1.8 ABS, не върви. Развитие по проблема.

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Съб 25 окт 2008 7:29


Сега разбра ли че тези 90 кончета никак не са малко както някои твърдяха и АБС мотора си върви и има ряз доста когато е настроен... :wink:




Потребителски аватар
Gal
Мнения: 1483
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 12:37
Автомобил: МК7
Двигател: DCYA 2018
Местоположение: София

Мнениеот Gal » Съб 25 окт 2008 9:23


е аз се убедих, че не трябва всеки набеден майстор да пипа по колата, пък бил той и приятел
на мен уроците ми струваха повече от пасата ти :)


angel1223
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот angel1223 » Съб 25 окт 2008 17:31


поздравления колега em1971 за щастливото разрешение на проблемите по Пасата аз също следих развитието на събитията които ставаха .Браво и аз вече преминавам само на бензин вече се убеждавам неведнъж че евтиното излиза скъпо а по някога много скъпо още веднъж браво


Потребителски аватар
Gal
Мнения: 1483
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 12:37
Автомобил: МК7
Двигател: DCYA 2018
Местоположение: София

Мнениеот Gal » Нед 26 окт 2008 16:40


angel1223 написа:поздравления колега em1971 за щастливото разрешение на проблемите по Пасата аз също следих развитието на събитията които ставаха .Браво и аз вече преминавам само на бензин вече се убеждавам неведнъж че евтиното излиза скъпо а по някога много скъпо още веднъж браво

не е така
зависи кой е пипал по колата
едната ми кола на газ е минала повече от 100 000 км, и единствения проблем с газта беше прецакан автоматитен превключвател


Потребителски аватар
em1971
Мнения: 23
Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 0:12
Автомобил: Honda CRV
Двигател: K20A4
Местоположение: София

Мнениеот em1971 » Нед 26 окт 2008 17:11


Gal написа:
angel1223 написа:поздравления колега em1971 за щастливото разрешение на проблемите по Пасата аз също следих развитието на събитията които ставаха .Браво и аз вече преминавам само на бензин вече се убеждавам неведнъж че евтиното излиза скъпо а по някога много скъпо още веднъж браво

не е така
зависи кой е пипал по колата
едната ми кола на газ е минала повече от 100 000 км, и единствения проблем с газта беше прецакан автоматитен превключвател


Gal, не искам да ти противореча. Сигурно си прав за себе си. Не знам дали си чел въпросната темичка на Учителя. :bowdown
Аз я прочетох внимателно и ми се стори много логично. Естествено ако си пълна инжекция и си с газов инжекцион - работата е друга. Ако имаш малко време и не си чел това
http://forum.vwclub.bg/viewtopi ... bd25e710db
прочети го и си дай мнението. Ще ми е интересно да го чуя.


Потребителски аватар
zdrash
Мнения: 681
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 12:16
Автомобил: Touareg 7P
Двигател: CVWA
Местоположение: RED village

Мнениеот zdrash » Нед 26 окт 2008 18:00


Във връзка с газта - за мен нещата стоят така:
- имах голф 2 с карбуратир и обкновенна газова уредба landi - сложих я защото - сложих си я сам и сам си я ремонтирах и настройвах и не бих препоръчал на никой който не разбира да си слага такава овен ако няма работа и не му се виси по сервизите
- на пасата сложих ГИ и смея да твърдя, че този който си сложих е най авангардния на пазара - нище не му разбирам - нищо не може да се регулира ръчно и вече 60 000 км само му се радвам
- относно вървенето - то е ясно че бензиновата кола върви най добре на бензин, както е ясно че и фолксваген далеч не е най добрата кола,но умния човек се съобразява с възможностите си.
Така че не плювай газта - просто не си уцелил или не си бил наясно за какво става въпрос.


angel1223
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот angel1223 » Нед 26 окт 2008 18:31


така е колега Gal но признай пред себе си най вече защо сложи газ аз щети отговоря защото и ти щом си сложил газ искаш да спестиш някой лев за сметка на вървенето но всичко това си има своите последствия 1 заминават по бързо гърнетата 2 от кратката работа на бензин докато мине на газ бензина застоява и почва да се разгражда а това е много кофти за гумички на клапаните за самите клапани да не изброявам и другите негативи но така е беден народ сме не съм чул някой със лъскавите джипове и коли да кара на газ но всеки сам си е господар и решава на какво да бъде


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Нед 26 окт 2008 18:31


1,8 Mi е кола за газифициране, ако вие се оплаквате какво да кажат тия с гайдите. :lol:


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 26 окт 2008 18:48


Обърнахте темата на газаджииска :)
Човека си се радва на колата ама както повечето хора,които следяха темата вече са разбрали,че проблема не е в газта а комплексен.
Аз лично съм със същия двигател и нарочно съм си слагал сам газта обаче по нормален начин - като за начало с ламбда контрол за да върви добре и да харчи добре...да,имах ядове с настройката ама вече се ориентирам как се прави и т.н.Доволен съм от вървежа и от разхода.
За да няма проблеми с дюзата за бензина просто и прекъсвам само захранването без да гася помпата и тя винаги си седи накисната в бензин,само дето не го пуска....което пък води до това да нямам ядове на бензин (е набива грешки ама то без това не може).
Газта няма отношение с настройката на ангренажния ремък например или както казват няоки съсипвала главата,колата греела повече и бля бля....другата ми кола мина и продължава да минава над 100 000км на газ - без проблеми освен,че веднъж залепна игличката на карбуратора (след като 30 000км не я бях карал на бензин).
Колегата нека се радва на колата и дано няма повече проблеми с нея :)


Потребителски аватар
passenger
Мнения: 843
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин

Мнениеот passenger » Пон 27 окт 2008 10:09


Браво, колега ... радвам се че най-накрая си решил проблемите.
Колкото до Ваското намбър уан е така.
: vw fen
А на колегите които твърдят че 1.8 АБС е леко спънат и че купето било тежко ще заявя:
Максималната скорост не е 173 :) ... повече е ... и то не само с 5 км.
Автомобилът е перфектен.


Потребителски аватар
Gal
Мнения: 1483
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 12:37
Автомобил: МК7
Двигател: DCYA 2018
Местоположение: София

Мнениеот Gal » Пон 27 окт 2008 10:20


максималната скорост по каталог е точно 173км/ч
по наклон със сигурност ще е повече :lol:
зависи с какво го сравняваш
за мен и АДР-а набира тромаво :lol:


Потребителски аватар
passenger
Мнения: 843
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин

Мнениеот passenger » Пон 27 окт 2008 10:33


абе къде наклон, къде попътен вятър ...
и да кажа няма да ми повярвате :)


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Вто 28 окт 2008 0:05


Моя върви с 192км/ч по равно според радарите на КАТ и според моя километраж.....странното е,че няма никаква разлика в показанията ама.....съдба :) Той май и на толкова си е ограничен понеже просто на тази скорост спира отраз а може да дръпне и още като съдя по педала и оборотите ;)
Иначе по нанадолнище лепи и 210 ама.....с попътен вятър ;)


Потребителски аватар
Gal
Мнения: 1483
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 12:37
Автомобил: МК7
Двигател: DCYA 2018
Местоположение: София

Мнениеот Gal » Вто 28 окт 2008 9:44


показанията на километражите не винаги са верни :lol:
с един младеж си ги мерихме
мойта показва 170, неговата отиваше над 200, а караме един до друг :lol:


Потребителски аватар
em1971
Мнения: 23
Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 0:12
Автомобил: Honda CRV
Двигател: K20A4
Местоположение: София

Мнениеот em1971 » Пон 03 ное 2008 17:40


Здравейте отново.
Скоро не съм писал по темата, че нямах много време, а и нямаше много нови неща.
След намесата на Васко, колата вече набира добре. Има малко замисляне в ниските обороти. До към 2500 об. После изтегля. Усеща се и много лека неравномерност в ниските обороти на празен ход. Може би ламбдата наистина е за смяна. Дава доста ниски стойности. Покарах около 200 км. на бензин, но не се оправя. Засякох разхода на "софийско" градско - около 12/100. Без много изпълнения. На дълъг път още не съм я засичал. Може би този уикенд. Ще пиша допълнително.
Смених маслото с Motul 4100 15W50 (по съвет на Васил). Мотора утихна чувствително на празен ход, няма чукане на повдигачи. Работната температура на двигателя спадна и влезе в нормални граници. И най-важното: Вече не свети лампата на маслото. Зумера млъкна от раз. Имах съмнения за малко по-трудно развъртане на мотора сутрин, но за сега няма проблеми. Ще видим в студа.

Сега въпросче:
Днес бях при Васко да чуе контролно мотора, но забравих да го питам. С какъв модел ламбда сонда съм? Това което знам е, че се намира в изпускателния колектор, а не в ауспуха. Това, както разбрах, говори че е модела без подгряване (с една жичка), но знае ли човек? Ако някой я е сменял - да даде инфо, моля ви.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Denity881 и 65 госта