа.
Сега въпросче:
Днес бях при Васко да чуе контролно мотора, но забравих да го питам. С какъв модел ламбда сонда съм? Това което знам е, че се намира в изпускателния колектор, а не в ауспуха. Това, както разбрах, говори че е модела без подгряване (с една жичка), но знае ли човек? Ако някой я е сменял - да даде инфо, моля ви.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Denity881 и 65 госта